Len čo som odišla z nemocnice nedokázala som už to uniesť.
Nemohla som sa prizerať na to,že Harry proste je v kóme a,že bez neho to nezvládnem.Neviem čo sa to stalo,neviem ako sa to stalo,ale myslím,že som sa do Harryho vážne zamilovala,aj keď veľmi dlho som to cítila,len som si to nechcela priznať.
Prečo sa to muselo stať?prečo som sa musela znova zamilovať?
Milovla som ho aj celý ten čas,keď tu bol Jack?Počkaj Freya!zvolala na mňa Lucy,keď som už bola trochu ďalej od nemocnice.
Lucy ku mne pribehla celá zadychčaná a pozrela mi do očí.
Mala si pravdu,povedala som opatrne a po tvári mi znova začali tiecť slzy.
V čom som mala pravdu?obrátila sa na mňa nechápavo."No predsa v tom,že milujem Harryho,,odvetila som a musela až začervenať,keď som to povedala.
"Panebože,ja som to vedela,,zvolala nadšene Lucy a hneď má objala.Ja viem,že si mala pravdu a ľutujem,že som ti nechcela veriť,proste len som si to nedokázala pripustiť,pretože zo začiatku som ho nenávidela a on bol proste vo škôlke môj najlepší kamarát,takže som si nedokázala pripustiť,že by som k tomu chalanovi mala niečo cítiť,odvrkla som a utrela slzy,ktoré som mala na tvári.
Freya to nevadí,že si si to nechcela priznať,ale ja ti potrebujem povedať niečo dôležitejšie,vyhrkla a pozrela na mňa vážne.
Si nejaká vážne,tak hovor,odvrkla som a ona sa len usmiala.No teda to je skôr taký nápad,že by si ho mohla pobozkať a možno bozk pravej lásky by mohol prebudiť,navrhla a ja som sa len zasmiala.
Panebože Lucy,jak ťa to mohlo napadnúť,veď je to len rozprávka a okrem toho princ ma vzbudiť princeznu a nie naopak,odvrkla som no Lucy iba kývla hlavou.Ja viem,ale obaja sa milujete,takže za pokus to stojí a okrem toho,život nemá pravidlá ako máme žiť a ako nie,ale o živote rozhodujeme my sami,povedala Lucy a ja som sa len pousmiala.
Možno máš pravdu,ale myslíš,že to vážne zaberie?spýtala som sa a Lucy len prikývla.
Niesom si istá,ale za pokus to stojí,a ak bez neho nevieš žiť,tak by si to mala skúsiť,povedalá.Tak fajn,vrátim sa tam, odvrkla som a zmenila smer a znova si to nasmerovala do nemocnice.
Recepčnej som ešte povedala,že som si tam niečo zabudla,takže ma tam pustila a hneď som s Lucy a Nickom,ktorý tam stále bol šla do jeho izby.
Len čo som vstúpila do jeho izby,opatrne som si to k nemu namierila a jemne ho chytila za ruku.Ani nevieš ako veľmi ťa milujem,povedala som po chvíli,a cítila som ako na mňa Lucy s Nickom hľadia.
Zrazu som sa k nemu naklonila a priložila svoje pery na jeho.
Ten bozk bol ten najkrajší spôsob ako ho prebudiť,teraz len budem dúfať,že to zaberie.Po chvíli som sa odtiahla a zahľadela sa na jeho bezvládne telo,ktoré nevidalo ani jeden pohyb.
Zrazu sa jeho oči otvorili dokorán,a prístroj ktorý naznačoval aký má tep srdca sa opäť rozpípal,pretože to naznačoval len jediné;že sa prebudil.Pohľad Harryho.
Len čo som otvoril oči nad sebou, som videl to najkrajšie stvorenie na svete.
Videl som dievča do ktorého som sa naozaj tak veľmi zamiloval.
Vôbec som nečakal,že si to niekedy priznám,ale áno Freyu milujem.
Neviem kedy sa to stalo,ale myslím si,že týždeň bez nej mi to pomohlo si uvedomiť.Harry,tak rada som,že si v poriadku,zvolala nadšene Freya a ja som bol rád,že som znova počul jej prenádherný hlas.
Čo sa vlastne stalo?spýtal som sa zmätene,pretože keď som sa postavil začala sa mi točiť hlava a cítil som,že ešte niesom úplne v poriadku.Pohľad Freyi.
Čo sa vlastne stalo?spýtal sa zmätene Harry a ja som naňho vrhla pohľad.
Dobre to nič,mal si úraz,ale rýchlo idem po doktora zvolala som a hneď sa rozbehla za nejakým doktorom.Keď som ho konečne zohnala,priviedla som ho do izby,kde si už pokojne ležal Harry,ktorý sa rozprával s Nickom.
To je skvelé,že sa takto skoro prebudil,nečakali sme,že sa tak skoro prebudí,ale očividne už je v poriadku,takže zajtra by mohol ísť kľudne domov,povedal doktor a ja som sa len naňho spokojné usmiala.
A čo s tou hlavou?spýtal sa zvedavo Harry.
No mal si len menší otras mozgu,takže budeš musieť ešte pár dní ostať doma,nemôžeš ešte sa namáhať,takže vážne ti odporúčam aby si si odpočinúl,odvrkol doktor.
Nebojte pán doktor,ja sa oňho osobne postarám,povedala som a žmurkla na Harryho,ktorý sa na mňa len usmial.Dobré,takže dnes vám ešte predpíšem lieky a zajtra ráno môžete ísť domov,povedal doktor a všetci sme sa od radosti objali.
Potom už nás nechal a odišiel.Strašne som sa o teba bála,keď si včera na ten ľad spadol,povedala som Harrymu,keď som pri ňom stala blízko a držala ho za ruku.
Už sa na mňa ani nehneváš?spýtal sa starostlivo.
Nie,ani som sa na teba nehnevala,a ľutujem,že som sa s tebou týždne nerozprávala,bola to chýba,ale uvedomila som si,že si mi chýbal,povedala som pokojne a on sa len zasmial a chytil ma za ruku.Viem,že som bol k tebe hnusný,ale to ľutujem,mrzí ma to,povedal a ja som iba mávla rukou na znak,že to má nechať tak.
Nič sa nestalo,v podstate mi to ani nevadí,povedala som a venovala mu úsmev.Počujte,mali by sme vás dvoch asi nechať samích prehovorila Lucy,a Nick len súhlasne prikývol.
Nie,veď v pohode,odvrkla som,no Lucy mi naznačila hlavou,že nemám odporovať.Keď sme sa v izbe ocitli sami,strašne mi srdce bušilo,pretože som ešte takto zamilovaná ešte nebola.
Jack je už vážne minulosť.
Áno prestala som ho milovať,pretože už je to vážne minulosť,ale vďaka tomu som si uvedomila,že milujem Harryho
A asi som bola doňho aj celý čas zamilovaná,len som si to nechcela priznať.Je niečo, čo by si mi chcela povedať?položil mi zrazu otázku Harry a ja som sa iba začervrnala.
Vlastne áno,ale to ešte počká,až keď prídeš z nemocnice,odvrkla som a on len prikývol a stále som naňho pozerala,pretože asi vážne som sa doňho tak moc zabuchla,že si už život bez neho neviem predstaviť.Ďalšia časť na svete.Konečne sa Harry prebudil,takže to znamená,že konečne budú spolu.
Čo myslíte,už medzi nimi nič stať nebude,alebo naopak stojí ešte medzi nimi niečo?
YOU ARE READING
Ľadové Srdce
RomanceOn vynikajúci hokejista,chladný,drzý a tak trochu arogantný. Ona milá,slušná,naivná a tak trochu drzá,jej sen je stáť sa krasokorčuliarkou. Čo ak sa raz jej to podarí,ale pritom stretne toho chladného, arogantného a drzého?Čo bude robiť potom? Zmení...