9.kapitola/Prebuď sa Freya

46 4 2
                                    

No tak prebuď sa Freya,opakovala mi Lucy,ktorá na mňa cez hodinu neustále hovorila,pretože som bola myšlienkami niekde inde.
Neviem,ako by niekto bol na mojom mieste,ale myslíte si,že by som mala Lucy,Jackovej sestre povedať,že som bola kedysi spolužiačka Jacka v škôlke?a aj to,že som bola doňho bláznivo zamilovaná a potom kruto odkopnutá?
Na jednu stranu jej to chcem povedať,pretože je to kamarátka a zároveň Jackova sestra,ale na druhej strane nemôžem predsa niečo vyťahovať pred ňou niečo čo sa jej netýka.

Slečna Andrewsova,ak chcete znova opustiť triedu stačí povedať,zvolala na mňa učiteľka,keď som zazerala von oknom.
Možno som dúfala,že ho tam zbadám,ale možno zas nie.
Nie,nemusíte sa mi vyhrážať vyhrkla som a ďalej sa venovala jej sprostej prednáške.

Po skončení hodiny som sa pobrala hneď do bufetu,kde som ho stretla.
Usmieval sa na mňa a chcel ku mne prísť,lenže neviem ako,ale ja som sa obrátila na odchod a odišla.
Prečo som tam neostala a nechcela vysvetlenie?prečo ho znova odmietam?
Stále k nemu niečo viac cítim,alebo som ho vždy milovala,až sa tie city prejavili teraz?
Určite nie,možno som sa do toho človeka znova zamilovala,možno,že to takto malo byť.

Ale mám sa zmieriť s tým čo sa stalo vo škôlke?mám na to zabudnúť a začať znova?
Práve som sa ocitla na chodbe,kde som narazila do toho idiota.
Och,zase on.
Dávaj pozor ty mrcha,vyštekol na mňa Harry a odtiahol sa odomňa ďalej.
Inak čo urobíš?vyprskla som naňho a práve si uvedomila,že som stále nezabudla na to čo mi urobil s tým obedom.

Inak si prežiješ peklo,ktoré si ešte nezažila vyhrkol výhražne.
Daj jej pokoj,zvolal za mnou hlas a ja som sa obrátila.
Stál tam Jack.
Tak fajn,ale nezbavila si sa ma ešte odvrkol a odišiel.
Chvíľu som si prehravala v hlave,práve čo sa odohralo,ale uvedomila som si,že som v prítomnosti Jacka.

Freya,vážne ma to mrzí to čom si spôsobil vo škôlke,boli sme deti a bol som hlúpy odvrkol a ja som sa naňho nadšene usmiala a vbehla mu do objatia.
Ty hlupáčik,ja sa na teba nehnevám,len ma zarazilo to,že si to ty,vôbec som si nemyslela,že ťa ešte niekedy uvidím odvrkla som a on sa len jemne pousmial.
Ani ja som si to nemyslel,ale najskôr to bol osud a som rád,že som ťa stretol odvrkol a ja som sa len pousmiala.

Ja som tiež rada,že som ťa znova stretla vyhrkla som a objala ho ešte viac.
Povedať či ho milujem,sa povedať nedá, neviem,ale to,že k nemu cítim  niečo viac tak to sa povedať už dá.
Moje srdce sa poriadne rozbušilo,keď sme boli oproti sebe blízko a jediné na čo som sa teraz sústredila boli jeho oči.
Haló,vy dvaja čo tu robíte?zvolal na nás niekto a my s Jackom sme sa rýchlo od seba odtiahli.
Stála tam Lucy.
Ach,ahoj Lucy,nič práve sme sa len rozprávali odvrkla som a Lucy len dala ruky vbok a uškrnula sa.

Tak ja pôjdem tak sa maj,vidíme sa po škole zvolala som na Jacksona a on len prikývol a zamával mi.
Freya,tak konečne si priznaj, že si zamilovaná do môjho brata prehovorila,keď sme vstúpili do areálu školy.
Lucy,už som ti predsa vysvetlila,že sme len kamaráti nič viac a okrem toho nemôžem byť zamilovaná, keďže sa chcem sústrediť len na tréningy a svoj sen,ktorý sa musí vyplniť odvrkla som no Lucy nevyzerala ako keby bola presvedčená.

Veď som to vaše prepojenie videla,tak mi tu nekecaj,že medzi vami nič nieje upozornila má Lucy.
Nad touto vetou som sa aj musela zamyslieť.
Čo ,keď som vážne zamilovaná,len si to nechcem priznať?
Ak je to tak,tak už vôbec nemôžem myslieť naňho.
Lenže sa to nedá,pretože Jacka mám plnú hlavu.

Alebo myslíš nad niekým iným, menom Harry?spýtala sa provokačne Lucy a ja som do nej drgla.
Prosím ťa,Harry je iný prípad,je to namyslený kreten,ktorého nenávidím a je pravý opak Jacka,takže ani v nočnej more by som doňho zamilovaná nebola odvrkla som a Lucy len prikývla a potom sme sa už pobrali po schodisku na druhé poschodie,a hneď som vstúpili do našej triedy.

Sadli sme sa do zadu k oknu a vytiahli si učebnice,pretože ako prvá hodina je občianka.
Len čo som bola pripravená,ruku som si podložka pod bradu a rozmýšľala som len nad Jackom.
Ach Jack,keby si vedel o mojich citoch pomyslela som si no zrazu ma aj prekvapilo,že som si na niečo také aj pomyslela.
Vážne k Jackovi niečo cítim?čo keď je to hlboký cit lásky,ktorý si nechcem priznať?
Ak je to tak,o to je ešte väčší dôvod prestať s tým,pretože nemôžem sa teraz trápiť kvôli chalanovi a už vôbec nie naňho myslieť.

Ďalšia časť❤️.Čo myslíte je Freya skutočne zamilovaná do Jacka,alebo je to len pobláznenie?

Ľadové SrdceWhere stories live. Discover now