Bolelo ma to čo mi povedal,ale teraz sa musím postaviť na svoje nohy a ísť na tréning.
Kvôli zlomenemu srdcu predsa nebudem si kaziť svoj sen.Rýchlo som na seba obliekla čierne legíny,ktoré sa presne hodili na ľad a tričko som si obliekla oversize,ale musela som si z neho urobiť croptop pretože som si chcela ešte obliecť na vrch hrubú mikinu,aby som potom nemrzla.
Veď je ešte len september,takže mrznúť nebudem.Keď som bola hotová,z môjho šatníka som vytiahla vrecúško z korčuľami a hneď som vyrazila z domu.
Nemohla som sa nikde zdržiavať,pretože zatiaľ čo som doma premýšľala a nariekala tak som aj zabudla na čas,takže mám len pár minút,než sa úplne začne tréning.Cesta k školskému areálu a štadiónu mi trvala pár minút.
Keď som sa tam konečne dostala,odľahlo mi,že dvere do štadiónu boli ešte otvorené,pretože som mala strach,že to zmeškám.Opatrne som otvorila dvere do štadiónu,a potom som vyšla po schodisku až do našej šatne.
Len čo som tam vstúpila,Kiara ma prebodla vražedným pohľadom.
Vždy si tu ako prvá,tak čo sa teraz stalo?obrátila sa na mňa a ja som sa len zaškrabala za uchom.No prepáč,ale zabudla som na čas,povedalá som jemne a šla si sadnúť na lavičku k ostatným babám.
Keď už boli baby všetky obuté,tak hneď vyrazili na plochu,takže som v šatni ostala sama,pretože sa vždy pomaly obúvam a ako posledná chodím na ľadovú plochu.Keď som si konečne obula aj tu druhú korčuľu,hneď som sa pobrala za ostatnými babami,ktoré už stáli pri ľadovej ploche a sledovali našich hokejistov.
Len čo som pohľadom prešla na Collinskeho,ako dal súperovi gól tak som musela prekrútiť očami,pretože ako vždy sa musí predvádzať.Potom ako dal Collinsky gól,všetci hokejisti vyšli z ľadovej plochy a prenechali nám miesto.
My sme sa z úsmevmi na ľad pobrali,a začali robiť rôzne triky a piruety.Malička,nepredvádzaj sa,počula som Harryho hlas,ako na mňa kričí.
Ja som mu z úsmevom len ukázala prostredník,a pokračovala v tréningu.Po polhodine neskôr,sme sa pridali k hokejistom,ktorí oddychovali na lavičkách.
Ja som si sadla ani neviem prečo ku Harrymu,ktorý sa na mňa z úškrnom obrátil.
Kto ti povedal,že si máš prísť sem sadnúť?spýtal sa podraždene a ja som len prekrútila očami.
Bože,prestaň byť neznesiteľný,upozornila som ho no Harry mi aj tak nedal pokoj.No neodpovedala si mi,odvrkol a ja som len prekrútila očami a radšej jeho komentárom nevenovala veľkú pozornosti.
Nechceš dnes znova skúšať?spýtal sa a ja som sa len zamyslela a odvrátila som od neho pohľad.Neviem,dnes asi nie,ale keď tak zajtra odvrkla som a napila sa z jeho fľaše.
Hej,to je moja fľaša!zvolal prudko na mňa a ja som sa naňho, len uškrnula a vyškierala som sa mu z jeho fľaškou.
Bože,strašne ma baví,keď ťa aj ja môžem provokovať,povedala som miernym hlasom,keď som mu konečne podala fľašu a on ju z úškrnom mi vytrhol z rúk.Nabudúce si veľmi dobre rozmysli,koho chceš provokovať,povedal a ja som sa len zasmiala.
A nabudúce si ty rozmyslí,či chceš stále mňa provokovať,odvrkla som prudko a prekrížila si ruky na hrudi.
Dobré,veď sa ani nemôžem zabaviť?spýtal sa pobavene.
A ja sa zabaviť tak isto môžem,presne ako ty,odvrkla som a on sa len uškrnul.Myslel som si,povedal a ja som odvrátila od neho zrak.
Tak hokejisti,šup šup do práce,zvolal tréner hokejistov a už som zbadala ako Harry sa z lavičky zdvíha a pobavene sa uškrňa.
Si neznesiteľný,povedala som nakoniec,keď sa už pobral na tú ľadovú plochu.Áno chápem,že musí aj on trénovať,pretože za pár týždňov ma zápas,ale nemusí sa kvôli tomu správať tak egoistický.
Počkať,veď on sa už od začiatku tak správa,takže nemôžem zazlievať to,že sa vôbec tak správa.Jediné nechápem,že jak môže byť niekto namyslený ako je Collinsky.
Zrazu mi pipla správa na mobil,takže najskôr nejaké upozornenie.Rýchlo som mobil vytiahla z vrecka a šla si pozrieť Instagram,pretože tam mi niečo prišlo.
Zrazu som si všimla fotku,kde bol odfotený Jack s tou kurvou Colemanovou.
Tvár sa mi zvráštila do hnevu,pretože som mala pocit,že sa mi asi sníva.
Ale čo,niekto žiarli,zvolal Collinsky,keď si ma všimol pri ploche ako hľadím do mobilu.A teba do toho nič,odvrkla som a radšej vypla mobil,než aby sa začal vypitovať či stále k Jackovi niečo cítim.
Ta kurva Colemanova už ma nebaví,a najskôr Jacka chce využiť,takže si dávaj na svojho chlapca pozor,och počkaj,veď vy ste sa rozišli povedal zo smiechom v hlase,ale ja som sa nedala odradiť.Vieš čo,myslím si,že ty si prišli hlúpy na to aby si pochopil,že mi máš dať pokoj,kedy to vlastne pochopíš?dúfam,že to pochopíš čo najskôr,pretože už mi to lezie na nervy to čo robíš,povedala som a on sa len diabolský usmial.
No vravela si,že som hlúpy,takže to najskôr nepochopím nikdy,ale vidím ako si protirečíš,takže ja padám,odvrkol a hneď sa vrátil na plochu,kde už naňho ostatní čakali.
Nebolo mi príjemné sa s ním rozprávať, a už vôbec sa s ním dohadovať.Ďalšia časť na svete.❤️
YOU ARE READING
Ľadové Srdce
RomanceOn vynikajúci hokejista,chladný,drzý a tak trochu arogantný. Ona milá,slušná,naivná a tak trochu drzá,jej sen je stáť sa krasokorčuliarkou. Čo ak sa raz jej to podarí,ale pritom stretne toho chladného, arogantného a drzého?Čo bude robiť potom? Zmení...