16.Kapitola

45 4 0
                                    

Na druhý deň.

Dnes som vstala skoro,na to,že je sobota.Ani neviem prečo,ale nedalo mi ani poriadne spať,pretože dnes sa musím opäť stretnúť s tým kretenom Collinskym.
Ja len budem dúfať,že nevybral žiadne sprosté pesničky,pretože ho inak zabijem.Okrem toho učiteľka nám povedala,že máme spolupracovať,ale ja s ním nehodlám spolupracovať,ale keď už musím tak musím,ale on nemá ani najmenší záujem toto robiť,takže je mi v podstate ukradnutý.

Freya,raňajky!!!!zvolala na mňa Abby, a ja som sa prudko postavila z postele,pretože sa mi ešte vstávať nechcelo,ale teraz som už žiaľ musela.
Koľko je vlastne hodín,že už ma volá na raňajky?pomyslela som si,a rýchlo som sa pozrela na hodiny.
Bolo práve 8:30,čo znamená,že tie celé dve hodiny, som preležala v posteli na mobile.
Ach jaj, dúfam,že mi Abby nebude nadávať, prečo som stále v pyžame,ale dúfam,že sa nebude vypitovať nič.

Opatrne som siahla na kľučku mojich dverí,a vyrazila som dole.
Z kuchyne sa už šírila sladká vôňa,hm Abby sa urobila sladké raňajky.
Opatrne som siahla na kľučku dverí do kuchyne a vstúpila dnu.
Hmmm,čo to tu tak fajne rozvoniava?zvolala som a Abby sa na mňa usmiala a ukázala na tanier.
Boli to palacinky z jahodovým lekvárom.

Mňam,moje obľúbené raňajky, zvolala som a sadla si za stôl.
Z chuťou som si nabrala palacinky na tanier a začala jesť.
Tvoja mama mi povedala,že zbožňuješ tieto raňajky a tak ma napadlo,že by som ti ich urobila,povedalá Abby a ja som sa naňu mierne usmiala.
Asi som zmenila na vás názor,povedalá som a Abby sa len nechápavo na mňa pozrela.

Ja som ihneď odvrátila zrak,pretože som nechcela, aby si Abby myslela,že som si o nej niečo zle myslela.
Keď som dojedla,šla som tanier odložiť do umývačky a do pohára som si naliala pomarančový džús.

Ďakujem za úžasné raňajky,povedalá som nakoniec,keď aj ten džús som vypila.
To je v poriadku Freya,aj nabudúce povedalá z úsmevom Abby a objala ma.
Potom som sa z jej objatia vytrhla,a šla som sa zavrieť opäť do svojej izby.
Našťastie sa ma Abby nepýtala,že prečo som stále v pyžame,ale to mi pripomenulo,že by už bolo dobre sa prezliecť z toho pyžama.

No dnešok je niečím zvláštny,pretože dnes som si uvedomila,že aj napriek tomu,že sa musím sústrediť na tréning a plniť svoj sen,tak som si uvedomila,že nemôžem ovplyvniť to čo cítim k Jackovi.
Nemôžem proste,len tak z ničoho nič povedať,že to musí skončiť,pretože svojmu srdcu nerozkážem,to srdce rozhoduje a nie ja.
Takže možno,aj, keď sa budem na to všetko musieť sústrediť,nemôžem prestať milovať Jacka.
Proste sa to nedá.

Len čo som sa konečne vrátila do reality,hneď som otvorila svoj veľký šatník a vybrala si na seba tento autfit:

Len čo som sa konečne vrátila do reality,hneď som otvorila svoj veľký šatník a vybrala si na seba tento autfit:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ako obvykle,obliekanie mi trvá len pár minút,takže než som si na seba toto obliekla,prešlo len pár minút.
Rozhodla som sa,že k tomuto autfitu si urobím drdol,takže som sa ani nemusela zdržiavať na tom ,aký účes si spravím.
Potom som si na oči naniesla linky a rozvalila sa na posteľ.

Z nočného stolíka som zobrala krabičku sluchatok,zapojila som ich na mobil, a pustila si nejaké pesničky,  a skúšala si ich aj spievať.
Podľa mňa niesom veľmi veľká speváčka,ale ak chcem na konci mesiaca zaspievať dobre,tak aby sa nikto nesmial,tak musím trénovať moje hlasivky.

14:40

No,takže prišiel ten čas,kedy sa mám pripravovať psychicky aj fyzicky,na to, že to na tom stretnutí,kde mi ten kreten predá pesničky to neprežijem
Nie,ja to ani psychický ani fyzicky nedám.

Rýchlo som sa prezliekla do niečoho lepšieho,pretože som von nechcela ísť v teplákoch,ale čo už,keď chodím tak aj do školy,tak mi to je jedno.
Rýchlo som na seba vzala dlhú teplú, voľnú mikinu,a potom ešte som si zobrala mobil pre istotu a hneď vyrazila z domu.

Na to,že je september už je dosť chladno,takže ľutujem to,že som si nezobrala hrubšiu mikinu,a to som zistila,až som vyšla z domu.
Prešla som pár ulíc,a konečne som sa dostavila do parku,kde už čakal ten kreten.

Ale,ale,malička mešká zvolal,keď ma zbadal a ja som sa uškrnula.
Len 2 minúty,odvrkla som a ukázala naňho ukazovákom,ako keby som mu niečo chcela naznačiť.
A nevoláj má malička!dodala som, a on mi podal, len papier z pesničkami.
Dik,odvrkla som a vybrala sa na odchod,ale on ma zastavil.

Počkaj,zvolal a ja som sa naňho prudko otočila.
Čo chceš?položila som mu otázku.
Len som chcel vedieť,či nechcela by si trtkať,prehovoril a ja som zrazu mala chuť mu vraziť.
Zrazu, som na zemi zbadala plechovku piva,prekvapene bola ešte neotvorená a tak som ju rýchlo schmatla,otvorila ju a vyliala som to na Harryho.
Tak,to máš za to,že má nemáš provokovať odvrkla som prísne a on sa na mňa naštvane pozrel.
Práve si utieral tričko od piva,takže ja som mala šancu ujsť.
Rýchlo som sa pobrala preč,pretože som to nevydržala, a pustila sa do smiechu.

Tak toto,bol môj najlepší zážitok.
Ani sama neviem,aká som šťastná,že som ho konečne videla obliateho.
To je tak super pocit,byť teraz oveľa vyššie nad ním,než on bol nadomnou.
Ale som si istá,že ten kreten mi to vráti,a ja budem pripravená,takže nech sa snaží akokoľvek mi ublížiť,ja budem pripravená, a vrátim mu to dvojnásobne.

Ďalšia časť na svete.❤️Pri tejto časti som sa musela aj zasmiať,veď Harry si to predsa zaslúžil no nie?😅
Ako to bude ďalej pokračovať?

Ľadové SrdceWhere stories live. Discover now