33.Kapitola/Harry a Freya

52 1 0
                                    

Upozornenie!Táto časť obsahuje sexuálne scény!Neodporúčam čítať mladším ako 13 rokov.

O mesiac neskôr.

Vyučovanie sa nám skončilo skôr,takže som mohla niekam kľudne vyraziť s Lucy.
S Lucy sme si to video vyriešili,takže sa už normálne bavíme.

Sedela som v lavici a hľadela som do blba.Freya,veď už skončilo vyučovanie,prehovorila na mňa Lucy a drgla ramenom do mňa.
Veď ja viem,odvrkla som zamyslela a rýchlo vstala z lavice,rýchlo si učebnice vložila do tašky a bola som pripravená na odchod.

No môžeme ísť,odvrkla som,keď už som konečne stala pred dverami a Lucy sa len pousmiala a hneď šla.

Len čo sme vyšli zo školy,pri mne sa nachvíľu zastavila Kiara.
Ahoj Freya,chcela som ti povedať,že dnes príď na tréning o 17:00,odvrkla a ja som sa tešila,že dnes budem mať pokoj,no žiaľ nie.
A znova ten tréning bude s hokejistmi?spýtala som sa,pretože som chcela vedieť, či sa mám pripraviť na Harryho doberanie.

Áno,pretože oni za pár dní majú zápas,takže musia,ale keď vyhrajú už s nami tréningy mať nebudú,odvrkla a ja som sa len opatrne nadýchla,ako keby sa mi v tele začali uvoľňovať nervové bunky.
Nervy mi odchádzajú,pretože toho kretena už nebudem musieť vidieť na našich tréning,ale každopádne musí vyhrať,takže bohužiaľ mu pôjdem na zápas fandiť.
Teda nie jemu,ale jeho tímu.

Zrazu som sklonila hlavu,a poriadne som sa zamyslela.
Nad čím premýšľaš?obrátila sa na mňa Lucy,keď Kiara odišla.
Ja ehm,nad ničím,zaklamala som a vôbec som nevedela prečo som jej klamala.

Práve som myslela na hokejový zápas,a keby som to povedala Lucy,hneď by ma začala doberať,že vraj myslím na Harryho,aj keď to nieje pravda.
Proste nechcem o Collinskom riešiť nič,pretože stačí,že počujem jeho meno alebo priezvisko,tak sa mi začína robiť zle.
Tak kde vyrazíme?spýtala sa zrazu Lucy,keď som sa naňu zamyslene pozrela.
Hm ...neviem,mohli by sme ísť do kina,navrhla som a ona súhlasne len prikývla a vykročila v pred.
Rozhodla som sa,že domov sa vrátim až po kine,takže nebudem strácať čas tým,že pôjdem si odniesť veci domov.

Len čo sme prišli pred kino,všimli sme si ako tam bol dlhý rad,a tak ma hneď napadlo niečo iné.
Čo keby sme šli do clubu?navrhla som no sama som dobre vedela,že to není dobrý nápad.

Pokiaľ sa zas stane to čo sa stalo minule,teda vlastne tentokrát tam Harry není,takže sa nemusím ničoho báť,že by som opäť skončila v jeho izbe alebo v posteli.
Nechcem si zas myslieť,že sme spolu niečo mali.
Nemôžem proste ani na to pomyslieť,pretože sa mi robí z toho veľmi zle.

Vážne chceš ísť do clubu? nepamätáš čo si mi minule vravela,že si sa opila a skončila si u niekoho iného?prehovorila no ja som sa zatvárila len kyslo.
Lucy ešte nevie,že som skončila u Harryho doma,ale pokiaľ sa to dozvie,bude klásť otázky, a to práve nechcem.
Ale možno jej to poviem,už jej viac nechcem klamať.

Lucy,počuj ten človek u ktorého som skončila,bol Harry,odvrkla som zrazu a ona na mňa prekvapene vyvalila oči.
Čože??Harry?zvolala a ja som len prikývla hlavou.
Tak to ma podrž,a bolo niečo?spýtala sa prekvapene,no ja som iba nesúhlasne prikývla hlavou.

Nie našťastie nie,ale keby sa to stalo,nikdy by som si to neodpustila,veď nemôžem sa s niekým ako je on vyspať,okrem toho niesom štetka,odvrkla som a Lucy,len chápavo prikývla.
Tomu rozumiem,ale nechápem prečo si nechceš priznať,že sa ti Harry páči, prehovorila a ja som sa len nechápavo chytila za hlavu.

Sakra,ty to však nechápeš?ako sa mi môže niekto páči,keď je tak arognatný,drzý a egoistický?vyhrkla som nechápavo,no Lucy na mňa len z úškrnom hľadela.

Ľadové SrdceWhere stories live. Discover now