Počkaj,počkaj!tak pekne po poriadku Harry je späť?spýtala sa ma šokovane Lucy potichu cez hodinu,keď som jej všetko vyrozprávala.
"Áno,dobre si počula,že je späť,povedala som milo a zrak, som si nasmerovala von oknom a začala naňho myslieť,,.
,,Tak prečo vyzeráš tak nadšene?"Veď si predsa povedala,že Harry už do tvojho života nepatrí,povedala Lucy a rýchlo stíchla,keď si nás všimla učiteľka matematiky.Slečna Andrewsova,robíte si ďalšie problémy,takže láskavo dávajte pozor a nevyrušujte,a pre vás slečna Amstrongova to platí tiež,varovne povedala a jej kútiky úst sa zmenili na nahnevaný výraz.
Dobré,pardón,povedala rýchlo Lucy a ja som iba sklonila hlavu.Keď som už konečne začula zvonček,myslela som si,že tá hodina bude trvať nekonečne dlho,ale konečne zazvonilo.
Tak,stále si mi neodpovedala,že prečo si tak kvôli jeho príchodu nadšená,prehovorila na mňa Lucy,ktorá sa otočila smerom na mňa.
Pretože,keď som ho znova uvidela,uvedomila som si,že som ho nikdy neprestala milovať,povedala som tak kľudne.Čože?veď on už ma inú,veď si mi tú fotku aj ukázala a už je vraj štátny s niekým iným,povedala Lucy zamyslene.
Nie,tak to nieje,nedala som mu vôbec príležitosť to vysvetliť cez hovor,tak prišiel sem aby mi vysvetlil,že to dievča na ktorom bol odfotený,a ktoré mu dávalo pusu,je jeho sesternica,odvetila som z miernym hlasom.Aha,tak už tomu teraz rozumiem,tak nabudúce mu daj príležitosť to vysvetliť hneď,povedala Lucy a ja som iba prikývla.
Máš pravdu,už neurobím tú istú chybu,povedala som z takým rozhodnyk hlasom,až som si všimla,že k nám kráča Harry.Hej,Harry ty si sa kedy vrátil?počula som hlas Colemanovej,keď si ho všimla.
Do toho ťa nič,odvetil a nasmeroval si to hneď ku mne.
Freya,môžeme sa porozprávať?spýtal sa a ja som iba prikývla a vyšla som s ním na chodbu,pretože v triede bol až veľký hluk.Po škole sa teda stretneme v parku,tam sa porozprávame,ale teraz som sa chcel len spýtať,že či ti na mne stále záleží?povedal a ja som sa iba nadýchla a pozrela naňho.
Zrazu zazvonilo,takže som nemala ako mu to povedať.
Počuj, porozprávame sa naozaj v tom parku,dobre?obrátila som sa naňho a on iba súhlasne prikývol a odišiel do svojej triedy.Keď skončila škola,s Lucy sme sa rozlúčili hneď po škole a šla som do parku.
Síce počasie nevyzeralo dvakrát najlepšie,pretože oblohu zaťahovali búrkové mraky a vyzeralo to tak,že bude pršať.Hneď ako som prišla do parku,sadla som si na prvú lavičku,ktorú som videla a rozhodla sa čakať na Harryho,pretože sme sa tu aj stretnú mali,takže dúfam,že príde.
Keď som ho už z diaľky zahľadela,od radosti mi poskočilo srdce.
Moje celé telo sa zachvelo,pretože sa mi znova objavil ten pocit,keď som sa doňho zamilovala.
Áno stále ho milujem,aj stále som doňho zamilovaná tak moc,že by som preňho aj zomrela,len neviem či on cíti to isté,alebo skôr či chce somnou byť.Ahoj Freya,tak si tu,povedal z úsmevom a prisadol si ku mne.
Ahoj Harry,veď si povedal,že sa máme stretnú,takže som musela prísť,povedala som jemne a on len prikývol.Chcel som sa ťa niečo spýtať,len neviem ako začať,prehovoril a ja som sa naňho iba pozrela.
Tak teda skôr ti niečo poviem,a potom uvidím ako budeš reagovať,povedal a nadýchol sa.
Zrazu začalo kropiť a ja som sa iba pousmiala.
Tak rýchlo hovor,pretože zmokneme,povedala som milo a stále mi srdce bušilo o sto šesť.Freya......milujem ťa a nikdy som neprestal,veľmi ma mrzí,že som ťa opustil a nemal som to robiť,ale myslel som si,že je to správne,lenže to nikdy nebolo správne,pretože keď som odišiel,nemohol som na teba zabudnúť,proste to nešlo a ja bez teba žiť nemôžem,preto ti chcem povedať,že už nikde neodídem,pretože ti chcem byť po boku a chcem ťa vo všetkom podporiť,povedal a mne zrazu po tvári začali tiecť slzy.
Freya,ja bez teba žiť nemôžem,pretože si pre mňa ako vzduch a a bez vzduchu sa žiť nedá,povedal a mne sa ešte viac sĺz na tvári objavilo.
Ja som sa len jemne pousmiala.
Ja tiež bez teba byť nemôžem,povedala som milo až sa mi srdce ešte viac rozbušilo,pretože keď som sa Harrymu pozerala do očí,myslela som si,že by som s ním kľudne mohla aj stráviť celý svoj život.Zrazu sa ku mne približil a konečne spojil naše pery.
V tú chvíľu začalo aj pršať a niekde spoza mrakov aj vykukovalo slnko.
Toto bol naozaj pre mňa ten najkrajší zážitok v mojom živote.
Na toto budem už navždy spomínať.Ďalšia časť na svete.❤️Tak konečne sú spolu.
Čaká nás ešte 10 častí a už môžeme očakávať koniec príbehu.
Síce nechcem sa z týmto príbehom tak skoro rozlúčiť,ale už viem ako ukončím tento príbeh a čo sa bude diať v ďalších častiach až do konca príbehu.
YOU ARE READING
Ľadové Srdce
RomanceOn vynikajúci hokejista,chladný,drzý a tak trochu arogantný. Ona milá,slušná,naivná a tak trochu drzá,jej sen je stáť sa krasokorčuliarkou. Čo ak sa raz jej to podarí,ale pritom stretne toho chladného, arogantného a drzého?Čo bude robiť potom? Zmení...