Slečna Andrewsova,dávate pozor?znova sa ozvala učiteľka,a ja som sa vrátila konečne do reality.
Najskôr som premýšľala o Jackovi.
Hej,dávam pozor,odpovedalá som pokojne a znova sa zahľadela von oknom.Dúfala som,že ho tam uvidím,ale najskôr som sa splietla,pretože ma teraz hodinu a je určite vo svojej triede.
Ach, čo by som dala za to,aby sa s Collinskym vymenil Jack,veď to nejde predsa, aby som spolupracovala vo dvojici s takým kretenom.Keď konečne skončila hodina,Lucy do mňa drgla, ako keby ma chcela prebudiť zo sna.
No tak,čo ti je,dnes si nejako mimo podotkla, a ja som naňu len vrhla rozpačitý pohľad.
Niesom mimo,len rozmýšľam,odvetila som a založila si pramienky vlasov za ucho.
No je jasné,že rozmýšľaš nad Jackom,nad nikým iným by si nerozmýšľala,podotkla Lucy a ja som sa len pousmiala.Zrazu k nám do triedy prišiel ten idiot,no nasmeroval si to ku Colemanovej.
Ideš na wc?počula som jeho otázku pre Colemanovu.
Ach bože,robí sa mi z neho zle,len nechápem, ako môže byť niekto tak slizký.Nie,teraz nie,chcem sa radšej tu baviť,pretože Andrewsova zaplatí za to,že je s tebou vo dvojici,povedalá a ja som sa len naštvane naňu pozrela,no nevšimla si ma.
Ja nemôžem za to,že som s ním vo dvojici,povedalá som tak jemne,že má skoro počula.Hej,ty poď sem!zvolala na mňa Colemanova,ktorá si ma najskôr všimla.
Čo chceš?obrátila som sa naňu,ale urobila som tak ,ako chcela.
Počula som,že si s mojím Harrynkom vo dvojici v spevu,no vlastne naštvalo ma to,keďže sme spolužiačky a ja nedovolím, aby sa medzi vami niečo stalo,vyprskla a ja som naňu nechápavo vyvalila oči.Nič sa medzi nami nestalo,len spievame chápeš,keby bol výber na mne,bol by som s tebou a nie s touto krpaňou,okrem toho je to len úbohá pieseň nič viac,odvrkol a ja som len prekrútila očami nad jeho komentármi.
Už mi je z neho vážne zle.No dobre,ale keď sa dopočujem,že si na Harryho niečo skúšala,prisahám,že ti urobím zo života peklo,vyprskla na mňa Lily, a hodila na mňa vražedný výraz.
Len čo Harry z triedy odišiel,mne sa konečne uľavilo,ale bolo by ešte lepšie,keby aj ta krava odišla.
Čo ti hovorila?spýtala sa ma Lucy,keď som sa k nej vrátila.
Nič moc,zaklamala som a vrhla som pohľad na prichádzajúcu osobu k nám.
Skoro sa mi zastavil dych,pretože k nám prichádzal Jack, a moje srdce sa ešte viac rozbušilo,ako malo.Ach,ahoj Freya,môžeme sa porozprávať?položil mi otázku,a ja som sa len zamyslela a potom,hneď súhlasne prikývla.
Tak poď za mnou,povedal a ja som len súhlasne ho nasledovala.
Zaviedol má rovno na školský dvor,pod jabloň,kde sme si sadli na lavičku.Freya,musím ti niečo dôležité povedať,prehovoril a ja som sa len začervenala a tajne dúfala,že to bude niečo s našim vzťahom.
Ach,bože na čo to myslím,veď ešte žiadny vzťah nemáme,ale mohli by sme mať.
Och, na čo to prepána myslím?Vieš,neviem ako začať,neviem ako si to zoberieš,ale páči sa mi už od začiatku,neviem jak to,že som si vo škôlke nevšimol aká si dokonalá,ale Freya milujem ťa,povedál a mne sa poriadne rozbušilo srdce.
Áno,tak na toto som tak dlho čakala,myslím,že by medzi nami niečo mohlo konečne vzniknúť,len je to krátko čo začal školský rok,a my sa znova vidíme,lenže na tom nezáleží,možno už viac nechcem trpieť,už chcem byť s človekom ktorého milujem.Ja som sa k nemu priklonila ešte bližšie,a pozrela mu do očí.
Ja to cítim tak isto,povedalá som po chvíli a on,sa len pousmial a priblížil sa k mojím perám.
Presne práve to som potrebovala,zatiaľ čo on sa k mojím perám približoval čoraz bližšie,ja som ho len schmatla a konečne spojila naše pery.Neviem ako to popísať,ale toto je môj prvý bozk.
Pohľad Harryho
Tak ako vážne som musel vyjsť radšej na čerstvý vzduch,pretože tá Colemanova je strašná suka.
Už ma nebaví s ňou spávať,už ma skrátka nebaví sa s ňou hrať,proste ukončím medzi nami aférku a bude to,ale to čo povedala Andrewsovej sa mi vôbec nepáčilo.
Teda neviem prečo mi na tom záleží,teda vlastne mi na tom vôbec nezáleží,ale Colemanovej mám dosť.
Už jej chovanie nebudem tolerovať,prvý deň čo som ju stretol,myslel som,že je to skvelé dievča,veď ju poznám od škôlky a nikdy takáto nebola,teda aspoň mi tu jej zlú stránku neukázala,ale potom som sa do nej zamiloval a vyznal jej city,lenže ona chcela len po mne sex,pretože vraj som ten najkrajší chalan na škole,ale tak to nieje.
Nikdy som nechcel s ňou len spávať,chcel som s ňou mať skutočný vzťah,ale potom čo som zistil,aká je to suka,tak už ju viac nikdy nechcem vidieť.
Kvôli nej ubližujem druhým,pretože ona má naviedla na takéto násilnícké správanie,ale takto si držím odstup od dievčat,pretože sa nechcem zamilovať,ale myslím,že Andrewsova sa ku mne dostala viac než mala.
Pretože po dnešku,potom očnom kontakte som si niečo uvedomil,ale viem,že Freya sa dostala ku mne bližšie než mala,a to sa mi nepáči.Zrazu som uhol pohľadom na jabloň,pod ktorým sa bozkávala Freya s Jackom.
Je to možné?oni dvaja spolu chodia?
A to má byť čo?
Chvíľu som si myslel,že by som ich mohol nejak vyrušiť,ale nechcem spôsobiť ďalšie problémy Freyi.
Bože,zo začiatku ma to bavilo jej robiť zle,ale čo sa to sakra somnou stalo??Pohľad Freyi
Táto scéna, bola moja najkrajšia zo všetkých scien v mojom živote,povedalá som po chvíli Jackovi,keď sme si po bozku stále hľadeli do očí.
Aj moja,aj moja a som rád,že som konečne s tebou,pretože si pre mňa ako vzduch,bez ktorého nemôžem žiť ani dýchať,odvrkol a ja som sa znova začervenalá.Bože Jack,ja ťa milujem povedala som,a on sa na mňa len usmial a znova ma pobozkal.
Veď aj ja teba,povedál a chvíľu sme si tak hľadeli do očí,až kým nás nevyrušil školský zvonček,ktorý práve oznamoval začiatok hodiny.Ďalšia časť.Konečne sú spolu,ale ja mám na to úplne iný názor.
Jack a Freya podľa mňa sa k sebe nehodia,ale musela som ich dať k sebe kvôli tomu,aby aj tento príbeh mal zmysel,ale popravde tento príbeh chcem viac zamotať,takže a okrem toho sa chcem držať obsahu o čom má byť tento príbeh.
Takže snáď to pochopíte.
YOU ARE READING
Ľadové Srdce
RomanceOn vynikajúci hokejista,chladný,drzý a tak trochu arogantný. Ona milá,slušná,naivná a tak trochu drzá,jej sen je stáť sa krasokorčuliarkou. Čo ak sa raz jej to podarí,ale pritom stretne toho chladného, arogantného a drzého?Čo bude robiť potom? Zmení...