Pohľad Freyi
Nemôžem uveriť tomu,že môj vlastný chalan mi neveril a kvôli tomu sa somnou aj rozišiel.
Prečo je tak život krutý?čo som komu kedy urobila?
Moje srdce je rozlomené na tisíc kúskov a neviem, či ešte budem niekoho tak veľmi milovať ako som milovala Jacka.Ani domov som sa najradšej nechcela vraciať,lenže Abby určite má strach o mňa a tak sa radšej domov vrátim,pretože nechcem mať zbytočné problémy.
Len čo som siahla na kľučku dverí do môjho domu,pred dverami stala nahnevaná Abby,ktorá má vzala hneď do objatia.
Panebože Freya,mala som taký strach o teba,myslela som,že sa už nevrátiš vyhrkla a poriadne ma objala,až som skoro nevedela sa poriadne nadýchnuť.Je mi to ľúto Abby,že som nebola doma celú noc,ale niečo som riešila povedala som z ľútosťou a Abby sa na mňa len jemne usmiala.
To je v poriadku Freya,nerob si starosti,to sa stáva a okrem toho vrátila si sa nie,takže sa nič nedeje povedalá a ja som bola vážne rada,že má chápe.Ďakujem,že má chápeš povedalá som milo a nasmerovala si to rovno do izby.
Pred tým než som úplne zmizla v izbe,zastavila ma ešte Abby.
Raňajkovala si aspoň niečo?spýtala sa ma Abby a ja som iba prikývla a zavrela sa do izby.
No len čo som sa zavrela do izby,práve som si uvedomila,že potrebujem ísť do sprchy,a tak som si vybrala čisté a oblečenie a pobrala sa do sprchy.Po sprche som si na seba obliekla voľné oblečenie,čiže oversize tričko a sivé tepláky.
Vlasy som si nechala rozpustené,takže som sa ani nemusela trápiť nad účesom.
Potom som sa hodila na posteľ a šla scrolovať instagram.Tak strašne som chcela ísť scrolovať Instagram,ale niečo má iné priťahlo aby som šla prezerať si fotky,kde som odfotená s Jackom.
Len čo som tie fotky znova videla,po tvári sa mi spustili horúce slzy ako vodopád,a prestala som vnímať realitu.
Začala som premýšľať len nad tým,či ešte s Jackom niekedy spolu budeme,ale bolí ma,že mi neveril a myslel si úplne niečo iné.Po chvíli depresie,mi prišla práve od neho správa.
J:Ahoj,je mi ľúto, že som ti neverila,prepáč,môžeme sa stretnúť,chcem sa s tebou porozprávať.
F:Tak fajn.Po tejto správe som okamžite vypla mobil a znova sa mi zlepšila nálada,pretože ho opäť uvidím,len neviem či je to také veľmi pekne,keď mi ublížil tým,že mi neveril a rozišiel sa somnou kvôli nejakej blbosti,ktorá ani pravdivá nebolá.
Vlastne keby sa to skutočne stalo,blbosť by to nebola a to by som ľutovala,keby som sa naozaj vyspala s Harrym,to by bola tá najhoršia vec v mojom živote.Ani som sa nenamahála obliecť sa pekne,pretože som nemala náladu a tak som len na vrch si obliekla voľnú bundu,a vyrazila som z domu.
Vôbec sa mi nechcelo ísť za ním,ale chcem ho ešte vidieť,pretože ho milujem a nedokážem naňho zabudnúť.
Ale chcem s ním byť,takže to znamená,že mu odpustím.Keď som vyrazila z domu,hneď som sa pobrala pred jeho dom,kde už ma čakal.
Konečne sa môžeme porozprávať,povedál a ja som sa len mierne usmiala,pretože som nevedela o čom chce rozprávať.O čom chceš rozprávať?spýtala som sa ho,keď sa mi zahľadel do očí.
Freya,vieš veľmi dobre,že ťa milujem a nikdy by som ti neublížil a mrzí ma,že som ti neveril,bola to proste chýba,ale už som sa rozhodol vyhrkol.
Čože?čo si sa rozhodol?o čom?položila som mu nechápavo otázky.Dostal som ponuku študovať na inej prestížnej akadémii v Európe na pár mesiacov,takže som to prijal,pretože vždy som chcel sa dostať na nejakú prestížnu akadémiu,takže teraz keď mám šancu tak tam pôjdem,odvrkol a ja som zrazu neverila vlastným ušiam.
Čože?to myslíš vážne?spýtala som sa šokovane.
Áno, myslím to vážne,odvrkol a pozrel mi ešte hlbšie do očí.A čo bude s nami dvoma?spýtala som sa zúfalo.
Čo by bolo?predsa sme sa rozišli,vlastne ja som sa s tebou nespravodlivo rozišiel,ale načo budeme mať vzťah,keď aj tak odchádzam?vyhrkol a mňa to zabolelo.
A vrátiš sa ešte niekedy??položila som mu otázku a dúfala,že povie áno.Neviem či sa vôbec vrátim,ale musíš na mňa zabudnúť povedál a ja som tomu nemohla uveriť.
Celé tie roky ktoré som ťa milovala,nikdy som na teba nezabudla a teraz mám na teba zabudnúť?vyhrkla som a po tvári mi tiekli slzy.
Je mi to ľúto Freya,ale nechcem sa trápiť a proste nemyslím si,že by nás vzťah niekedy ešte fungoval,povedál a ja som neveriacky naňho hľadela.Nenávidím ťa,vyhrkla som a začala nariekať,pretože teraz sa mi už vážne srdce rozpadlo na tisíc kúskov.
Celé tie roky, ktoré som ho milovala,dokonca ani keď sme sa po škôlke stali cudzími ľuďmi som naňho neprestala myslieť.
Nikdy som ho neprestala milovať,a teraz,keď je opäť v mojom živote sa s ním musím znova rozlúčiť?
Je to vôbec možné?prečo je tak život krutý.Je to tak lepšie,povedál a objal ma.
Stále som nevedela uveríť tomu čo povedal,ale musím sa s tým zmieriť.
Lenže ako sa mám zmieriť,keď ho až príliš milujem?
Da sa niekoho prestať milovať,koho som milovala celé tie roky?Odchádzam za 2 týždne,takže ma to veľmi mrzí Freya, povedal a konečne sa odomňa odtiahol a zotrel moje slzy z tváre.
Ja na teba nemôžem zabudnúť,povedala som po chvíli a stále som nariekala.
Ale musíš,odvrkol a ja som len chápavo prikývla.
Ostávam tu ešte 2 týždne,ale už nebudem chodiť na školu,takže ma to veľmi mrzí Freya,povedál a mne to strašné lámalo srdce.Dobré,čím menej ťa uvidím,tým menej sa budem trápiť povedalá som a pobrala sa na odchod.
Už som to nemohla dať.
Myslela som,že sa somnou chce dať znova dohromady,ale on odchádza na pár mesiacov,a vôbec nevie či sa vráti.
Tak strašne to boli,ale musím sa s tým zmieriť tak či tak.Ďalšia časť.Áno táto časť je dosť smutná a bolestivá,ale raz to muselo prísť.
Myslíte si,že ich osud ešte niekedy spojí,alebo toto nebola pravá láska?
Čo myslíte,čaká niekto lepší na Freyu?
YOU ARE READING
Ľadové Srdce
RomanceOn vynikajúci hokejista,chladný,drzý a tak trochu arogantný. Ona milá,slušná,naivná a tak trochu drzá,jej sen je stáť sa krasokorčuliarkou. Čo ak sa raz jej to podarí,ale pritom stretne toho chladného, arogantného a drzého?Čo bude robiť potom? Zmení...