29/Naozaj odchádzaš?

39 0 0
                                    

O týždeň a pol neskôr.

Ráno som sa zobudila na to,že dneska vôbec vstávať nemusím,ale zobudila som sa aj na to,že sa mi snívalo,že Jack každú chvíľu odíde.
Čo je v súčasnosti pravda.
Za 3 dní odchádza a ani som neuvedomila,ako veľmi ten čas rýchlo letí.

Je víkend,takže ma napadlo,že by som mohla dnes ísť za Jackom,pretože ho chcem ešte vidieť,než odíde za tie 3 dní no verím v to,že sa tam bude mať oveľa lepšie ako tu.
Aj keď prajem mu len to najlepšie,aby hlavne v živote bol šťastný,nedokážem naňho zabudnúť čo je oveľa horšie.

Opatrne som vstala z postele a práve som si uvedomila,že je už 12:00 poobede,čo znamená,že som premeškalá raňajky.
Rýchlo som si to nasmerovala do kúpeľky,kde som si spravila rannú hygienu a potom som sa vrátila do izby,kde som si na seba obliekla voľné tepláky a oversize tričko.
Vlasy som si zatiahla do vysokého copu,a hneď som potom šla do kuchyne,kde už Abby na mňa čakala s obedom.

Hm....čo je dnes na obed?prehovorila som,keď som vstúpila do kuchyne,kde som si aj hneď sadla za stôl a pozrela sa na úžasný obed.
Sadla som si za stôl,a začala som jesť obed.

Obed som zjedla za pár minút,takže sa Abby divili,že som to zjedla tak rýchlo.
Teda Freya,ty strašne rýchlo ješ,prehovorila prekvapene Abby a vrhla na mňa pohľad.
Ja viem,odvetila som a šla si naliať do pohára čistú vodu,pretože ma chytil smäd.

Vodu v pohári som do seba hneď naliala,pretože som bola strašne smädná,ale divím sa,že mám dnes takú energiu,keď som rýchlo zjedla polievku,dokonca aj rýchlo do seba vliala veľký pohár vody.

Nepi tak rýchlo,bude ti zle napomenula má Abby,keď zbadala,keď som vypila poslednú kvapku vody.
Dobré,len som bola strašne smädná,odvrkla som a hneď sa pobrala hore do svojej izby,kde som si ľahla na posteľ a zahľadela sa do stropu.

Zrazu mi zazvonil mobil,takže som ho hneď vybrala z nabíjačky a pozrela sa kto volal.
Volala Lucy.

Hovor som hneď zdvihla,takže som sa tam aj hneď ozvala.
Ahoj Freya,len som ti chcela povedať,že Jack už odchádza zajtra pretože,lietadlo už mu letí zajtra,takže som ti chcela zavolať preto,či sa s ním nejdeš rozlúčiť,povedala a mňa sa to veľmi dotklo,to čo povedala.
Takže už zajtra odchádza?ešte skôr???pomyslela som si,no nedokázala som tomu uveriť.

Dobré,hneď prídem,odvetila som a zrušila hovor.
Nemohla som uveriť tomu čo som naozaj počula.
Už zajtra odchádza,čo znamená,že dnes je pre mňa ten najhorší deň,pretože sa s ním musím rozlúčiť,čo bude pre mňa veľmi ťažké.
Ale chcem aby bol šťastný,takže nebudem mu krížiť cesty,tam kde chce ísť a tam kde ho to bude skutočne baviť.
Je to jeho život,takže nebudem mu rozkazovať.

Rýchlo som vstala z postele, a hneď na seba rýchla obliekla rifľovú bundu.
Potom som rýchlyk tempom zišla dole,kde som si ani Abby nevšimla a rýchlo som si obula svoje obľúbené Conversy a rýchlo vybehla z domu.
Po ulici som si to nasmerovala rovno na ulicu,kde býva Jack s Lucy.

Po pár minútach,keď som sa už konečne ocitla pred ich domom,som si ani nevšimla ale pohľadom som mierila rovno na Jacka,ktorý stál pri plote.

Čau,prišla si sa rozlúčiť?spýtal sa a ja som iba súhlasne prikývla.
Naozaj odchádzaš?spýtala som sa ho zúfalo,ako keby som dúfala,že zmení názor.
Áno odchádzam,veď je to tak pre všetkých najlepšie,najmä pre teba,už ti nebudem zbytočne ubližovať,povedál a ja som len sklonila hlavu.

Možno máš pravdu,asi to tak malo byť,ale nedokážem na teba zabudnúť,povedala som a po tvári mi začali tiecť slzy.
Na to ma hneď Jack vzal do objatia a ja som ho len pevne objala,pretože som ho už chcela mať pri sebe,ale viem,že sa to nedá,pretože on začne nový život bezomňa.

Ja viem,ani ja na teba nemôžem zabudnúť,ale musíme,pretože sa inak budeme do konca života trápiť,viem,že som bol tvoja prvá láska,a ty zas moja,ale proste musíme na seba zabudnúť inak sa budeme trápiť do konca života, povedál a ja som len prikývla a odtiahla sa.

Tak Freya,prajem ti všetko dobré do života,chcem aby si bola šťastná a hlavne buď s niekým,kto ťa naozaj urobí šťastnou, pretože najhlavnejšie je to,aby si už viac netrpela a bola si šťastná a viem,že sa znova zamiluješ,ale tentokrát musíš správne a byť šťastná pri tom človeku,odvrkol a ja som iba cez slzy prikývla hlavou a on ma chytil za ruky.

Freya,milujem ťa,si dievča,ktoré som prvý krát začal milovať,si moja prvá láska,ale bohužiaľ niesi moja posledná,takže to znamená,že asi my dvaja k sebe niesme si súdení,takže možno na nás oboch čaká niekto lepší,povedal a ja som iba súhlasne prikývla a stále som nevedela poriadne dávať pozor,pretože ma to strašné bolelo a vnímala som len to,že už ho viac neuvidím a,že som ho už nadobro stratila.

Jack,tiež ťa veľmi milujem a tiež si bol moja prvá láska,takže chápem,že odchádzaš a chcem aby si bol šťastný,pretože ak sa jedného dňa stretneme dúfam,že už vtedy ťa uvidím naozaj šťastného,takže ťa nechám ísť,pretože ťa milujem a už sa viac trápiť nechcem,povedalá som a on sa len usmial a objal ma.

Chvíľu sme tam tak ešte stali,až sme sa nakoniec od seba odtiahli.
Zbohom Freya Andrewsova,povedál.
Zbohom Jack Amstrong,povedalá som a ešte stále hľadela ako odchádza do svojho domu,kde už zajtra preňho to domov už nebude.

Obrátila som sa a zalialo má plno sĺz.
Nedokázala som sa už ani za seba obrátiť,pretože by mi to pripomenulo,že som stratila človeka,ktorého som tak strašne milovala.
No musím sa zmieriť s tým,že on už nadobro odišiel z môjho života a je na čase ho prestať milovať,pretože nechcem milovať človeka do konca života,ktoré už ani neuvidím a s ktorým to už skončilo.

Ďalšia časť na svete.Táto čast bola strašne smutná,pretože pre nich to je naozaj koniec.
Jack odchádza na prestížnu univerzitu do Európy,kde začne nový život,takže to znamená pre nich len jediné,že pre nich je koniec.
Síce viem,že niekto mi tu písal,aby Jack a Freya boli spolu,ale musím sa držať obsahu príbehu a ten obsah práve není o Jackovi.
Takže ma veľmi mrzí,ak niekto čakal,že to dopadne inak.

Ľadové SrdceTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon