Keď konečne dokončila Lucy posledné vybaľovanie,ani sme sa neobťažovali,tým ako vyzeráme,ale hneď sme sa pobrali dole,kde sme sa mali stretnúť.
Vidíš,mohla som sa ešte aspoň trochu upraviť,posťažovala sa mi Lucy,keď sme si sadli na pohovky pri recepcii.
Po prvé,keby si sa chcela aspoň trochu upraviť trvalo by to niekoľko hodín a po druhé nemali sme čas,odvrkla som a ona len prekrútila očami.Po chvíli čakania už k nám konečne dorazila učiteľka a na všetkých pozrela.
Takže ideme kúpiť lístky a potom každý má rozchod,teda má voľno,takže budete môcť ísť na pláž alebo na nejaké atrakcie,povedala a my s Lucy sme sa na seba len nadšene usmiali,pretože sme z toho boli naozaj nadšené.Keď sme konečne z hotela vyrazili,museli sme prejsť niekoľko ulíc a prišli sme pred nejakú kašu,kde učiteľka kúpila každému lístky a podala nám ich.
No super,takže máme lístky a teraz máme voľno?spýtala sa Lucy a ja som iba prikývla pleciami.Vravela,že budeme môcť mať voľno,takže asi najskôr hej,odvrkla som a Lucy sa len pousmiala a hľadela po okolí.
Zrazu sa jej pohľad nasmeroval na nejakú osobu v krátkom tričku,teda bol to nejaký chalan,ktorý sa rozprával s ďalším chalanom.To je môj brat,zakoktala a ja som sa len naňu prekvapene pozrela.
Čože?vyhrkla som a musela trochu od nej ďalej odstúpiť,pretože som nechcela byť pri tom ako Lucy zavolá na Jacka.
Nechcem Jacka vidieť,a nechcem aby on videl mňa,takže budem sa mu vyhýbať.Dobré,takže máte všetci rozchod,snáď budete každý v hoteli už o 20:00,takže nestraťte sa,povedala učiteľka a odišla niekam.
Tak ako ona sa aj ostatní niekam vytratili a už sme tu len ostali ja a Lucy,ktorá len z diaľky hľadela na brata.Pôjdem za ním,pretože som ho dlho nevidela,oznámila zrazu Lucy a ja som len neveriacky naňu pozerala.
Dobre teda,ale o mne mu nič nehovor,odvrkla som tak odtržito,že som si nemohla pomôcť.
Ona len prikývla a už si to k nemu nasmerovala.Ja som sa len opatrne schovala za kmeň stromu a sledovala ich.
Hneď ako som ich videla sa objímať,hneď má premohla panika,pretože teraz som si už bola vážne istá,že je to Jack.Zrazu mi zazvonil mobil a rýchlo som sa ho snažila vypnúť,pretože teraz som sa nemohla odhaliť.
Dobré,potom sa pozriem kto mi volal,ale teraz nemôžem.Zrazu sa Lucy pozerala mojím smerom, takže som mala strach,že má prezradí,lenže nič také sa nestalo.
Neviem o čom sa tí dvaja tam rozprávajú,ale už mi dochádza trpezlivosť.
Ale keby som vyšla tak stalo by sa niečo zle?
Ja len dúfam,že Jack má už nemiluje,pretože to by bola katastrofa ak hej.
Po prvé nechcem mu raniť city a po druhé nechcem aby takto nejak zistil,že chodím s jeho bývalým najlepším kamarátom,čož aj Harry bol vo škôlke pre mňa ako najlepší kamarát.Zrazu má premohla odvaha,takže som dovážane vystúpila spoza kríka a nasmerovala si to rovno k nim.
Lucy na mňa prekvapene pozerala a Hack,ten sa len nadšene usmieval.Freya,dlho sme sa nevideli,povedal a ja som sa len zamyslela.
Hej,dlho sme sa nevidela,povedala som a nadhodila falošný úsmev.
Neviem jak sa rozprávať s mojím ex,ale nech to prebehne čo najrýchlejšie.Takže aj vy ste tu na dovolenke?spýtal sa zvedavo a ja som len prekvapene pozrela na Lucy.
Veď ti to Lucy hovorila,povedala som a len Lucy prepichavala pohľadom.
No vlastne hej,ale zabudol som,povedal trpko a poškrabal sa za uchom.Lucy,už pôjdeme,pretože chcem ísť na tú pláž,odvrkla som a Lucy sa len na mňa nechápavo zazeralá.
Freya,chcel som s tebou rozprávať,prehovoril Jack a ja som už cítila,že sa z toho nevykrútim.
Tak fajn,o čom chceš rozprávať?spýtala som sa.Lucy,môžeš ísť na chvíľu preč?spýtal sa opatrne Jack svojej sestry,ktorá len prikývla a odišla na chvíľu preč.
Čo je tak dôležité,že musela Lucy odísť?spýtala som sa chladne.
Freya ja len,že....začal.
Nie,žiadne ja lenže,už stačí,nechcem počuť slová,prečo si ma opustil a prečo si odišiel,ja už som s tým dávno zmierená a už ma nezaujímaš,odvrkla som tak kruto,že som vôbec nechápala prečo som sa takto zachovala.Freya,zmenila si sa,povedal a ja som naňho len sklamane hľadela.
A ty to isté,vrátila som mu to a prekrížila si na hrudi ruky.
Ja až tak veľmi nie,ale chcel som ti povedať,že ťa po tom všetkom stále milujem,povedal zrazu a ja som si spomenula na tieto slová,keď mi to hovoril on.
Lenže tie slová,už pre mňa teraz nič neznamenajú,teraz už ma nezaujímaš,odvrkla som prudko.
A kto ťa teda zaujíma?spýtal sa hlasnejšie.Ja som sa len zamyslela,no nechcela som mu povedať pravdu.
Nechcem aby vedel,že chodím s Harrym,pretože by ho to ranilo a čo i viac nechcem aby sa do toho miešal.No tak,odpovedz!povedal tak nahlas,až má myklo.
No ja som nemohla mu odpovedať,tak som len tak stála a nemo naňho hľadela.
Je to Harry však?spýtal sa a sklonil hlavu.
Ako to sakra vie?Jak som si myslel,ty chodíš s Collinskym,tak je to a ty mi to povedať nechceš čo?podraždene vyhrkol a mne po tvári začali tiecť slzy.
Prepáč Jack,ale nechcela som aby si to vedel,nechcela som aby si mal zranené city,ale neviem čo ťa je práve do toh,odvrkla som.Dobré,ja to chápem,že si sa znova zamilovala a na mňa zabudla,lenže Harry ti ublíži,povedal a ja som sa len nadýchla.
Neublíži,pretože mu verím a on sa naozaj zmenil,takže nehovor niečo čo ani nevieš,odrvkla som nervózne.Fajn,ale on ťa len zmenil k horšiemu,čo si nepamätáš ako ti ubližoval?zvrieskol a mne do očí sa len tlačili slzy.
Prestaň,ty nevieš nič o tom čo sa dialo po tom čo si ty odišiel, každý sa mal lepšie,nikomu si nechýbal a už vôbec nie mne,odvrkla som tak chladne,že sa Jack zatváril sklamane.Dobre,práve si mi zlomila srdce,pretože som si myslel,že ešte niekedy by sme mohli byť spolu,ale to už si prehnala,odvrkol a odišiel.
Zrazu ku mne pribehla Lucy a chladne na mňa pozrela.
Čo si mu povedala?spýtala sa a ja som sa len od nej obrátila.Nič,odvrkla som tak mrzuto,že som sa musela pohnúť niekde preč,pretože som mala práve zničenú náladu.
Bola to chýba,že som sem vôbec išla.
Keby som tu nešla,nemusela by som stretnúť toho prekliateho Jacka.
Bože,ako som ho teraz veľmi znenavidela.Všetko čo som k nemu cítila dnes zmizlo.
Už city,ktoré som k nemu mávala neexistujú,pretože sa rozplynuli práve v tej chvíli,keď sa dozvedel,že chodím s Harrym.
Ale je to tak.
Harryho milujem a on sa musí s tým zmieriť,ako som sa ja už davno zmierila s tým,že Jack už do môjho života nepatrí.Si presne ako Colemanova,povedala zrazu Lucy a hneď sa pobrala za svojím bratom.
No super,už aj ona má teraz znenavidi len kvôli tomu,že som Jackovi zlomila srdce.
Šak mám právo sa zamilovať do niekoho iného.
Nebudem predsa milovať človeka po celý svoj život,keď je odomňa tak ďaleko.
Načo by som bola vážne taká hlúpa,že by som toho človeka mala milovať?
Ale jedno viem,že teraz viem,že bola chýba milovať Jacka.Len čo odišla aj Lucy,hneď som sa pobrala do hotela a šla som radšej zavolať Harrymu,pretože som potrebovala počuť jeho hlas.
Ďalšia časť na svete.
Takže v príbehu sa znova objavil Jack,ale nedopadlo to podľa predstáv.
Je jasné,že Freya už naňho zabudla,ale on stále naňu nedokáže zabudnúť.
Takže ako to teda dopadne?
YOU ARE READING
Ľadové Srdce
RomanceOn vynikajúci hokejista,chladný,drzý a tak trochu arogantný. Ona milá,slušná,naivná a tak trochu drzá,jej sen je stáť sa krasokorčuliarkou. Čo ak sa raz jej to podarí,ale pritom stretne toho chladného, arogantného a drzého?Čo bude robiť potom? Zmení...