56.kapitola/Sme len kamaráti

21 1 0
                                    

O pár dní neskôr.

Pred pár dňami sme dostali ten informačný súhlas,no ja jak glupa som to stále neukázala rodičom.
Ani neviem či má pustia tak ďaleko,keďže Chorvátsko je niekoľko stoviek kilometrov ďalej odtiaľ.

Freya,zlatko nad čím rozmýšľaš?spýtala sa ma zrazu mama,keď som zamyslene pri raňajkách hľadela von oknom.
Netrápi ma len to čo sa deje,ale aj to,že možno Harryho už nikdy neuvidím.
Veď už je tam 5 mesiacov,možno sa už vážne nevráti,ale ja to musím rešpektovať,takže to nechám tak.

No....nad ničím,zaklamala som a postavila sa od stola.
Prepáč mami,ale nemám chuť,radšej pôjdem do školy,odvetila som a pobrala sa preč z domu.
Obula som si rýchlo svoje Conversy a vyšla z domu,kde už ma čakal Timothy.
Keď ma uvidel,na jeho tvári som zahliadla červeň,takže to niečo naznačuje.
Ale prestaň Freya,sme len kamaráti,takže je absurdné,že by mohol Timothy ku mne niečo cítiť.
Okrem toho beriem len ako kamaráta,takže ak niekedy budem premýšľať nad čím či s ním chcem chodiť,tak je to len z blbosti,pretože len jediného človeka milujem,ktorého už aj tak možno nikdy neuvidím.

Možno by som mala vážne zabudnúť,tak ako som to urobila s Jackom.

Freya,si v poriadku?vyzeráš nejak bledo,spýtal sa starostlivo Timothy.
Som v poriadku,odvetila som milo,no vnútri som veľmi dobre vedela,že je to klamstvo.
Zrazu som sa naňho zahľadela a boli sme pri sebe až tak blízko,že sa Timothy začal ku mne približoval.

Keď už bol len pár centimetrov od mojich pier,tak už som pochopila,že má on neberie ako kamarátku.
Ani som neváhala a hneď som sa odtiahla.
Timothy prepáč,ale budeme iba kamaráti,povedala som opatrne aby som nezranila jeho city.

Ehm..Freya,vlastne máš pravdu,ja už pôjdem,odvetil a pohol sa preč.
Teraz som hlavu sklesla na zem,pretože mi bolo ľúto,že som jeho city zranila,ale stále nemôžem zabudnúť na Harryho.

Len čo odišiel ja som sa opatrne pustila do kroku,aby som stihla vyučovanie,pretože som chcela prísť na iné myšlienky.
Ale nech sa snažím akokoľvek,nedokážem zabudnúť na Harryho,proste to nejde,ale myslím si,že on už na mňa zabudol.
Prečo by mal na teba zabudnúť?veď ti pred pár dňami volal,pomyslela som si,no hneď som aj pokrutila hlavou,pretože je to celé zvláštne.

Potom som sa už bez váhania pobrala do školy,pretože už bol najvyšší čas ísť do triedy.
Len čo som prišla pred školu,hneď som si spomenula,že mám dnes tréning a vôbec sa mi tam nechce ísť.
Odvtedy čo sa všetko zmenilo,tak už nemám chuť ani chodiť krasokorčuľovať.
Možno by bolo najlepšie ak, by som tam prestala chodiť,pretože až neustále veľa spomienok na ľadovej ploche ostalo.

Ahoj Freya,zvolala na mňa Lucy a pribehla z úsmevom ku mne.
Ahoj Lucy,odzdravila som sa jej zamyslene a hľadela po okolí.
Si v poriadku?spýtala sa vážne a ja som sa len zamyslela.

Hej,len ešte stále som rodičom ten informovaný súhlas nedala,ani sama neviem prečo,odvrkla som a Lucy sa na mňa len zamyslene pozrela.
Freya viem,že je to ešte ďaleko,ale myslím si,že by si to mala dať rodičom skôr než neskoro,povedala Lucy a ja som iba prikývla.

Lucy,máš pravdu,ale teraz momentálne nemám čas sa rozprávať s rodičmi,okrem toho niesom si istá,či má tak ďaleko pustia,ale koniec koncov musí tam ísť každý,takže tak či tak ma budú musieť pustiť,odvrkla som.
No a práve si si na to aj sama odpovedala,takže im to pekné ukážeš a hotovo,povedala Lucy rozhodne a chytila ma okolo krku.

Inak Freya vidno ti na tvári,že ťa ešte niečo trápi,prehovorila po chvíli Lucy,keď sa na mňa usmievala.
Ehm...no,asi som Tinothymu zranila city,povedala som sklamane a zahanbene som hľadela do zeme.

Aha,tak som mala pravdu,že ide po tebe,ale ty nemôžeš predsa za to,že ho berieš iba ako kamaráta,odvetila Freya a ja som sa len zamyslela.
Myslím,že nemôžem,ale keď som s Timothym,tak neustále musím myslieť na Harryho, neustále naňho myslím,odvrkla som tak jemne až som sa ani ja sama nepočula.

Pozri viem,že Harryho stále miluješ a,že len tak ľahko to neskončí,ale mala by si s tým vážne prestať,pretože ťa to zničí,povedala Lucy a ja som si iba povzdychla.
No asi máš pravdu,ale keď ja stále dúfam,že sa jedného dňa znova stretneme a,že všetko bude tak ako predtým,povedala som už zúfalo,pretože som už bola totálne v zúfalstve.

Freya,myslím si,že ak ho stále miluješ a on teba tak isto,tak mala by si mu zavolať,povedala zrazu Lucy a ja som iba prikývla a usmiala sa.
Dobré,tak mu zavolám a skúsim zistiť ako sa má,povedala som a vybrala sa do triedy s pocitom,že po škole mu budem môcť zavolať.

Ľadové Srdceحيث تعيش القصص. اكتشف الآن