Ahoj všem :)
Jsem ráda že si chcete přečíst další můj příběh. Tento bude od mého prvního naprosto odlišný. Neobjeví se zde žádný nesmělý Adam, ale sebevědomý Kenny, který si je vědom svého sex-appealu.
Musím se přiznat, že hlavní postavu - Kennyho - naprosto miluju! Jeho vzhled, narážky, provokaci... ale můj typ je více Mikuláš. Taková tichá voda břehy mele :D
Ti dva se k sobě naprosto nehodí, ale přesto...
Tento příběh jsem napsala dá se říct z frustrace? Prostě mě napadlo... kamarádi s výhodami... kdo to nikdy nečetl? Ale co kdyby to bylo z pohledu někoho, kdo do svého kamaráda není zamilovaný, ale naprosto ho bere jen jako kamaráda? To je přece něco trochu jiného.
Rozhodně se v tomto příběhu dostanu k více sexuálním scénám, než v mé první knize/příběhu? :D Je to tak trochu založené na sexu, takže ještě abych tam nějakou nenapsala. Jen malé upozornění, varování dopředu tam nepíšu. Je to jasný příběh s obsahem pro dospělé, takže sex a sprostá slova jsou pochopitelná. Pokud to někoho odpuzuje, tak mě to moc mrzí, ale jinak ani psát nechci. Vyhovuje mi to, baví mě to.
Nedávno jsem si přiznala, že své příběhy píšu hlavně pro sebe, než pro ostatní, protože i když existuje několik knih s touto tématikou (LGBTQ+), pořád se mi neumějí strefit do vkusu. Mám doma jen několik vybraných titulů, které jsem četla alespoň 3x, ale pro mě, velkého čtenáře co to miluje, je to málo. Proto jsem ráda, že se najde někdo další, komu se můj příběh zalíbí a zamiluje si mé postavy stejně jako já.
Jak už jsem zmínila, Kennyho naprosto miluju! Je svůj, nebere si servítky a kašle na názory ostatních. Naprostý opak Mikuláše (i mě). Ten je tajnůstkář, pohodář a úplný flegmatik.
Asi bych už to mohla přeskočit a nechat vás pohodlně číst. Snad se bude líbit a pokud se jedná o komentáře určitě se nebojte ozvat, kdyby se vám něco nelíbilo, bylo nejasné, našli jste překlep a nebo naopak, kdyby se vám to líbilo... rozhodně pište, budu moc ráda :)
Hezké čtení <3
B
PS: Kapitoly budu vydávat třikrát týdně pondělí, středa a pátek :* Stihla jsem toho dost předepsat, takže proč ne :D
ČTEŠ
Dohoda
Romance"Takže tohle je rande?" „Pro mého bratra, jsem teď na rande," přikývnu. „Ale jinak ne. Spíš to beru jako přátelský pokec. A chtěl bych ti nabídnout..." zaváhám na vteřinu. „Dohodu?" „Poslouchám." „Co bys řekl na přátelství s výhodami?" „Dobře," poký...