55.kapitola/Namyslená

23 1 0
                                    

Len čo som prišla do triedy všetci na mňa a na Timotheja vrhli pohľady.Teda skôr na Timothyho,pretože on je tu nový a ešte nikto ho nevidel a asi pre to tie pohľady naňho.

Hej Andrewsova,priviedla si sem ďalšieho úbožiaka?zvolala na mňa Colemanova a zasmiala sa so svojou kamarátkou,ktorá sedela vedľa nej.
Nechápem jak sa s ňou Sophie môže kamarátiť.
Na tvoj názor sa nikto nepýtal,vyštekla som naňu,keď som okolo nej podišla a ukázala Timothymu,kde si ma sadnúť.

Miesto za nami bolo voľné,takže si sadol hneď za nás.

Freya,nič nechcem hovoriť,ale mám pocit,že ten chalan po tebe ide,prehovorila zrazu Lucy,keď stále hľadela na Timothyho,ktorý neustále na mňa upierali pohľady.
Nerozumiem čo si tým chcela povedať,ale určite to tak nieje,odvrkla som a stále som si nevedela pochopiť prečo mi to Lucy hovorí.

Aj keby to tak bolo,vie veľmi dobre,že Timothy je len môj kamarát nič viac nič menej.
Zrazu zazvonilo a mňa to prebudilo z rozmýšľania a hneď len čo zazvonilo,do triedy vstúpila učiteľka s prísnym pohľadom.
Asi ma zlý deň,pomyslela som si.

Dobrý deň žiaci,chcem vám oznámiť,že 2 týždne pred koncom školského roka,pôjdeme na týždeň do Chorvátska,každý rok prváci takýto výlet absolvujú,takže teraz vám rozdam informované súhlasy,ktoré vaši rodičia podpíšu,povedala nahlas a ja som sa nadšene pozrela na Lucy.

A čo tam pôjdeme robiť?spýtal sa zrazu Timothy a celá trieda vrhla naňho pohľad.
No čo sa asi v Chorvátsku robí,veď predsa pôjdeme na pláž a ubytujeme sa do hotela,takže si tam oddýchnete,odvetila učiteľka a všetci sa len na seba nadšene usmiali.

Ehm,pani učiteľka ozvala sa zrazu Colemanova a mňa chytila zvedavosť,čo asi chce učiteľke povedať.
Učiteľka sa len
Učiteľka sa len na Colemanovu pozrela a naznačila jej,že ju počúva.

Musí ísť aj Andrewsova,veď viete veľmi dobre,že je nezodpovedná,poznamenala Lily a v tú chvíľu ma chytili také nervy,že by som jej teraz vážne vrazila.
Tak po prvé slečna Colemanova,na ten výlet musia ísť všetci prváci a okrem toho narozdiel od teba je zodpovedná,povedala učiteľka a celá trieda sa začala smiať.
Dokonca sa smiala aj jej kamarátka,lenže som si všimla ako Lily do nej drgla a nejak sa jej vyhrážala,že nech sa jej nesmeje.
Bože chudák,ľutujem jej kamarátku,ktorá si to nezaslúži.

Nechápem jak sa môže stále baviť s Colemanovou,lenže keď ju takto bude donekonečna počúvať zničí jej to život,ale nielen to,ale Colemanova hej už doslova ničí život.

Keď skončila hodina,hneď ako som sa pohla na chodbu,hneď si ma Colemanova zastavila a vrhla na mňa nepríčetný pohľad.
Kvôli tebe sa mi smiala celá trieda, zavrčala a ja som len prekrútila očami.
Ja som nič nepovedala,nemôžem za to,že učiteľka hovorí pravdu,odvrkla som a ešte viac sa pyšnejšie zatvárila,pretože to ako Colemanova vyhráža sa každému,tak aspoň každý vie aká je ona.

Fajn,veď ešte uvidíme kto sa tu bude smiať naposledy,odvrkla tak chladne až ma striaslo,pretože z jej chladného hlasu mi prišlo vážne zle a nepríjemne.
To dievča nieje normálne.

Po škole.

Keď som konečne vyšla zo školy pred školou sme sa stretli s Timothym,pretože sme sa dohodli,že niekam pôjdeme von.
Počuj,myslíš,že by som mal ísť aj ja na tú dovolenku?spýtal sa zrazu,keď ku mne podišiel.
Veď tam majú ísť všetci,takže je jasné,že aj ty,odvrkla som a venovala mu milý úsmev.

Dobré,pretože som si myslel,že má tam nebudeš chcieť,povedal zrazu a ja som sa len zamyslela.
"Nechápem prečo by som nechcela,veď vôbec niesu otravný,ale nechajme to tak,,odvetila som.
Tak, kde by si chcela ísť?spýtal sa zrazu,keď som si prekrížila ruky na hrudi.

"No,mohli by sme ísť do kina ak chceš,,odvetila som a pozrela sa naňho jemne.
Veľmi rád s tebou pôjdem do kina,a chcela by si ísť na romantický film?spýtal sa tak začervenane,že som sa len zamyslela.
Prepáč,momentálne nemám chuť na žiadne romantické filmy,proste radšej poďme na dajaku komédiu alebo môže to byť aj horor,len nie romantika,odvrkla som a prešla myšlienkami na Harryho,pretože má vážne zaujímalo čo asi tak robí.

Dobré,chápem ťa to nič,tak môžeme ísť na komédiu totiž to,ja sa hororov bojím,takže radšej komédia,odvetil a ja som sa iba pousmiala a vykročila som vpred.
Počasie bolo celkom fajn na to,že je február.

Aj keď ešte nedávno bola zima,vlastne ešte teraz je sneh,ale tak už by mohlo byť teplo.

Hneď ako sme prišli pred kino,jemne som sa na Timothyho pozrela,no pritom som bola myšlienkami stále pri Harrym.
Ach,ako veľmi by som ho chcela teraz mať pri sebe,lenže je to tak všetko komplikované.
Možno,možno jedného dňa.....

Ďalšia časť na svete.❤️

Ľadové SrdceWhere stories live. Discover now