Do hodiny je na stolku před námi nachystané občerstvení v podobě chlebíčků, brambůrek a spousta alkoholu. Sednu si do tureckého sedu vedle Mikyho a opírám se o něj kolenem. Položí mi ruku na nohu a Ireně s Ester to neujde. Ester, protože se to snaží pochopit po tom, co jsem jí ráno řekl a Irena je nejspíš zase nasraná.
Ale pohled Ester je přesně ten důvod, proč nikomu neříkat, že jsme s Mikym jen kamarádi s výhodami. To, co děláme mimo sex nikdo nechápe. Že jednáme instinktivně, protože se nám to líbí. Jsme spokojení. Už na začátku jsme si slíbili, že budeme dělat cokoli, co je nám příjemné.
Vanesa začne u Robina se Sabinou, kteří dostanou osm bodů z deseti. Pointou je, že musí oba odpovědět správně. Pokud jeden neuspěje, bod jde dolů. Robin nevěděl, k jakému zvířeti by Sabinu přirovnal a ona jeho oblíbenou barvu.
Všichni vybuchneme, když je na řadě Vanesa s Davidem a ona ho přirovná ke koale.
„Je roztomilý," brání se, ale tím nás všechny zabije. Vysvalený vysoký David je všechno, jen ne malý roztomilý koala.
Miky už nejspíš má malou hladinu alkoholu v krvi po těch několika panácích whiskey, kterou otevřel, protože si přehodí mou paži kolem ramen a opře se o mě. Dlaní ho pohladím po hrudi a přivoním si k jeho vlasům, které mě šimrají na tváři.
„Zase to děláš," houkne tiše. Vanesa vytáhne jiný druh otázek pro Irenu a Ester.
„Nemůžu za to, že hezky voníš," zašeptám do jeho ucha a zlehka ho kousnu. „Vlastně je to tvoje vina. Víš, jak mě to vzrušuje."
„Výmluvy. Tebe na mě vzrušuje všechno."
Nadechnu se, abych mu to vyvrátil, ale potom se zarazím a on se zasměje. „Dobře, máš pravdu. Jsem do tebe udělaný a teď mě nech fetovat." Přitisknu ho víc k sobě a znovu se zhluboka nadechnu.
„Jsi úchyl."
„A to je něco, co udělá tebe."
„Teď vy dva," houkne na nás Vanesa.
„Nemyslím, že je to dobrý nápad," namítnu, když nás všichni pozorují.
„Nekažte zábavu," dloubne mě Sabina do žeber. „Vlastně jsme na vás všichni zvědaví."
„Tomu věřím," odfrknu. „Ale ne."
„Ty si myslíš, že neprojdeme," obviní mě Miky a zachechtá se.
„Ty snad znáš odpovědi na ty otázky? Protože já ti na rovinu říkám, že to projedeme."
„A já se s tebou vsadím, že dáme deset z deseti."
„Prosím tě, kolik jsi toho vypil?" Mikuláš, kterého znám, by do toho nešel. Ale všichni nás pohledy vybízejí, abychom to zkusili. „O co se chceš vsadit?"
Chvilku nad tím přemýšlí, než mi přitiskne rty k uchu. „O to, kdo z nás dvou to tomu druhému udělá pusou," řekne tiše, aby to ostatní neslyšeli.
„To bych udělal i bez sázky," odvětím, ale kvůli jeho veselému úšklebku mu to odkývám. „Tak ať to máme za sebou."
Holky zatleskají a Vanesa vysloví první otázku.
„Co váš partner nejraději pije?"
„Kávu," řeknu rozhodně.
„Čaj. Šalvějový," usměje se Miky.
„To to mám říct dopodrobna?" zakroutím očima.
„Oblíbené jídlo?" ptá se dál.
„Sushi."
ČTEŠ
Dohoda
Romance"Takže tohle je rande?" „Pro mého bratra, jsem teď na rande," přikývnu. „Ale jinak ne. Spíš to beru jako přátelský pokec. A chtěl bych ti nabídnout..." zaváhám na vteřinu. „Dohodu?" „Poslouchám." „Co bys řekl na přátelství s výhodami?" „Dobře," poký...