3)

456 33 5
                                    

Celý víkend jsem duchem naprosto mimo. V práci mi padá všechno, co dostanu do ruky, včetně plných skleniček s pivem, tak mě raději odklidí do kuchyně k Mirkovi, kde jsem umýval nádobí. Neděli pro jistotu trávím na baru.

Nejenže mě rozhodil fakt, že ta pusa byla skvělá. Byla víc než to. Pokud si člověk vybaví duhu, když se někdo zmíní o homosexuálech, tak já ji měl vyloženě před očima, když jsem líbal Mikyho.

Ale to je ten problém.

Líbal jsem se s Mikym.

S tím Mikym. S Mikulášem Ledeckým!

S nejoblíbenějším klukem na škole, který je hvězdou v plaveckém oddíle. Reprezentuje naší, školu nejen v plavání, ale i na různých matematických olympiádách a nikdo na škole by o něm nedokázal říct křivé slovo, jak ho všichni milují a obdivují.

Vždyť chodí s holkami! Dokonce jsem ho i viděl, jak se s nimi líbal na školní chodbě. Tak proč do prdele líbal mě?

Ve škole už o mě kolují drby, že mám rád sex, ale až na pár výjimek, jsou mé sexuální eskapády výhradně mimo mé spolužáky. Rozhodl jsem se tak už dávno, protože jsem ztratil zájem o kluky, kteří si to chtěli „vyzkoušet" s jiným klukem. Aby byli oblíbení, tak o sobě rozhlašovali, jak se jim líbí stejné pohlaví, ale když mělo dojít na věc, hezky rychle hodili zpátečku.

Ne děkuji pěkně. Do toho už nejdu.

Ale Miky se tak nechoval. On rozhodně věděl, co dělá a dělal to vědomě. Dle chování jeho těla je dost možné, že už s muži spal, jen jsem nikdy nepostřehl, že by se vyautoval. Taková věc by se neututlala. Do pěti minut, by to věděla celá škola.

Což ale znamená, že pokud je doopravdy nakloněn k oběma pohlavím, nechce, aby se to vědělo. Tipuju problém v rodině? Maminka a tatínek by neunesli přes srdce, kdyby byl jejich jediný syn na chlapečky?

Seru na to! Ten kluk se mi zavrtal do mých myšlenek na celý víkend. Alespoň spánek bych mohl mít v klidu bez jediné myšlenky na něj. Ať si má jakékoli problémy doma, nebo ve škole. Nebo se svou orientací. Seru na to.

Ale ta pusa...

Zabořím obličej do polštáře a zařvu vzteky. Dokonce se za mnou přijde podívat i Denny, jestli jsem se náhodou nezabil, nebo tak. Zamumlám jen něco o existenciální krizi, a protože mám výlevy puberťáka, tak mě raději nechá na pokoji.

Už jsem se rozhodl. Budu Mikyho ignorovat. Je to to nejlepší možné rozhodnutí. Dělat, jako že se to nikdy nestalo. Příští týden jedeme všichni maturanti na relaxační pobyt do přírody. Jde jen o tři dny, kdy se budeme opíjet s učiteli, než půjde do tuhého a budou do nás drtit spoustu učiva za poslední tři roky. Dost se na to těším. Proto si nebudu zahlcovat hlavu ničím jiným než jen hezkými myšlenkami.

Takže ta pusa...

°°°°

Jsem borec! Fakt jo.

Celý týden se mi úspěšně povede Mikymu vyhýbat. A to doslova a do písmene.

V pondělí, když vpadnu do třídy tak tak na čas se zvonkem mi lehce uteče pohled na něj. Ale jen na pár vteřin, než zapadnu do lavice. A později, téhož dne, si dovolím ho očumovat. Stojí zrovna u tabule zády ke mně a rozepisuje postup k příkladu, když se mu podívám na zadek. Na moc hezký a pod tím oblečením určitě i pevný zadek

Ale pak nic. Ani koutkem oka, i když mě to hrozně svádí. Taky jsem za ním mohl přijít a promluvit si o tom, co se stalo v koupelně na Hajdukově párty, ale ani on neudělal první krok. Takže buď na to zapomněl, nebo na to zapomenout chce.

DohodaKde žijí příběhy. Začni objevovat