12.kapitola/Zamilovanosť

48 3 1
                                    

Zo slzami v očiach som prišla domov,len čo som vstúpila dnu,už som tam nachystala Abby ako sa smeje a s niekým sa rozpráva.
Ach,bože teraz je mi jedno čo tam robí,pretože teraz som úplne zničená z toho,čo som urobila.
Možno to všetko je len moja chyba,že som ho odmietla.Aspoň keby vedel,ako sa cítim a čo k nemu cítim.

Rýchlo som potajomky vybehla hore do izby,kde som sa zamkla a ľahla na posteľ.
Slzi mi po tvári tiekli ako horúci vodopád,takže som sa musela trochu ukľudniť a rozhodla sa,že si pôjdem dať horúcu vaňu.
Odomkla som izbu a nasmerovala si to do kúpeľky,kde som zamkla dvere a pustila horúcu vodu.

Z poličky, ktorá bola vľavo odomňa som zobrala šampón na penu, a naliala som to do vane.Chcela som totiž penovú kúpeľ,takže nemôžete sa čudovať.

Zvliekla som zo seba oblečenie,a hneď si ľahla do plnej horúcej vane.
Vlasy sa mi hneď zmočili,keď som si do vani ľahla a začala relaxovať.Takto som si vaňu ešte nikdy neužívala,možno to začnem robiť častejšie.
Ale sakra,prečo tak veľmi myslím na Jacka?
Veď som mu jasne povedalá,že nemôžem sa sústrediť na chalanov,potrebujem sa sústrediť na školu a svoj sen.
Nemôžem to všetko zahodiť, kvôli nejakému chalanovi,to predsa nejde.

O hodinu neskôr.

Z vane som vyšla až o hodinu,takže som si zarelaxovala až priveľa.
Zabalila som sa do osušky, a vlasy si šla hneď vysúšiť fénom na vlasy.

Po polhodine som bola konečne hotová,pretože kým som sa obliekla do pyžama,kým som si umyla zuby,kým som sa prezliekla do pyžama,tak to potrvalo vážne tu hodinu a ešte k tomu, som si musela dať aj tu masku na tvár.

Len čo som vyšla z kúpeľne,na chodbe ma čakala naštvaná Abby.
Mladá dáma,vysvetli mi prečo ešte nespíš,a prečo si domov prišla tak neskoro?zasýpala má zbytočnými otázkami Abby.
Vám do toho nič nieje,nieste moja mama a,tak by ste to mali vedieť už konečne odvrkla som a prekrútila očami,pretože tá ženská ma nezaujíma.
Inak,vysvetlite mi s kým ste sa to smiali v obývačke?obrátila som sa naňu a ona sa len uškrnula.
Slečinka,tebe do toho nič nieje,snáď mám právo,mať priateľov, dodala Abby a ja som len dačo zamrmlala a zatvorila sa do izby.

Tak takto nie,takto sa somnou rozprávať nebudeš,okamžite vylez z tej izby,inak zavolám tvojim rodičom, zvolala,no ja som z nej strach nemala.
Nemám z toho strach,ale okej urobím čo chcete,odvrkla som a vyšla z izby von.
Tak,aspoň sme sa niekde pohli,tak slečna poď na večeru a práve som telefonovala s tvojimi rodičmi,keď si nebola doma,odvrkla a ja som sa naňu len prekvapene pozrela.
Vážne,a čo povedali?spýtala som sa zvedavo a Abby, sa na mňa len nemo pozrela.

Pýtali sa ma ako sa máš,ale potom mi povedali,že ti zavolajú hneď ako prídeš domov a budeš aktívna na Facebooku,odvrkla Abby a ja som len prikývla a šla hneď za ňou,pretože som sa musela aj navečerať.
Nasmerovala som si to rovno do kuchyne,kde už na stole ma čakala večera.

Na večeru som ti spravila krupicu,tak snáď ti to bude chutiť,pobedalá a ja som sa len pousmiala na znak vďaku a zo slušnosti.
Opatrne som si sadla za stôl,do rúk som si zobrala lyžicu,a opatrne začala jesť horúcu krupicu.
Mňam,táto krupica je výborná,vyhrkla som nahlas, a oblízala svoje pery od krupici,keď som dojedla.
Som radá,že ti chutilo,usmiala sa na mňa Abby a ja som len tanier odniesla do umývačky a šla rovno do izby.

Len čo som prišla do izby,na mobile som našla 3 zmeškané hovory od Jacka.
Jack,ten Jack,ktorého som pred pár hodinami odmietla,kvôli môjmu snu.
Okamžite som vytočila jeho číslo a šla mu zavolať.
Hneď ako to začalo vyzvánať,tak aj hneď to zdvihol.
Ehm,Ahoj Freya,len som sa ti chcel za dnešok ospravedlniť,prehovoril a ja som sa len pokojne usmiala.
Jack,nič si z toho nerob,nič sa nestalo,takže je to v poriadku,ale aj ja sa ti musím ospravedlniť ako som prudko reagovala, a ako som ťa aj odmietla, povedalá som.
To je v poriadku,máš pravdu,nemál som tak na teba tlačiť,len proste nejak to vyšlo zo mňa,odvrkol zasneným hlasom.
Chápem ťa,počuj,už pôjdem radšej spať,je veľa hodín,takže zajtra sa vidíme,veď už zajtra je piatok,takže mohli by sme ísť spolu von,odvrkla som.
Samozrejme,že áno,tak ti prajem dobrú noc a sladké sny,povedál, a ja som sa len pri jeho sladkých slovách,skoro roztopila.
Keď sme zrušili hovor,šla som ešte trochu scrolovať Instagram.
No,len čo som zapla Instagram,tam mi prišla žiadosť od Harryho Colvinsa.
Neviem akým zázrakom,som stlačila acept,ale hneď som to ľutovala.
Len čo som to aceptla,na jeho instagrame sa objavili plno fotiek,kde pije alkohol,fetuje,fajčí ,a robí nechutné veci pri babách.
Ach,vážne som to nemala aceptnúť,pretože mi z jeho instagramu je zle.

Ďalšia časť na svete.Čo myslíte,bude sa môcť sústrediť ďalej na tréning a svoj sen Freya,keď je zamilovaná?

Ľadové SrdceWhere stories live. Discover now