No tak už s tým prestaň,žiadne prepojenie nebolo,odvrkla som varovne,keď mi neustále Lucy hovorila opak.
No tak, už s tým prestaň,priznaj si,že keď spievate tak sa medzi vami niečo deje,povedalá zúfalo Lucy,keď sa opierala o kmeň stromu.
Práve nám skončilo vyučovanie,a som rada,že aj skončilo,pretože každý z triedy mi hovorí,že ja a Harry sme boli vraj veľmi prepojení a strašne sme boli na seba aj napojení,čo je totálna blbosť.Keď spiveame tak spiveame,ale to sa už nezopakuje,pretože ja s ním už spievať nikdy nebudem,povedala som prudko a Lucy len nechápavo na mňa pozrela.
Jack mal pravdu,zamrmlala si Lucy,ale na to,že si to zamrmlala až som to ja počula.
Zrazu mnou niečo myklo,keď som počula meno Jack,ale najviac ma zaujalo to o tej pravde.
V čom mal pravdu?obrátila som sa na Lucy,ktorá na mňa len mierne pozrela.
Ehm...no...začala koktať.
Tak v čom?zopakovala som otázku,no ona stále nechcela povedať pravdu.Tak v čom mal sakra pravdu?spýtala som sa už po tretí krát,keď mi už dochádzala trpezlivosť.
No mal pravdu v tom,že skôr či neskôr niečo medzi tebou a Harrym vznikne,povedala opatrne Lucy a ja som len prekvapene pootvorila ústa.Tak to bol ďalší dôvod jeho odchodu?spýtala som sa a Lucy,ktorá len prikývla hlavou na znak súhlasu.
Tak v tom sa sakra Jack mýlil,pretože medzi mnou a Harrym nič nevznikne,to je to posledné čo by som chcela a okrem toho ja ho nenávidím,odvrkla som prudko a prekrížila si ruky na prsiach.Lenže,keď som mu poslala video ako spolu spievate,tak hovoríl,že je medzi vami také prepojenie aké u teba a u Jacka nebolo,odvrkla Lucy,a ja som naňu šokovane pozrela.
Tak moment,ty si mu poslala video,kde ja a Harry spolu spievame?vyrhkla som naštvane.No ale on ma o to požiadal,povedala zúfalo Lucy a ja som naňu neveriacky hľadel.
Neuveriteľné,povedala som a pobrala sa na odchod,lenže hneď má zastavila.
No tak sa nehnevaj,prepáč,ale požiadal ma o to,chcel to proste vidieť,odvrkla opatrne Lucy.
Lenže,keď ti povie,že máš skočiť do studne tak to urobíš?podotkla som neveriacky.
Nemohla som uveriť tomu, čo urobila Lucy.
Poslala Jackovi video,kde s Harrym spievam.
Najhoršie je na tom,že Jack povedal takú kravinu,ktorá sa nikdy nestane.Nie,neskončim,lenže to potreboval,pretože ťa stále miluje a nedokáže na teba zabudnúť,odvrkla Lucy.
Aha a kedy ti to poslal?spýtala som sa.
Asi hneď na druhý deň,čo si zaspievala odvrkla Lucy.
Takže ty si ma natočila ešte pred tým než ťa o to požiadal?spýtala som sa neveriacky.
Ehm...no,mrzí ma to Freya vyhrkla,lenže ja už som nechcela počuť žiadne výhovorky a tak som radšej odišla.Z rýchlym tempom som sa pobrala domov,no nanešťastie som narazila po ceste do Harryho.
Ach bože,už zase nedávaš pozor?vyhrkla som naštvane,pretože som mala plné zuby aj jeho.
Ja,že nedávam pozor?kto do mňa narazil?vyštekol na mňa a ja som len prekrútila očami a chcela odísť,no stála som na mieste ako prikovaná.
Najradšej by som od neho čo najďalej odišla,no nedokázala som sa pohnúť ani len na krok preč.
Čo to sakra?prečo sa mi to deje?Freya?si v pohode?položil mi otázku a ja som sa mu zahľadela do očí.
V jeho očiach som už vážne nevidela tu arogantnosť,ako keď som ho stretla v prvý deň školského roku.
Hej,prečo by som nebola?odvrkla som prudko.
No neviem,len si nejak mimo,nechceš niekam zajsť?spýtal sa a ja som naňho neveriacky hľadela.Tak to ani náhodou,s tebou už nikde,po tom čo som sa ožrala v clube,tak s tebou nepôjdem ani do parku,odvrkla som prudko a pobrala sa rovno domov.
Ten Collinsky mi poriadne lezie na nervy,ale prečo nemôže dakde odcestovať a mi dať pokoj?
Ach,ako by som si priala aby mi zmizol zo života.Len čo som prišla domov,hneď som za sebou zabuchla nervózne dvere,a hneď sa šla zatvoriť do izby.
Nemala som chuť dnes s nikým rozprávať,pretože kamarátka ma natočila bez môjho povolenia a okrem toho ešte má aj naštval ten kreten.
Najhoršie je na tom,že to video videl Jack,čo ma veľmi mrzí,ale ani nechcem pomyslieť na to,ako ho muselo to veľmi bolieť,keď to videl.Len čo som sa zavrela do izby,hodila som sa na posteľ a začala premýšľať.
No moja myseľ smerovala rovno tam,jak som dnes chcela od neho čo najďalej odísť,no úplne som tam stála ako prikovaná.
Ako keby moje nohy nechceli odísť.
Je to veľmi divne,ale divnejšie je ten očný kontakt a to prepojenie ktorom hovorila celá trieda.No a Colemanova,keď nás videla tak úplne zúrila.
Podľa všetkého je do Harryho zamilovaná,ako blázon.
No je to celé divne,pretože spievalo sa mi skvelo,len to prepojenie celé kazilo.Nepáčilo sa mi to.
Neviem čo to znamená,ale to všetko sa určite deje z nejakého dôvodu.Moje myšlienky sa na teraz ukľudnili a presunuli sa na Jacka.
Čo asi tam teraz tak robí Jack?
Bože,na Jacka stále nedokážem zabudnúť,pretože ho nedokážem ani dostať z hlavy a ani nedokážem ho prestať milovať, čo je najhoršie.Ale naopak,keď som spievala s Harrym,tak na Jacka som ani raz nepomyslela.
Čo sa to sakra somnou deje?
Neviem čo,ale potrebujem na to všetko odpovede.Ďalšia časť na svete.Čo myslíte,získa Freya na to všetko odpovede?Podarí sa jej niekedy zabudnúť na Jacka?a prečo vlastne,keď s Harrym spievala na Jacka nepomyslela?
YOU ARE READING
Ľadové Srdce
RomanceOn vynikajúci hokejista,chladný,drzý a tak trochu arogantný. Ona milá,slušná,naivná a tak trochu drzá,jej sen je stáť sa krasokorčuliarkou. Čo ak sa raz jej to podarí,ale pritom stretne toho chladného, arogantného a drzého?Čo bude robiť potom? Zmení...