O pár mesiacov neskôr.
Už sú to skoro 5 mesiacov čo sme sa s Harrym znova dali dohromady.
Aj keď sme sa občas hádali, vždy sme si k sebe dokázali nájsť cestu.Freya!!!!máš všetko zbalené?zvolala na mňa mama z dola,keď som do kufra vložila posledný kúsok svojho oblečenia.
Áno mám,zvolala som a chytila kufor za rúčku a ťahala ho dole.
Takže dnes ideme do toho Chorvátska čo znamená,že týždeň neuvidím Harryho čo je pre mňa ako keby som ho roky nevidela.Freya,rýchlo sa choď ešte rozlúčiť s Harrym,už ťa čaká,povedala mama ukázala na vchodové dvere.
Rýchlo som ich otvorila a pred dverami už stál Harry.
Zlatko moje,povedal a hneď má objal.
Budeš mi chýbať veľmi,aj keď je to len týždeň,povedala som a on sa len na mňa smutne pozrel.
Aj ty mne budeš veľmi chýbať,ani si nevieš predstaviť jak,ale to nejak prežijeme,povedal a ja som iba prikývla a prilepila sa mu na pery.Toto mi bude vážne chýbať,pošepkál a ja som sa len usmiala a chytila som ho okolo pása.
Aj mne,zašepkala a objala som ho ešte posledný krát.
Dobré,ja už budem musieť ísť na letisko,kde ma už ostatní určite čakajú,takže sa vidíme za týždeň,povedala som milo a on len prikývol.Budem ti volať každý deň,povedal Harry a ja som sa len nadšene usmiala.
Je tebe tiež budem volať každý deň,pretože bez teba nemôžem byť ani sekundu,povedala som a on sa len usmial a vtlačil mi bozk na čelo.
Freya,je čas ísť,zvolala mama,ktorá prešla okolo nás a ťahala môj kufor do auta.Dobré už idem,povedala som a naposledy sa pozrela na Harryho.
Milujem ťa Freya a dávaj na seba pozor,povedal Harry a ja som sa len začervenala.
Ty na seba tiež dávaj pozor a tiež ťa veľmi milujem,povedala som a už si nasadla do auta.
Potom som mu zamávala,keď otec auto naštartoval a vyrazili sme na letisko.Harry mi bude strašne chýbať,ale je to len týždeň takže snáď to nejak prežijeme bez neho.
Keď sme konečne dorazili na letisko,hneď som si zobrala svoj kufor a šla za ostatnými,ktorí už čakali na lietadlo,ktoré malo priletieť každú chvíľu.
No konečne si tu!zvolala na mňa Lucy,keď ma zbadala prichádzať k nim.
Hej,len som sa ešte lúčila s Harrym,povedala som jemne.Freya,my už pôjdeme ,takže dávaj na seba pozor,povedala mama a objala ma.
Dobre mami neboj,dám si na seba pozor,veď aj tak teraz budem už mať za pár dní 17 takže sa nemusíš ničoho báť,povedala som a ona len prikývla a otec ma objal tiež.Potom som im na rozlúčku zamávala a oni už odišli.
Tak strašne mi budú chýbať,ale najmä mi bude chýbať Harry,pretože bez neho život si neviem predstaviť.Dobré tak keď sme tu všetci,tak môžeme vyraziť,oznámila učiteľka,ktorá všetkých spočítala,pretože chcela zistiť či sme naozaj všetci.
Keď to povedala pohla sa vpred a my ostatní sme šli za ňou.Zrazu sme prišli pred lietadlo,ktoré už stalo na mieste a my sme po jedno nastupovali po schodíkoch do lietadla.
Učiteľka letenky už zaplatila,takže mi sa nemusíme ničoho báť,aby sme utrácali peniaze.
S Lucy sme si našli miesto asi niekde v strede a Lucy nechcela sedieť pri okne,pretože vždy keď sedí pri okne v lietadle tak je jej zle.
Takže mne prenechala miesto pri okne a ja som sa len jej musela odvďačiť,pretože milujem keď sa môžem pozerať von oknom počas letu.Kufre sme si vyložili do ukladacích priestorov a opatrne sme si sadli na naše miesta.
Dobré,takže let bude trvať asi 6-7 hodín,takže poprosime vás,zapnite si všetci pásy a nechoďte po lietadle,keď niekomu bude treba ísť na záchod tak je tam vzadu,povedala letuška,ktorá vyzerala dosť mlado a naši spolužiaci len naňu zizali z otvorenými ústami.Bože chlapi,zamrmlala Lucy a ja som sa len zasmiala.
Čo už,chlapi su raz takí,takže s tým nič nezrobime,povedala som a oprela sa o sedadlo.
Z ľavého vrecka mojej mikiny som si vytiahla mobil na ktorom som už mala pár neprečítaných správ od Harryho.H:budeš mi strašne láska chýbať,ale neboj budem na teba každý deň myslieť ❤️
H: Šťastnú cestu Freya,milujem ťa ❤️Po prečítaní správ sa mi na tvári vyčaril úsmev a keď som mu odpísala hneď som vypla mobil a zahľadela sa von oknom.
Lietadlo už sa začalo hýbať,takže zachviľu vzlietneme a vyrážame do Chorvátska.Prečo sa tak usmievaš?spýtala sa Lucy,keď zbadala môj úsmev na tvári.
No prečo asi?písala mi moja láska,povedala som zasnene.
Ach jaj,ty si vážne zamilovaná,zasmiala sa Lucy a ja som iba prikývla.
Lucy aj ty by si si mala niekoho nájsť,povedala som a ona sa len zamračila.Tak túto poznámku si odpusť,pretože ja nikoho nechcem,odvrkla a ja som sa len zasmiala.
Ale čo?nebodaj sa bojíš vzťahu,podpichla som do nej a ona sa len zasmiala.
Nebojím,ale nemám záujem mať zlomené srdce,odvrkla a ja som iba prikývla.
No ja zlomené srdce nemám,povedala som po chvíli.
No,ale ako ťa to bolelo,keď si si myslela,že si niekoho už našiel a ako odišiel z tvojho života,povedal a ja som iba prikývla.Pravda,trochu mi to zlomilo srdce,ale našťastie on mi ho znova napravil,takže hovorím,že láska je niečo krásne,povedala som zasnene a zastavila na myšlienke na Harryho.
Čo asi tak teraz robí?
Mala by som mu zavolať?Alebo mu zavolám radšej neskôr,nechcem aby sa mi ešte viac po ňom stískalo.
Ale láska nieje len krásna,je aj zložitá,komplikovaná a tak môže byť aj falošná,povedala Lucy a ja som naňu len nechápavo pozrela.
Dobré,ale láska dokáže vyliečiť zlomené srdce,takže Lucy pekne prestaň hovoriť takéto nezmysli a neboj sa zamilovať,povedala som a ona iba prikývla.Počkaj,práve mi volá brat,povedala a ja som si spomenula na Jacka.
Prečo jej asi teraz volá?Keď dovolála,pozrela na mňa nečakaným pohľadom.
Nevedela som čo tým chce naznačiť,ale podľa všetkého to nenaznačovalo veľmi dobré správy.
Čo sa deje?spýtala som sa opatrne.
Môj brat je teraz v Chorvátsku a chce ma vidieť,povedala opatrne a mňa to len šokovalo.Tvoj brat?Jack je v Chorvátsku?zopakovala som šokovane a nevedela som čo mám na to povedať.
Neviem čo mám na to povedať,ale myslím si,že sa s ním nechcem stretnúť,povedala som a ona sa na mňa len prekvapene pozrela.
Prečo?spýtala sa a ja som iba pozrela von oknom.Pretože nechcem si spomenúť na to, že aký je to pocit ho znova vidieť,okrem toho mám Harryho a Jack je minulosť,takže nevidím dôvod prečo by som ho mala znova chcieť vidieť,odvrkla som a Lucy len prikývla.
Dobre teda,rozumiem ti,ale ja ho navštíviť pôjdem,odvrkla a ja som len prikývla a prekrútila sa na druhú stranu.Zrazu som ani nevedela ako,ale zaspala som.
Oči sa mi zatvorili a ponorila som sa do ríše snov.Ďalšia časť na svete.
Tak čo budete radí ak znova uvidíme v príbehu trochu Jacka?
Čo myslíte stretne sa a Freyou?
Myslíte si,že Jack stále miluje Freyu?
YOU ARE READING
Ľadové Srdce
RomanceOn vynikajúci hokejista,chladný,drzý a tak trochu arogantný. Ona milá,slušná,naivná a tak trochu drzá,jej sen je stáť sa krasokorčuliarkou. Čo ak sa raz jej to podarí,ale pritom stretne toho chladného, arogantného a drzého?Čo bude robiť potom? Zmení...