Ráno ma zobudil hlas mojej matky,ktorá najskôr už bola v mojej izbe.
Čo je?obrátila som sa naňu a ona sa len na mňa prekvapene pozrela.
Vstávaj je čas ísť do školy,ak si si náhodou nevšimla rozprávaš s mamou,takže sa podľa toho aj správaj,povedala tak nahnevane až ma zamrazilo z toho.Dobré chápem,že je na mňa stále naštvaná kvôli včerajšku,že som prišla neskoro,ale za tú facku jej vážne nemusím nič vysvetľovať.
Okrem toho je rovnaká ako otec,ktorý mi pred mesiacom tiež dal facku.Jediné čo ma teraz teší v mojom živote je Harry,ktorého som len včera získala,takže oňho ani nechcem prísť.
Rýchlo som vstala z postele,pretože som si uvedomila,že má asi každú chvíľu príde pred dom čakať Harry,keďže už viem veľmi dobre aký je.Rýchlo som na seba si obliekla obtiahnuté rifle,ktoré som si vytiahla až po pás a na vrch som si obliekla čierne tielko,ktoré som si zastrčila pod nohavice a na to tielko si ešte obliekla kockovanú košeľu, ktorú som si ani nezapinala,pretože to tielko,ktoré som mala na sebe,vyzeralo úplne v pohode.
Vlasy som si len učesala do copu a na oči si naniesla čierne linky a trochu aj make-upu,aby mi nebolo vidno tak veľmi moje vyrážky na tvári.
Keď som bola hotová,hneď som zišla dole a ani som sa neodvážila prísť do kuchyne,pretože som nemala chuť sa rozprávať s rodičmi a už vôbec nie teraz keď ma najskôr pred domom čaká Harry.Rýchlo som si obula svoje čierne tenisky a keď som otvorila vchodové dvere,pred domom už naozaj čakal Harry.
V ruke držal nejakú bonboniéru a vrhol na mňa úsmev.
Keď som ho zbadala,hneď som sa k nemu rozbehla a skočila do náručia.
On má len zatočil a krátko ma na čelo pobozkal.Tak rád ťa znova vidím,povedal a venoval mi tu bonboniéru,ktorú držal v ruke.
To je pre mňa?spýtala som sa usmievavo.
No áno,veď pre koho iného by to malo byť?odvrkol a ja som iba prikývla pleciami a dala mu pusu na líce.
Ďakujem to si vážne nemusel,povedala som no on iba pokrútil hlavou.Urobil som to preto,že ťa milujem a chcem ti dokázať ako veľmi si pre mňa dôležitá,povedal a mne iba srdce od radosti vyskočilo,pretože som bola strašne šťastná,že chodím s niekým ako je on.
Dobré,len si dám tu bonboniéru do tašky a môžeme ísť,odvrkla som a hneď si odzispovala tašku,kde som si uložila bonboniéru.
Tak môžeme ísť,vyhlásila som nakoniec a chytila Harryho za ruku.Len čo sme vstúpili do školy,všetky pohľady na nás smerovali,pretože boli asi najskôr zvedaví,že sme sa dali dohromady.
Zdravím,nečakala som,že s touto chuderou budeš chodiť,ty slávny hokejista a playboy na našej škole,zvolala Lily Colemanova,keď si nás všimla a docupkala k nám.
Vieš čo?možno máš pravdu,že som chudera,ale furt lepšie ako byť namyslená krava,odvrkla som.
Presne tak,a neželám si aby si takto hovorila Freyi,a inak už pochop,že som ťa nikdy nemiloval,odvrkol Harry a Colemanova si len odfrkla.
Myslí si čo chceš,ani mne na tebe nezáležalo,odvrkla a otočila sa na odchod.A nezabudni zajsť aj ku psycholgičke,zvolala som za ňou a Harry sa len zasmial.
Máš pravdu,mala by tam zájsť súhlasne povedal Harry a ja som si ho obmotala okolo pása a objala ho.A to ste nám kedy chceli povedať?zvolala Lucy,ktorá sa zrazu objavila vedľa nás.
Stál tam dokonca aj Nick.
No kámo,že sa nehanbí,že svojmu kamošovi toto nepovieš,podotkol Nick.Och prepáčte,práve sme mali v pláne vám to povedať,ale vy ste nás nachytali,povedala som rýchlo.
No jasné,ale ste strašne zlatí,zasmiala sa Freya a Nick len súhlasne prikývol.Kedy ste sa dali dohromady?spýtal sa zvedavo Nick a s Harrym sme sa len na seba usmiali.
Včera,odvrkli sme obaja hrdo.
Tak konečne,dúfame,že vám to vydrží pretože sme vás dlho k sebe shipovali,povedala Lucy a my sme sa len usmiali.Aj vy by ste sa celkom k sebe hodili,podotkla som a Lucy len prekrútila očami.
To ani nehovor,pretože tento idiot má v kuse otravuje,neustále ma drzé poznámky,takže o tom pochybujem,odvrkla Lucy a ja som sa len zasmiala.
Nie,to Lucy má sprosté komentáre zase na môj život,takže nech Lucy radšej drží hubu,zvolal Nick a Lucy naňho vrhla vražedný pohľad.No tak o to je ešte väčší dôvod prečo sa k sebe hodíte,povedala som a znova sa na mňa Lucy pozrela, ako keby ma chcela zavraždiť alebo čo.
Myslím si,že už pôjdem radšej do triedy,vy sa tu cukrujte koľko chcete,takže majte sa odvrkla a radšej odišla preč.Freya,môžeme sa porozprávať?zvolal zrazu niekto a ja som sa prudko otočila.
Za mnou stál Thomas.
Samozrejme,povedala som milo a šla rovno za ním,pretože chcel somnou o niečom rozprávať.Pohľad Harryho
Zase ten Thomas niečo chce.Prečo jednoducho nedá Freyi pokoj?
Keď ju zavolal niekde ku kraju,rozhodol som sa,že budem trochu odpočúvať ich rozhovor,pretože chcem počuť čo chce on od nej.
Bože prečo som tak žiarlivý?
Ale Freyi dôverujem,len jemu nedôverujem takže sa chcem uistiť,že naňu nebudem nič skúšať.Pohľad Freyi.
Viem,že necítiš to isté ku mne,ale aspoň mi daj šancu ťa viac spoznať,chcem aby si aj ty mňa viac spoznala,takže by som chcel vedieť či by sme nemohli zájsť niekedy do kina?navrhol zrazu Thomas a ja som sa len zamyslela.
Tak moment,nebudeš baliť moje dievča,ona somnou chodi a je to moja frajerka,takže zabudni na to,že s tebou niekde pôjde,vyhrkol zrazu Harry a hneď si to k nám nakráčal.
Ale veď ma nebáli,len ma chce viac spoznať,vyhrkla som nečakane a pozrela na Harryho.Počul som,že je do teba zamilovaný a chce aby si ho viac spoznala a zas on teba,ťažké to mi stačí na to,aby som si chránil svoje dievča,ktoré milujem, odvetil Harry a ja som sa iba pousmiala.
Chápem,že sa o mňa bojíš,chápem,že máš o mňa strach,ale pôjdem s ním do kina ako s kamarátom nič viac,odvrkla som no Harry stále nevyzeral byť presvedčený.
Ty mi neveriš alebo čo?spýtala som sa zrazu,keď som chcela vedieť jeho úprimnú odpoveď.Verím ti,len neverím jemu,odvrkol a ja som ho len pohladila po ramene.
Harry,nič sa nedeje vážne,pôjdem s ním do kina ako kamaráta a milujem predsa teba,to vieš nie?obrátila som sa a chytila Harryho za ruku.
Viem,že ma miluješ a ja zas teba,takže ťa rešpektujem a je to tvoj život,takže máš právo mať kamarátov,povedal a usmial sa na mňa.Ďakujem Harry,usmiala som sa naňho.
V pohode,tak poobede sa vidíme,už musím povedal a na rozlúčku mi dal rýchlu bozk na líce a odišiel.Takže pôjdeme do toho kina?zopakoval znova otázku Thomas,keď sme sa ocitli znova sami.
Len ako kamaráti a len raz,viac sa to opakovať nebude,pretože chcem tráviť čas len s Harrym a chcem do kina chodiť len s ním a s Lucy,odvrkla som a Thomas len chápavo prikývol.Dobré,ale veď sme kamaráti,tak prečo len raz?podotkol a ja som len chápavo prikývla.
Máš pravdu,môžem si robiť čo chcem,takže ako kamarát ma pochop,že mám frajera odvrkla som a pobrala sa preč.
Pred odchodom som mu ešte oznámila čas a deň kedy tam pôjdeme,ktorý je už hneď zajtra o 15:00.Takže dúfam,že to Harrymu vážne už nebude vadiť,pretože by mal vedieť,že mi len naňom záleží a na nikom inom.
Ďalšia časť na svete.
Čo si myslíte o tom Thomasovi?ja ho osobne nemusím.
BINABASA MO ANG
Ľadové Srdce
RomanceOn vynikajúci hokejista,chladný,drzý a tak trochu arogantný. Ona milá,slušná,naivná a tak trochu drzá,jej sen je stáť sa krasokorčuliarkou. Čo ak sa raz jej to podarí,ale pritom stretne toho chladného, arogantného a drzého?Čo bude robiť potom? Zmení...