Tak spať môžeš v mojej izbe,ja budem spať hneď vedľa v rodičovskej izbe,keďže moji rodičia odišli na pár mesiacov na služobnú cestu,odvrkol Harry a ja som sa naňho len jemne usmiala.
Ďakujem,že mi tak pomáhaš, vážne som ti za to všetko vďačná,povedala som a sklonila hlavu,pretože som si práve spomenula na Jacka.Stále mi chýba,stále mi naňom záleží,stále ho milujem,ale musím už s tým prestať,lenže ja neviem ako.
Celé tie roky som ho milovala,až teraz mám stým prestať?
To sa jednoducho nedá.Stále sa trápiš?spýtal sa zrazu Harry,no ja som len malá sklonenú hlavu a neodpovedala.
Keď ja ho stále milujem,neviem naňho zabudnúť,odvrkla som opatrne,no nechápala som prečo vôbec to Harrymu rozprávam.
Možno som sa zmenila,lebo ešte pred nedávnom by som sa mu vôbec ani nepozdravila.
Ale vážne som sa asi zmenila.Tak naňho zabudni, odstráň ho zo svojho srdca,povedal jemne no ja som iba nesúhlasne pokrutila hlavou.
Nie,to nejde,nemôžem naňho len tak zabudnúť,keď som ho milovala celé tie roky,ale teraz keď viem,že už ho nikdy neuvidím tak ma to neskutočne boli,a ani zabudnúť neviem,odvrkla som no Harry mi zrazu len ruku položil na rameno.Neboj sa,jedného dňa na to prestaneš myslieť a budeš slobodná,už sa nebudeš trápiť,už ťa to bolieť nebude,pretože to čo k nemu cítiš zmizne a ty budeš oslobodená,odvrkol.
Dobré,možno máš pravdu,ale počuj nedal by si mi nejaké tvoje tričko,pretože sa potrebujem vážne prezliecť,ale najskôr musím ísť do sprchy,povedala som a on len prikývol.
Samozrejme,postarám sa aby si sa mala skvelo,povedal a ja som sa len nadšene usmiala,pretože som mu vážne bola vďačná za to čo pre mňa robil.Ten človek sa vážne zmenil,normálne ho už nepoznávam.
Len čo mi Harry podal jeho čierne tričko,hneď som sa pobrala do sprchy,pretože som to potrebovala.
Celú noc som bola niekde ožratá,prišla som o panenstvo a vážne mám pocit,ako keby som sa začala správať ako štetka.
Možno má tak už niektorí aj začnú považovať,keď to zistia.Po sprche som svoje oblečenie,ktoré som mala na seba dala do práčky,a obliekla si Harryho čierne tričko a pod tričkom som mala len spodné prádlo.
Ale tričko,mi našťastie bolo dosť dlhé,takže nič mi nebolo vidieť,čo by nemalo.Zo sprchy som vyšla z červenou tvárou,pretože vkuse na seba púšťam v sprche horúcu vodu, a tak len čo som prišla do Harryho izby,začal si robiť sradnu.
No čo paradajka?podpichol do mňa,keď ma zbadal,a ja som naňho vrhla vražedný pohľad.
Nezačínaj!varovne som mu povedala,čo ho ešte viac prinútilo do mňa podripovať.
Tak to beriem späť,ten človek sa nezmení nikdy.Ale, neurážaj sa,veď si strašne červená ako paradajka,myslím si,že si aj tu paradajku v tej sprche aj jedla,povedal vtipne a ja som ho len drgla do ramena.
Prestaň si aspoň z mojej tváre robiť srandu,vôbec to nieje smiešne,odvrkla som no on to asi nepochopil,pretože sa smial ďalej.Zrazu som zobrala mobil do rúk,kde som našla 20 zmeškaných hovorov od rodičov a potom ešte aj neprečítané správy.
Medzi správami som našla aj jednu od Lucy,kde písala,že jej mám hneď zavolať.
Lenže ja som jej teraz volať nechcela,pretože som nechcela by vedela kde som.
Ak by sa to dozvedela,riskovala by som,že by sa to potom dozvedeli aj moji rodičia.
Síce viem,že Lucy nieje žiadna žalobaba,ale tak nemôžem riskovať.Hneď som radšej mobil vypla a odhodila ho na Harryho posteľ.
Je všetko v poriadku?vážne nechceš ísť domov?spýtal sa starostlivo.
Nie,domov sa vrátiť teraz nechcem a okrem toho vôbec niesom v poriadku,pretože ma otec veľmi sklamal,potom sa stále neviem zmieriť s tým čo sa stal,takze vôbec niesom v poriadku,odvrkla som a Harry si ma k sebe len pritiahol a objal ma.Veľmi ma to mrzí,čo sa ti teraz práve deje,ale určite sa to vyrieši,povedal a ja som len prikývla,pretože som si myslela,že naozaj všetko dopadne dobre,len už som si nebola taká istá.
Keď som bola mladšia,verila som na šťastné konce,ale teraz,keď už nemám na očiach ružové okuliare,tak už ani neverím tomu,že všetko má dobrý koniec.
Dobré konce existujú len v rozprávkach,a toto rozprávka nieje,je to len krutá realita,z dobrým alebo zlým koncom.
Ale nič na tomto svete neexistuje také dokonalé,ako v rozprávkach.
Takže je jasné,že ani to čo sa mi práve deje,nedopadne nakoniec dobre.
Ale skúsim veriť Harryho slovám.Zrazu niekto z dola zazvonil,a ja som sa prudko mykla.
Kľud,ostaň tu a hlavne buď potichu,povedal Harry a ja som len prikývla a on sa len dole rozbehol,pozrieť kto je tam.Z dola som začula,že prišla najskôr Lucy,ktorá z nejakého dôvodu vie,že som tu.
No tak Freya,príď dole,ja to nikomu nepoviem,zvolala a ja som teda nemala na výber,a urobila tak ako po mne chcela.
Zišla som dole,kde vo dverách už stála Lucy.Freya,musím sa s tebou porozprávať,odvrkla a ja som len prikývla.
Dobré baby,tak ja vás teda nechám,povedal Harry a vybral sa niekde preč.Tak o čom si chcela kecať?spýtala som sa a ona na mňa vrhla len rozpačitý pohľad.
Vyspala si sa s Harrym?spýtala sa zrazu,a ja som si v tú chvíľu na všetko čo sa v tú noc,kedy som bola opitá stalo.Úplne som si na všetko spomenula,a prišlo mi to dosť nepríjemné.
Čo?vyhrkla som otázku,pretože som nevedela nič iné zo seba dostať.
No tak,nerob sa,že nevieš,šak som vás počula na tom záchode,povedala a ja som len prekrútila oči.
Áno,vyspala som sa s ním,ale bola to chýba,proste som bola opitá,ale čo už s tým spravím?nič,odvrkla som no ona iba nadomnou nechápavo kývala hlavou.Vôbec ťa nespoznávam,odvrkla a ja som naňu nechápavo hľadela.
O čom to hovoríš?podraždene som naňu vyštekla,no hneď som ľutovala,že som tak naňu vybehla.
Hovorím o tom,že to ani poriadne neriešiš,pretože sa ti to páčilo,tebe sa vlastne Harry páči,veď teraz práve si uňho,odvrkla zúfalo a ja som naňu len nechápavo hľadela.Momentálne neviem čo myslíš,ale hovoríš nezmysly,ktoré už nehodlám ďalej počúvať,okrem toho vieš veľmi dobre,že milujem Jacka,odvrkla som.
Lenže Jack odišiel z tvojho života,v poslednom čase mi dokazuješ len samé opaku,pretože neustále na Jacka myslíš,ale pritom,keď uvidíš Jacka,tak neustále o ňom rozprávaš,odvrkla a ja som len naňu chladne pozrela.Lucy,tak toto už nikdy nehovor,pretože je to kravina a poprosím ťa,aby si teraz vypadla,pretože ťa mám plné zuby,povedala som razne.
Fajn,ale skôr či neskôr,si uvedomiš,že som mala celý čas pravdu,za ten čas čo si sa do Harryho ešte viac zamilovavala odvrkla a odišla.Ja tu Lucy nechápem,prečo sa takto správa?veď vie veľmi dobre,že Harryho neznesiem,ale v jednej veci má pravdu.
Zmenila som sa.Zmenila som názor na Harryho,čo Lucy núti premýšľať nad vecami,ktoré neexistujú.Ďalšia časť na svete.Čo myslíte, hovorí Lucy pravdu?
YOU ARE READING
Ľadové Srdce
RomanceOn vynikajúci hokejista,chladný,drzý a tak trochu arogantný. Ona milá,slušná,naivná a tak trochu drzá,jej sen je stáť sa krasokorčuliarkou. Čo ak sa raz jej to podarí,ale pritom stretne toho chladného, arogantného a drzého?Čo bude robiť potom? Zmení...