8.Kapitola/Zlomené srdce z detstva

55 4 2
                                    

Na druhý deň neskôr.

Ráno ma zobudil znova budík,takže som ho hneď vypla a postavila sa na svoje nohy.
Posteľ ako vždy som si nechala neupravenú a tak som sa len pobrala k šatníku a obliekla si na seba rifle a čierne tielko na ramienka.
Na tielko som si ešte dala košeľu a šla si urobiť makeup.
Dnes mám znova krúžok,čo znamená,že znova uvidím toho blbca.
Prečo mám tu smolu a musím sa stretávať s tým blbcom?
No prečo?čo som kedy komu urobila,že tento dement musí byť v mojom živote?

Freya, raňajky zvolala z dola na mňa Abby a ja som len prekrútila očami,pretože tá ježibaba mi ani s raňajkami nedá pokoja.
Stavím sa,že do toho jedla dala určite niečo otrávené a snaží sa ma zabiť.

Keď som bola úplne hotová,oblečená namaľovaná,tak som si konečne na rameno zavesila svoju čiernu aktovku a nasmerovala si to rovno do kuchyne.
Freya,som taká rada,že sme kamarátky zvolala nadšene,keď som vstúpila do kuchyne.
Prosím?my niesme ani náhodou kamarátky,takže prepáč ak ti to hovorím,ale ty si tu len kvôli tomu aby si dávala na mňa pozor,tak snáď ti to je jasné odvrkla som a sadla si za stôl.

Tak moment,takto somnou nerozprávaj,upozornila má Abby.
Tak pardón,zvolala som a pustila sa do raňajok.
Och,bože ten jej otrasný hlas vážne neznesiem a ešte k tomu ako sa pred rodičmi včera správala milo,slušne a prekliate milo.
Musí v tom byť niečo iné,ako len stráženie pubertiaka.
Určite chce prachy,ale snáď jej otec nedá až príliš veľa,pretože môj otec ako celkom dosť zarába,takže by som sa nečudovala,keby tu bola Abby len kvôli peniazom.
Raňajky som zjedla raz dva,pretože som si bola istá,že sa ma Abby bude ešte pýtať sprosté otázky,a ja som to počúvať nechcela,takže som si hneď po raňajkách vopchala slúchadká do uší a vyrazila z domu.

Pred domom na prekvapenie čakal Jack.
Ach,zas ho vidím a zas sa červenám ako paradajka.
Ale,ale,paradajka moja zvolal a podišiel ku mne.
Moje srdce sa rozbušilo tak strašne silno,že som mala problém sa ovládať.
Vážne,čo sa to sakra somnou v poslednom čase deje?

Ach,ta prezývka byť nemusela,zasmiala som sa a on má len pošteklil a vzal do náručia.
Ach,prečo sa tak cítim pri ňom skvelo?
Je to tým,že k nemu niečo možno cítim,alebo je to len kvôli tomu,že je dokonalý?
Najskôr to budú obe možnosti.
Tak počkať,cítim k nemu niečo?

Keď sme sa odtiahli z náručia,chvíľu sme si hľadeli do očí a usmievali sa ako dvaja blázni.
Tak,mali by sme ísť do školy,prehovorila som napokon,keď som si uvedomila,že sa červenám až príliš.
Ale aj Jack bol celý červený.

"Hej, máš pravdu,, odvetil a vykročil vpred.
Celú cestu sme sa rozprávali a rôznych veciach,smiali sme sa a dokonca sme sa rozprávali aj o našom milostnom živote.
Ide o to,že som v živote,nemala vzťah,ale milovala som tak hlboko,že ma to skoro zničilo a presne to bolo vo škôlke,proste bola to detská láska,cez ktorú som sa nevedela 2 roky po tom čo sme prišli na základu preniesť.

"Počuj,povedz mi ten príbeh,rád si ho vypočujem,,navrhol Jack a pozrel mi do očí.
Ja som sa len pousmiala a napokon som začala hovoriť.

Bolo to vo škôlke,keď som spoznala jedného chalana,mal presne také isté meno ako ty.Volál sa Jack,a proste strašne sa mi páčil,ale jemu sa páčilo dievča menom Tanyia,a raz keď som mu povedala o svojich citoch,tak ma kruto odmietol a mne to zlomilo srdce.Trvalo mi,než som sa z toho spamätala,ale časom som sa s tým zmierila odvrkla som a pozrela na Jacka.

Zrazu Jackov výraz tváre poklesol a z očí mu začali tiecť slzi.
"Jack?čo sa deje?,,položila som mu vystrašene otázku a položila mu ruku na rameno.
Freya ja,no,proste, vôbec som nevedel, že si to ty,ale ja som ten Jack,ktorý bol zamilovaný do Tanyi,ja som ten Jack,ktorý ťa tak kruto odmietol,len sme sa po toľkých rokoch teraz znova opäť stretli a nespoznali sa,takže je mi to veľmi ľuto čo som ti spojil,vyhrkol a ja som sa naňho zarazene pozrela.
To nemyslíš vážne?vyhrkla som a po tvári mi začali tiecť slzi.

Takže chlapec,ktorého som v škôlke nadovšetko milovala a ktorý mi zlomil srdce,tak sa objavil znova v mojom živote a znova som sa doňho zamilovala?
Chvíľu som mlčala,pretože slzi mi po tvári tiekli ako vodopád a nevedela som to zastaviť.
Freya,povedz niečo vyhrkol a pozrel na mňa sklamane.
Ja,ja,len nedokážem uveriť tomu,že ťa znova vidím vyhrkla som šokovane a stále sa nevedela spamätať z toho šoku.

Freya,veľmi mi to mrzí čo som ti spôsobil v škôlke,nevedel som,že má až tak príliš miluješ a ja viem bol som zaslepený dievčaťom,ktoré ma popravde nezaujímalo,a veľmi vážne ma to mrzí vyhrkol a ja som stála ako prikovaná.

Ja už musím ísť,vyhrkla som a rozbehla sa sa smerom do školy.
Za mnou Jack ešte volal,ale ja som momentálne nevedela čo robiť a tak som sa radšej pobrala do školy bez neho.
Chcela som ísť do školy sama.
Po tomto sa asi všetko zmení.

Vôbec som nevedela,že je to ten Jack,ktorý mi vo škôlke ublížil,vôbec som to nečakala,že sa znova zamilujem doňho.
Mojim behom som do školy priebhla skôr ako on,takže som sa hneď pobrala do svojej triedy.
Musím sa s týmto nejako vyrovnať,ale myslím si,že Jack sa zmenil a,že by som mala mu dať šancu znova na nový začiatok.

Ďalšia časť na svete.Tak čo hovoríte na to?Takže nakoniec Jack a Freya sa poznali už aj vo škôlke?
Je to podľa vás znamenie,alebo je to len čistá náhoda?

Ľadové SrdceWhere stories live. Discover now