20.kapitola/Neublížuj mi

44 3 0
                                    

Škola prebehla raz dva,takže hneď ako zazvonilo som sa s úsmevom pobrala preč zo školy,pretože dnes mám už voľno.
Teda skoro,dnes sa musím vlastne stretnú s tým idiotom,aby som mu oznámila akú pesničku budeme spievať,a aby sme to už aj začali skúšať,pretože máme 2 týždne.

Po škole som už čakala Jacka,ktorý ku mne rýchlo pribehol,a vzal ma do náručia.

Už som ťa čakal,som rád,že ťa znova vidím,povedál a mne srdce poskočilo od radosti.
Aj ja som veľmi rada,že ťa znova vidím,ale toto budeš asi trvať krátko,pretože musím ísť na skúšku spevu s Collinskym,povedala som a on len prikývol a pobozkál má na pery.
Práve to som teraz potrebovala,povedalá som a usmiala sa.
Ja viem,ja tvoje pery potrebujem neustále, pretože ich strašne milujem a sú veľmi sladké,povedál a ja som sa začervenalá.
Si strašne sladký,keď takto hovoríš zašepkal a ja som mala pocit,že zachviľu omdlem z jeho reči.

Zrazu som sa pozrela na čas,a uvedomila som si,že je čas ísť na skúšku spevu,takže to znamená,že horor sa práve začína.
Počuj Jack,tak strašne rada by som teraz s tebou ostala,ale musím ísť na skúšku,povedalá som a on len chápavo prikývol a na rozlúčku má ešte pobozkál a potom odišiel.

Som šťastná,mám chalana svojich snov a plní sa mi sen,jediné čo mi kazí život,je ego toho kretena Collinskeho.
Och,bohvie kde sa chce ešte stretnú,bo mi napísal na lístoček,kde sa mám po škole zastaviť a jediné,kde ma to rozumom viedlo,bola asi nejaká lúka.
No jasné,určite ta lúka,kde mňa a Jacka vyrušil,to bude asi ono.

Hneď ako mi to doplo,hneď som si tam nasmerovala kroky,a kým som tam prišla,trvalo asi 15 minút,než som sa dostala cez námestie.

Tak,konečne si tu!zvolal drzo, a ja som sa len prudko pozrela v pred,a videla som tam Harryho,ktorý sedel na lúke,mal rozprestretú deku,vyzeralo to, ako keby ma pozval na piknik.
Tak toto nie,ja na žiadny piknik nejdem,ja som prišla len na skúšku,zvolala som chladne a on na mňa len drzo pozrel.

Ježiš prestaň preháňať,kde chceš skúšať keď nie von?okrem toho von sa najlepšie skúša,a na lúke ešte lepšie,takže si láskavo sadni,lebo tu vodu čo mám po ruke,ti vylejem na hlavu odvrkol prudko a ja som naňho,len škaredo pozrela.

Fajn,doskúšame a pôjdem preč,odvrkla som a sadla si na deku tak,aby som bola od neho čo najviac vzdialená.
Nechcem byť pri ňom,ale keď nám učiteľka zadala takú úlohu,tak bohužiaľ to musím s ním vydržať.

Hm,takže začneme zvolala som, keď bolo chvíľu ticho.
Hej,začneme odvrkol a začal hrať na gitare.
Pani,ja som nevedela,že vie hrať na gitare.

Love mi like you do,lo lo love mi like you do....spievala som,až som konečne dospievala,zrazu som cítila jeho pohľad na mne.
Čo sa tak pozeráš?spýtala som sa podraždene.

Spievaš úžasné,povedal a ja som sa len zasmiala.
Vážne?položila som mu otázku.
Nie,odvrkol a ja som mu len ukázala prostredník a on sa len zasmial.
Idiot,ako som si myslela odvrkla som a pobrala sa na odchod,no on má len zastavil.

Nie,veď počkaj,sorry zvolal a ja som naňho vyvalila oči.
Si v pohode?položila som mu otázku a on len prikývol.
Hej,veď ešte ostaň,veď daj si povedal a ukázal na jedlo,ktoré prichystal.
Tak toto jedlo nemôžem odmietnuť,ale snáď má neotravi,povedala som a on sa len zasmial.

Nie,ale mohol by som, odvrkol a ja som naňho vrhla naštvany pohľad.
Vieš,si záhadný Harry,neviem popravde čo si mám o tebe myslieť,najprv sa správaš ako idiot,správaš sa ku mne hnusne,niciš mi život a potom sa ideš kamarátiť?tak toto ti moc neverím,podotkla som a on sa na mňa len naštvane pozrel.

Vieš čo?máš pravdu,choď preč,toto som prehnal,mali sme skúšať,ale takto to nejde,keď tebe všetko vadí,takže nech sa páči odíď,lebo ti prisahám,že zničim život vyhrkol a ja som neverila vlastným ušiam,to čo som počula.

Vieš čo?bola chýba,že som sem prišla,už na žiadnu skúšku spevu,neprídem a je mi jedno,že budeme na konci mesiaca spievať,je mi to jedno,ale hlavne už nebudem musieť tráviť čas s tebou,pretože je to dosť otravné,odvrkla som a pobrala sa na odchod.
Text pesničky som už vedela naspamäť,takže som ten text vyhodila a hodila mu rovno do tváre,a nechala ho tam.

Bože,ja si začínala myslieť,že taký je len kvôli tomu,že nechce vyzerať ako slaboch,ale nie,on je už taký a ja ako hlúpa som si myslela niečo iné.
Toto bola chýba.

Len čo som naštvane z lúky prišla domov,šla som sa hneď zavrieť do izby,ani som Abby nedala vedieť,že som doma.
Som unavená, vyčerpaná a najradšej by som teraz bola s Jackom,ale keď som naštvaná tak to nedopadne dobre,nechcem na Jacka zbytočne vybehnúť,a tak ho radšej uvidím zajtra.

Ľahla som si unavene na posteľ a pozrela sa do stropu.
Všetko dnes dopadlo hrozne,teda nie všetko,dnes sa stala aj najlepšia vec v mojom živote,takže nemôžem hovoriť,že sa stali len hrozné veci.
Ale nemôžem zabudnúť na to,ako sa ku mne začal správať Harry,vôbec tomu nerozumiem.

Najprv som si začala myslieť,že vážne je iný ako som si myslela,ale očividne som sa splietla,pretože mi dokázal opak a dokázal,že sa nezmení,takže nechápem prečo som si chvíľu myslela,že by sme mohli byť niekedy kamaráti.
Je mi ľúto,že som sa dala tak rýchlo presvedčiť,ale už sa to nestane,pretože už ho vidieť nechcem,ale viem,že ho ešte uvidím.
Ale prečo tu vôbec premýšľam o Harrym?
Mala by som premýšľať o Jackovi,veď je konečne už len môj.

Po chvíli rozmýšľania nad Jackom,som sa rozhodla,že mu pôjdem napísať,pretože mi strašne chýba a neviem bez neho žiť ani sekundu,najskôr mu zavolám,aby prišiel ku mne,pretože ho potrebujem.

Pohľad Harryho

Ach jaj,neviem prečo som bol k tej krpani dnes tak milý,ale viem,že to bola obrovská chýba.
A áno,najskôr mala pravdu,ja niesom sympaťak,ja som niekto narozdiel od nej,ale chvíľu čo som k nej bol milý,som si všimol ako sa usmievala a možno sa mi to páčilo,ale je to len somarina.

Veď ja predsa som chladný a kráľ hokejistov,a nemôžem sa začať kvôli nejakému dievčaťu správať slušne.
To predsa nejde,a okrem toho páči sa mi,keď sa ma ostatní boja,no zaujíma ma prečo sa ma nebojí Freya?

Ďalšia časť na svete.Dúfam,že sa páči.
Čo myslíte,bola to len zbytočná chvíľka,keď bol Harry milý,alebo niečo zaiskrilo?
Vážne si myslíte,že by bol Harry Collinsky schopný sa zmeniť kvôli dievčaťu?
(Vážne Freya bude šťastná s Jackom?)

Ľadové SrdceWhere stories live. Discover now