Tréning prebehol úplne normálne,takže sa nič nestalo,len stále som rozmýšľala nad tým prečo mi Harry nedá konečne pokoj?
Hneď ako som sa ocitla v šatni posledná,dvere sa dokorán otvorili a dnu vstúpil namyslený Harry Collinsky,ktorý sa na mňa uškerene pozrel.
Čo zas chceš?spýtala som sa a on sa len uškrnul.
Nechceš ísť na párty do clubu?položil mi otázku,a ja som nechápavo naňho zazrela.
Čo ti hrabe?s tebou?tak to ani náhodou,odvrkla som a radšej som odvrátila od neho zrak,pretože som nezniesla ešte vidieť ho.No tak,veď bude sranda, užiješ si!zvolal a ja som naňho neodbitne pozrela.
Kde a kedy?vyhrkla som nahlas,keď som z nohy zobula korčuľu a vložila ju do vrecúška.Dnes na tejto adrese o 19:00,odvetil a podal mi lístoček z adresou.
Takže to znamená,že prídeš?položil mi otázku a ja som vrhla naňho chladný pohľad.
Neznamená to nič,odvrkla som a odišla.
Nechala som ho tam samého,a myslím,že som urobila dobre,no stále neviem či mám ísť na tú párty alebo nie.Hneď ako som prišla domov,zavolala som Jackovi či nechce ísť na párty,lenže jeho odpoveď ma dosť sklamala,pretože dostal vraj domáce väzenie a ani sám nevie kvôli čomu.
Takže keď nejde Jack,tak ja pôjdem,možno si potrebujem trochu užiť života.
Pred šatníkom som stála asi 15 minút,keď som sa rozhodla konečne pre tieto clubove šaty:
Čo sa týka vlasov,tak som sa rozhodla,že ich nechám rozpustené a potom som sa už len postarala o makeup,ktorý som si na tvár len jemne naniesla a na oči si spravila čierne linky.
Keď som bola konečne hotová,z šatníka som si vytiahla čiernu kabelu do ktorej som vložila mobil a peniaze,keby náhodou som si tam chcela niečo kúpiť,ale najskôr je jasné,že si tam niečo kúpim.
Opatrne som zišla dole do chodby,a z obuvníka som si vytiahla svoje podpätky ,na ktorých som sa naučila len nedávno chodiť.
Na vrch aby mi nebola zima som si obliekla tenkú kožušinovú čiernu bundu,a potom som hneď vyrazila z domu.
Bola som rada,že má Abby nenachytala v tých šátach,pretože by som bola nerada,ak by to rodičom povedala,ktorý by mi potom hneď zakázali krúžok.
Proste nesmiem rodičov sklamať,takže na tej párty budem minimálne do 21:30.Kým som našla ten club,trvalo mi to najskôr asi 15 minút,takže bolo asi niečo krátko po 19:00 hodine.
Ale to snáď nevadí,šak club sa zatvára až o polnoci,takže môžem byť kľudná.
Takže si nakoniec prišla?zvolal na mňa známi hlas.
Otočila som sa a za mnou stál ten kreten Harry.Hej prišla som vidím,že niesi slepý,tak to som radá,povedalá a ja som sa naňho len mierne pozrela a stále z jeho oči nedokázala spustiť oči.
Stále som nedokázala pochopiť,že z takého úžasného chlapca sa stal tak hnusný kreten.
Normálne sa premenil na obraz niekoho koho nenávidím.Zmenil si sa,podotkla som jemne a sklonila hlavu.
Prestaň s tým,veľmi dobre viem na čo narážaš a okrem toho malička,starý Harry už neexistuje odvrkol a mňa to možno ešte zabolelo,kedže Harry je stále ten chalan,ktorého som vo škôlke zbožňovala ako najlepšieho kamaráta.
Vážne som Harryho v škôlke brala dokonca ako brata, veď sme boli vždy spolu,ale teraz,keď vidím aký je,je mi ho celkom ľúto.Dobré,tak ideme sa baviť, zvolala som a vstúpila do klubu.
Možno robím chyby,že tam idem práve s ním,ale chcem si užiť kúsok života,také mi nikto nemôže zalievať za zle,že si užívam život.Len čo som vstúpila dnu, atmosférá clubu bola celkom neznesiteľná.
Strašný hluk tam bol na to,že ten club bol otvorený pred chvíľou.
Zbadala som bar,takže som si hneď šla sadnúť k pultu,kde za barom sedela strašne nafiflená barmanka,ktorá na mňa a Harryho nepríjemne zazeralá.Poprosím dve vodky,vyhlásila som a ona len prikývla a už vyrazila niekam.
Tak pohou,nepotrebujem aby si sa tu ožrala,upozornil ma a ja som naňho vrhla len nechápavý pohľad.
Vieš čo,je mi jedno čo si myslíš,ale užívam si život,tak mi daj pokoj a choď niekde si nájsť štetku,ktorá s tebou rada pôjde na wc šukať odvrkla som rázne, no Harry ma len tvrdo schmatol za ruku a už ma ťahal niekde preč.Tak aby si vedela malička,somnou sa takto nebav,pretože niesom rád,keď ma niekto zvlášť niekto ako ty provokuje,odvrkol prísne a ja som prekrútila očami a ukázala mu prostredník.
Naser si,ja sa ťa nebojím odvrkla som a šla si po tie dve poháre s vodkou a vlialal ich hneď do seba.Pohľad Harryho
Stál som pri bare ako idiot a sledoval som ako sa Freya opija.
Bolo mi strašne blbo,keď som ju sem zaviedol.
Vôbec som ju sem nemal pozývať za to,že bude opitá môžem len ja,takže nič odomňa slušné nemôže čakať.
Niesom slušný,a ona to musí pochopiť.
Vidím v jej očiach,len to,ako sa snaží pochopiť prečo som sa tak veľmi zmenil,ale to je vôbec jedno,pretože nechcem myslieť na to čo som cítil vo škôlke,ale na to aký som teraz a čo sa s Freyou deje.
Chcem jej nejak pomôcť,ale myslím si,že vždy,keď ju vidím stáva sa so mňa lepší človek,a to sa mi hrozne nepáči.Strašne mi vadí,že má ovláda,ako keby pri nej som bol niekto iný,len ťažko sa musím ovládať,aby som jej nepovedal niečo hnusné.
Tak dosť,zvolal som na Freyu,ktorá so seba vliala asi už 6 pohárik.
To myslím si,že by stačilo podotkol som a vytrhol jej z rúk pohárik a odtiahol od baru.Hej Harry, prečo to robíš?veď ma nechaj tak,zašepkala a ja som jej len pozrel do očí.
Sakra, ja myslel,že už to skončilo,lenže ona je stále dokonalá a je to stále tá Freya,ktorú som v škôlke veľmi miloval.
No teraz je to akosi iné,už to pre mňa nieje najlepšia kamarátka,teraz je pre mňa niečo ako výzva,že mám o ňu bojovať.
Sakra,prečo toto vôbec hovorím?
Bože asi vážne má ovláda jej nádherný úsmev,ale musím s tým prestaň,nemôžem dopustiť aby odhalila moju slabinu,ktorá je vlastne sama Freya.No tak Freya,odvediem ťa domov,zvolal som no ona iba nesúhlasne prikývla.
Nie,domov prosím nie,zvolala a ja som len pochopíl čo tým chcela povedať,a tak ma napadol lepší nápad,že ju odvediem ku mne domov.
Tam si pekne pospi,a ja jej zatiaľ pripravím raňajky.Ach jaj,čo sa to somnou deje?stále má ovláda jej šarm?
Alebo je to niečo viac?Ďalšia časť na svete.Tak konečne sa v jednej časti Harry ukázal ako vážny citlivý chalan,no ako dlho mu toto vydrží?
Túto citlivosť,myslíte si,že skrýva pod maskou chladnosti?
Alebo je to tým,že ho začína meniť opäť láska?
Začal niečo cítiť k Freyi?
Bude vážne schopný skutočne milovať?
YOU ARE READING
Ľadové Srdce
RomanceOn vynikajúci hokejista,chladný,drzý a tak trochu arogantný. Ona milá,slušná,naivná a tak trochu drzá,jej sen je stáť sa krasokorčuliarkou. Čo ak sa raz jej to podarí,ale pritom stretne toho chladného, arogantného a drzého?Čo bude robiť potom? Zmení...