Po vyučovaní som sa hneď pobrala do Harryho triedy,pretože som ho chcela nejako prekvapiť.
Len čo som tam vstúpila,hneď som ho zbadala ako sa rozpráva s kamarátmi a tak som k nemu len pribehla a zakryla mu oči.Hádaj kto som?zvolala som a on mi len opatrne chytil ruku a bolo vidno,že sa usmial.
Freya zlatko,som šťastný,že si tu zvolal a ja som sa len začervenala,keď sa ku mne otočil a pobozkal ma na pery.Hej kámo to je tvoje dievča?ja som nevedel,že máš dievča,väčšinou ty všetky len využívaš,povedal zrazu jeho kamarát,ktorý stál vedľa neho.
Ale drž hubu,zmenil som sa odvrkol a pritiahol si ma k sebe.
Za toto dievča som šťastný,milujem ju a ľutujem,že som ju skôr nemohol nájsť,pretože by som nemusel žiť ako sukničkár,ale ako najšťastnejší človek na svete,povedal Harry a mne srdce od radosti poskočilo,pretože toto mi ešte nikdy nepovedal.Jak chceš,ale hovorím ti,že toto niesi ty,zmenil si sa a takého ťa vôbec nepoznám,poznám len chalana ktorý fajčil a pil alkohol,teraz ani už to nedokážeš odvrkol zrazu ten chalan,a ja som naňho vrhala pohľady,že o čo mu ide.
Ale čo keď ma pravdu?vážne sa Harry zmenil kvôli mne?No,ale aspoň si nezničí zdravie,veď fajčenie je zle a tak isto alkohol je pre telo nezdravý.
To nič,už som si zvykol,že keď som sa zmenil,tak ma proste už niektorí kamaráti neberú ako za člena ich bandy,odvrkol po chvíli a ja som naňho smutne pozrela.Je to kvôli mne však?spýtala som sa zo sklonenou hlavou.
Nie,to nieje kvôli tebe,ale kvôli mne,proste niektorí má brali ako chladného arogantného chladného sukničkára ktorého chceli do bandy,ale teraz keď som sa zmenil,tak som sa rozhodol správne,pretože som kedysi len fajčil a festival,takže je dobré,že som sa zamiloval a znova začal veriť v lásku,pretože vďaka viem,že láska existuje,odvrkol a mne sa začervenali líca.Milujem ťa Harry,povedala som potichu a podišla k nemu bližšie.
Ani nevieš aký som šťastný,že to od teba počujem,a ja teba ešte viac milujem povedal a objal ma.V túto chvíľu som cítila,že v jeho objatí sa cítim bezpečne,že pri ňom sa mi nikdy nič nestane,pretože verím,že má ochráni.
Pozri mrzí ma,že som dnes bol tak hnusný,keď som vás počúval pri rozhovore,ale vážne som mal strach,že o teba prídem,povedal a ja som ho len chytila za plece.Veríš mi?spýtala som sa ho zrazu,pretože som vážne chcela vedieť či mi verí,pretože to je dôležité.
Áno verím ti,a vždy ti veriť budem,takže nemaj strach,povedal rozhodne Harry a ja som ho iba chytila za ruky.Tak mi ver,pretože teba by som za nikoho nevymenila a to by si mal vedieť,odvrkla som a ešte raz ho objala.
Myslím si,že si úžasná,teda nemyslím si to,ale viem to,povedal a ja som sa iba začervenalá.A ja myslím,že by sme už mali ísť domov,tak počuj nechcel by si prísť ku mne?spýtala som sa a on iba prikývol.
Z radosťou pôjdem,ale nezabudni,že za pár dní sa koná ďalší zápas,vlastne zápas,kde mal nehodu,odvrkol a ja som iba prikývla.Počuj,ja som videla,že to nebola len nehoda,ja som veľmi dobre videla,že to bolo naschvál,takže rada by som vedela kto je ten chalan z číslom na drese 43,povedala som a Harry sa len zamyslel.
Ten hráč je nový,no nikdy nám neukázal tvár,vždy ju mal zahalenú,ale myslím si,že ten člen mi nejaký povedomý,odvrkol a ja som sa iba zamyslela.
Neviem kto by to mohol byť,ale každopádne keď ti bol povedomý,tak ti budem veriť,povedala som z úsmevom a Harry ma len chytil za ruku,keď sme vyšli zo školy a ja som iba svoju hlavu položila na jeho rameno.
Zlatko?prehovoril a ja som naňho pozrela.
Vieš,že sa nemusíš trápiť nad tým človekom ktorý to bol,pretože teraz už na tom nezáleží,ale keď to zistíme,tak budem aspoň raz,odvrkol a ja som naňho iba nechápavo hľadela.Naozaj sa až tak veľmi zmenil?
Ako môže povedať,že bude rád,keď odhalíme vinníka?veď toho vinníka hneď pôjdem udať,pretože to čo urobil Harrymu vôbec nieje pekné.
Ten človek musí za to zaplatí,pretože ja nenechám len tak niekoho aby ubližoval Harrymu,pretože Harryho chcem chrániť a nenávidím pocit,keď ho vidím trpieť.Ja viem zlatko,ale není dobre,keď ti ten človek tak ublížil,musí za to zaplatíť,povedala som.
Zlatko,to čo sa stalo,stalo sa,proste už to nezmením a ten človek ktorý sa tak z toho teší,tak nech sa teší,ale nezaujíma ma ,jediné čo ma zaujíma si ty a nechcem len kvôli nejakým problém,ktoré sa stali mne o teba prísť,povedal a ja som iba nechápavo naňho pozrela.Nemôžem uveriť tomu,že toho človeka ktorý ti toto urobil toľko obhajuješ,povedala som nechápavo.
Ja,že ho obviňujem?To nemyslíš vážne Freya!vyhrkol a ja som len prikývla.
Myslím to vážne,odvrkla som tak nahlas,že má až striaslo,pretože som nevedela jak ďaleko až zájdem.Vieš čo,radšej pôjdem domov,nechcem sa hádať,povedal a hneď sa pobrala smerom domov a mne po tvári tiekli slzy.
Nie počkaj,tak som to nemyslela,prepáč vyhrkla som a rozbehla som sa za ním.
Len čo som za ním zavolala hneď zastavil a vbehol mi do objatia.Ja viem láska,že si to myslela dobre,ale nieje dobre,keď sa ľuďom pomstime,veď si ma to sama učila,že pomsta nič nevyrieši,povedal a ja som iba prikývla.
Máš pravdu,pomsta nič nevyrieši,povedala som a on iba prikývol a znova ma objal.Tak prepáč Harry,ale ja sa s tebou vážne nechcem hádať,nechcem o teba prísť,nechcem prísť znova o človeka,ktorého tak veľmi milujem,povedala som a on iba prikývol.
Sľubujem,že o mňa nikdy neprídeš,pretože toto nám vydrží už navždy,takže sa nemusíš ničoho báť,pretože vždy budem pri tebe,povedal a ja som sa iba nadšene usmiala.
Bože ja ho tak veľmi milujem.
Som rada,že som mohla spoznať tohoto človeka,ktorého som poznala už dávno vo škôlke.Aj ja ti to isté sľubujem,že o mňa nikdy neprídeš,pretože chcem s tebou stráviť zvyšok svojho života,povedala som a on ma len chytil za ruky,pritiahol si ma k sebe a spojil naše pery.
Milujem ťa Freya Andrewsova,povedál a znova spojil naše pery,pretože to bol ten najkrajší zážitok v mojom živote.Ďalšia časť❤️.
Tak čo myslíte,kto je zodpovedný za to,že Harry skončil v nemocnici?
Odhalí sa vinník?alebo to už nechajú tak?
YOU ARE READING
Ľadové Srdce
RomanceOn vynikajúci hokejista,chladný,drzý a tak trochu arogantný. Ona milá,slušná,naivná a tak trochu drzá,jej sen je stáť sa krasokorčuliarkou. Čo ak sa raz jej to podarí,ale pritom stretne toho chladného, arogantného a drzého?Čo bude robiť potom? Zmení...