O 5 mesiacov neskôr.
Už je to 5 mesiacov čo odišiel Harry a ja stále naňho nedokážem zabudnúť.
Viem,že som urobila chybu a neverila som mu,ale ľutujem toho a najradšej by som bola ak by sa vrátil,pretože ho potrebujem.
Len neviem či on ešte mňa potrebuje,pretože keď sa rozhodli odísť,vyzeral presvedčene,že ho to netrápi,ale tak snáď dúfam,že sa ešte niekedy stretneme.
Možno náš vzťah je minulosť,lenže pre mňa to ešte stále nepatrí do minulosti,aj keď tu teraz Harry nieje.Freya,ja som ti hovorila,že ti Harry hovoril pravdu,ale už sa nad tým netráp,povedala Lucy,keď som sa opierala o kmeň stromu,pretože sme práve boli v parku.
Ja nemôžem prestať myslieť na Harryho,pretože som mu strašne ublížila už len tým,že som mu neverila aj keď mi celý čas hovoril pravdu,ale už neviem čo mám s tým robiť,povedala som sklamane.No na to už nemyslí,Thomasa vylúčili zo školy,takže môžeš byť kľudná,povedala Lucy a ja som len prikývla.
Nemôžem,preto Harry mi stále chýba a nedokážem len tak naňho zabudnúť,potrebujem ho znova vidieť a počuť,povedala som naliehavo,pretože som vážne potrebovala počuť jeho hlas.Freya,ale to,že odišiel musíš rešpektovať,musíš proste naňho zabudnúť,povedala Lucy a objala ma.
Aj keď je to už 5 mesiacov tak pre mňa je to stále čerstvé,a myslím si,že máš pravdu povedala som a Lucy len prikývla.
Vieš veľmi dobre,že mám,pretože nechceš sa do konca života trápiť kvôli niekomu kto odišiel z tvojho života no nie?spýtala sa.
Nie,to teda nechcem,ale na Harryho len tak nezabudnem,odvetila som a zobrala svoju školskú tašku a bez slová sa pobrala domov.Lucy má našťastie nezastavila,len na mňa hľadela ako odchádzam sama smutne domov,pretože asi dobre vedela,že teraz chcem byť sama.
Zrazu som do niekoho narazila,pretože som celý čas hľadela do zeme a hneď ako som narazila do niekoho,hneď som sa šokovane pozrela na toho človeka do ktorého som narazila.Bol to chalan asi najskôr v mojom veku a mal hnedé vlasy.
Vyzeral dosť dobre.
Prepáč,nechcela som,povedala som a milo sa naňho usmiala.
To je v poriadku,akurát som sa chystal na prijímací pohovor, aby som mohol nastúpiť na novú školu,ktorá je presne tým smerom od ktorého ideš,ale v pohode odvrkol a ja som sa len zasmiala.Vážne?ideš sa tam hlásiť?spýtala som sa zvedavo.
No áno,pretože tá škola mi príde vážne zaujímavá,okrem toho som sa sem len pred pár dňami pristavoval,takže by som chcel konečne na nejakú normálnu školu chodiť,povedal a ja som len chápavo prikývla.
Rozumiem,tak každopádne ti môžem ukázať našu školu,keďže naňu tam chodím aj ja,odvrkla som a on len prikývol.
Vážne?bude veľmi rád,povedal a nadšene sa usmial.Ako sa voláš?spýtala som sa zrazu.
Volám sa Timothy a ty sa slečna ako voláš?spýtal sa milo.
Ja sa volám Freya a máš veľmi pekné meno,predstavila som sa.
Jej to je tiež veľmi pekné meno a ďakujem,odvrkol a ja som sa len milo zatvárila,pretože som chcela byť sympatická.Takže poď,odvediem ťa do tej školy,pretože ťa zbytočne zdržujem,povedala som.
Nie,neboj nezdrzuješ,ale ďakujem za doprovod,povedal milo.Keď som ho tam konečne odprevadila na rozlúčku som zamávala,no on má ešte poprosil moje telefónne číslo,pretože by bol rád,ak by sme spolu sa ešte niekedy viac spoznali.
Ja som len súhlasila a dala mu moje telefónne číslo,teda skôr sme si vymenili telefónne čísla a potom som už šla domov.Asi prvý krát po dlhom čase som sa mohla znova usmiať,pretože ten chalan mi vyčaril hneď úsmev na tvári.
Ale o to nejde,len som chcela byť milá,nič viac.
No to,že mi vstúpil ďalší chalan do života tak to neznamená,že na Harryho len tak zabudnem.
Kvôli žiadnemu chalanovi na Harryho nezabudnem,pretože Harry je pre mňa veľmi dôležitý,lenže asi Lucy má pravdu,mala by som naňho zabudnúť,lenže nechcem.
Ani moje srdce nechce zabudnúť,ani môj rozum dokonca nechce.Len čo som prišla domov,hneď som sa šla zatvoriť ako vždy do svojej izby,kde som si dala slúchadká do uší a počúvala pesničky.
Zrazu mi niekto zavolál a ja som sa len pozrela,že kto to asi tak je.
Keď som zbadala to meno veľmi som sa potešila,pretože som chcela konečne počuť jeho hlas.Ahoj Harry,pozdravila som sa,keď som zdvihla ten hovor.
Ahoj Freya,povedal a zrazu nastalo také trápne ticho,pretože po 5 mesiacoch bez neho som cítila sa znova živá,keď som začula jeho hlas.
Čo sa deje?spýtala som sa ustarostene,pretože som vážne chcela vedieť čo sa deje a prečo mi zavolal,ale každopádne to,že zavolal znamená pre mňa až príliš veľa.Zavolal som ti, pretože som ti chcel povedať,že mi strašne chýbaš,aj keď sme od seba veľmi ďaleko,nedokážem na teba prestať myslieť,povedal Harry a ja som sa len pousmiala.
Ja to isté,nedokážem na teba zabudnúť to proste nejde,odvrkla som a po tvári sa mi spustila slza,pretože som sa cítila konečne po 5 mesiacoch znova trochu živá,pretože som začula jeho hlas.Ja viem,ale je mi ľúto,že to tak skončilo,snáď sa ešte niekedy stretneme,ale už musím ísť,kamarátka ma tu čaká,povedal a zrušil hovor.
Takže kamarátka hej?pomyslela som si a sklamane odhodila mobil na posteľ.Aj my sme začínali ako kamaráti vo škôlke,lenže všetko sa odvtedy zmenilo,takže možno do tej kamarátky čo ja viem,možno sa aj do nej zamiluje a na mňa zabudne.
Ale nie,na čo to vôbec myslím,veď mi dnes volal,že na mňa nedokáže myslieť.
Ale mu prajem,že spoznal niekoho nového,aj keď je to zatiaľ len preňho kamarátka.Veď aj ja som spoznala niekoho nového,lenže to neznamená nič,pretože ani poriadne o Thimotheyovi nič neviem,ale ta šak zdal sa mi dosť sympatický.
Možno je to pre Harryho len kamarátka,veď ani ju nepoznám,takže nebudem sa mu pliecť do života.
Lenže ma strašné mrzí,že tu teraz nieje somnou a,že niesme spolu.Po chvíli rozmýšľania nad Harrym mi zazvonil znova mobil,no tentokrát volal Timothy.
Ahoj Freya,som rád,že si to zdvihla,povedal a ja som sa len pousmiala.
Ahoj Timothy,ja som rada,že si zavolal,odvrkla som no som bola prekvapená,prečo som to vôbec povedala.Počuj som ti naozaj vďačný za to,že si ma doprovodila do školy a chcel by som ti aj oznámiť,že budeme spolu chodiť do triedy,povedal zrazu a ja som sa len mierne pousmiala.
Tak to je potom super,som rada,že budeš somnou chodiť do triedy,povedala som a on sa len cez telefón milo zasmial.Nešla by si niekam von zajtra po škole?spýtal sa a ja som sa len zamyslela.
Akurát som si spomenula na to,čo povedal Harry,že tam má kamarátku,takže som sa rozhodla,že ten návrh prijímem.
Jasné,kľudne môžeme ísť,odvrkla som.
Super tak to sa ešte zajtra v škole dohodneme,že kde a o koľkej pôjdeme,odvrkol a ja som iba prikývla sama pre seba.
Dobré Timothy,každopádne som rada,že si zavolal,ale už musím končiť povedala som a potom som už ešte povedala ahoj a zrušila hovor.Som blázon.Ten návrh som prijať nemala,ale keď som si nemohla pomôcť podľa toho čo som počula v pozadí,keď som volala s Harrym.
Akože on má kamarátku,tak prečo by som ja nemohla mať kamaráta?
Každopádne to riešiť nebudem,ale dúfam,že Timothy taký nebude ako Thomas.Ďalšia časť.Tak máme tu aj nový postavu.
Čo myslíte bude zapletený tento príbeh ešte viac,alebo sa nám konečne vráti Harry a dá sa dohromady s Freyou?
Alebo medzi tým budú ešte nejaké prekážky??+Fotka Timothyho
BẠN ĐANG ĐỌC
Ľadové Srdce
Lãng mạnOn vynikajúci hokejista,chladný,drzý a tak trochu arogantný. Ona milá,slušná,naivná a tak trochu drzá,jej sen je stáť sa krasokorčuliarkou. Čo ak sa raz jej to podarí,ale pritom stretne toho chladného, arogantného a drzého?Čo bude robiť potom? Zmení...