46.kapitola/vzťah

42 1 0
                                    

Takže nedokážem uveriť tomu,že človek do ktorého som sa zamilovala ma miluje.
Nemôžem uveriť tomu,že chodím s niekým koho som brala vo škôlke ako najlepšieho kamaráta a po rokoch čo som ho znova videla a spoznala ho nenávidela.
Lenže sa to všetko zmenilo,pretože znova prišiel do môjho života a ja som tomu zabrániť nemohla a hovorím,že to bol osud.

Miláčik,poď sa ku mne túliť,poprosil ma Harry,keď ležal na posteli a hrdo sa usmieval.
Ale najprv chcem pusu,odvetila som a žiarivo som naňho vrhala úsmevy.
On sa len pousmial a hneď sa postavil,priblížil sa ku mne a pobozkál ma.
Jeho pery boli také sladké a jemné,že by som chcela,aby ma celý život takto bozkával,ale to by som sa musela všetkého vzdať,aby som bola len s ním.

Tak už môžeš,povedal a chytil ma za ruku.
On si opatrne ľahol na posteľ a ja som sa k nemu pritúlila.
Som rád,že sme konečne spolu,už som bez teba nemohol byť ani sekundu,povedal a venoval mi široký úsmev.

Ani ja som bez teba už dlho nemohla byť,aj keď som si to nechcela priznať,ale myslím si,že som sa do teba zamilovala už vtedy keď tu bol Jack,odvetila som opatrne.
Vážne?obrátil sa na mňa a ja som len prikývla.
Neviem,ale teraz to cítim tak,že už to začalo skôr,takže áno vážne,odvetila som a položila svoju hlavu na jeho hruď.
On si ma ešte bližšie k sebe pritiahol a vtlačil mi bozk do vlasov.

Freya vieš,že nikdy som sa na nikoho nechcel viazať,nikdy som nebol zamilovaný,ale myslím si,že to,že som sa do teba zamiloval je správne,takže chcem aby si vedela,že si moja prvá láska a snáď dúfam,že aj posledná,povedal a mne len srdce od radosti poskočilo.

Bože,ja ťa milujem Harry,povedalá som a on ma len pohladil po líci.
Aj ja teba milujem Freya a veľmi,povedal.
Zrazu mi zazvonil mobil a ja som sa prudko od Harryho postavila a pozrela sa kto mi volal.

Volala mi mama.
Prepáč,to musím zdvihnúť,povedala som a Harry iba prikývol a hovor som hneď zdvihla.
Čo je mama?prehovorila som,keď som ten hovor zdvíhla.
No kde si,už si dávno mala byť doma,povedala a ja som iba prekrútila očami.
Som u svojho frajera,povedala som tak hrdo,pretože som nemala chuť klamať mame a bola som hrdá,že s Harrym chodím.

Čože?ty máš znova frajera?položila mi šokovane otázku.
No áno mám,a nezabrániš mi v tom,koho môžem milovať a koho nie,ale chodím s Harrym Collinskym,odvrkla som pyšne a pozrela na Harryho,ktorý sa na mňa len pyšne usmial,ako keby bol na seba pyšný,ale čo už môj Harry už je taký.

Dobre,ale príď domov,porozprávame sa o tom,povedala mama.
Nie,pretože chcem ešte uňho byť,okrem toho naozaj prídem neskôr,odvrkla som.
Dobre,ale opovaž sa urobiť nejakú blbosť a,že na druhý deň zistíš,že bude zo mňa babka,odvrkla a zrušila hovor.
Bože moja mama ma o mňa strašný strach,keby zistila,že už niesom panna,tak by ma zabila,pretože podľa nej som ešte dieťa.

Ach,moja mama je príliš starostlivá,povzdychla som si,keď som mobil odložila do vrecka.
Chápem,ale ja sa o teba budem starať ešte viac, pretože nechcem aby sa mojej princezne stalo niečo zle,povedal a ja som sa len pousmiala a znova sa k nemu pritúlila.

Ty sa o mňa môžeš koľko len chceš starať,pretože teba natoľko milujem,že ti skoro dovolím všetko,povedala som a on sa iba usmial a začal ma bozkávať po krku.
Heej,ale až tak som to nemyslela,zasmiala som sa trochu sa odtiahla,pretože teraz na ("spanie") som nemala náladu.

Tak dobre prepáč,neviem čo to do mňa vošlo,povedal a ešte raz mi vtisol bozk,ale tentokrát na líce.
Nehnevám sa,povedala som a venovala mu úsmev.

Myslíš,že nám tento vzťah výdrží dlho?spýtal sa zrazu a ja som sa len zamyslela.
Myslím,že hej,pretože obaja sme úžasní a dokonalí,takže ale ja najviac som dokonalý,povedal a ja som ho len drgla do ramena.
Prestaň byť namyslený,upozornila som ho a zasmiala sa.
Dobré,aj tak vieš veľmi dobre,že ty si tá najdokonalejšia v mojom živote,povedal a ja tentokrát som mu vtisla bozk na líce.

Si sladký keď takto rozprávaš,povedala som a on sa len rozosmial.
Vážne?a ty si sladká vždy,povedal a ja som sa iba začervenalá,pretože každé slovo čo povedal ma zahrialo pri srdci.

Keď sa úplne vyzdraviem,tak ťa pozveme na prvé rande,ktoré sám pripravím,ale bude romantické,takže tu ponuku nemôžeš odmietnuť,povedal a ja som sa iba zasmiala.
Jasné,že neodmietnem,pretože s tebou pôjdem na rande veľmi rada,povedala som a on sa len usmial a objal ma.

Si úžasná Freya,povedal a ja som sa len pousmiala.
Aj ty,vrátila som mu to a on si len jeho ruku obmotal okolo mojej ruky,a preplietli sme si prsty.

Zrazu som otvorila oči a uvedomila som si,že som zaspala.
Panebože,koľko je asi tak hodin?
Opatrne som sa od Harryho,ktorý už tvrdo spal odsunula a pozrela sa na hodiny.
Mala som 6 zmeškaných hovorov od mami,takže budem mať poriadny prúser,ale čo má ešte viac prekvapilo bol čas.
Bolo už 22:00 a ja som si to až teraz všimla.
Rýchlo som zobrala svoju tašku a na dobrú noc som vtisla Harrymu bozk na líce a opatrne som sa pobrala dole.

Opatrne som vyšla z jeho domu a hneď sa ponáhľala domov.
Len čo som prišla pred dom,zbadala som,že v oknách sa stále svieti,takže asi stále rodičia riešia to,že prečo niesom doma.
Ach bože,až príliš preháňajú.
Opatrne som siahla na kľučku dverí a vstúpila dnu.
Len čo som tam vstúpila,dostala som facku od mami.

Slečna,to ako si predstavuješ toto,že budeš chodiť cez školu o 22:00 domov,zvlášť keď ideš od frajera?obrátila sa na mňa chladne.
Vieš čo po tejto facke ti nič nebudem vysvetľovať,pretože už mi je jedno čo spraviš,ale nebudeš má držať v dome ako v nejakom vážení,už na poriadne štve ako si o mňa robíte starosti,ale už niesom malé dieťa,tak by ste to mali pochopiť,odvrkla som a rýchlo sa rozbehla do svojej izby,kde som sa aj zamkla.

Chcela som ísť ešte dať aj sprchu,lenže dobre som vedela,že keby som vyšla čo i len raz z izby,hneď by prišli za mnou rodičia,takže som sa hneď prezliekla do pyžama a ľahla si unavene do postele.
Blbé je,že zajtra má učiteľka z histórie zabije,keďže som si nestihla spraviť domácu úlohu,ale čo už ,je mi to jedno,pretože jej rada vysvetlím,že som bola s chalanom ktorého milujem,takže som nemala čas na jej priblblé domáce úlohy.

Zrazu ma chytila poriadna únava,že som už ani nevnímala čo sa okolo mňa deje,takže som hneď upadal s pocitom,že zajtra znova uvidím svoju lásku,do ríše snov.

Ďalšia časť na svete.
Čo myslíte ako im to dlho spolu vydrží?
Bude ich vzťah dokonalý,alebo sa aj niečo pokazí?

Ľadové SrdceWhere stories live. Discover now