V neděli mi Daniela napíše, že nenašla žádný přijatelný salón, do kterého by ji vzali o víkendu a máma ji zakázala vynechat školu. Když umí chodit pít a nechá se v opilosti ostříhat, zaslouží si, aby ji všichni viděli. Rozumím, že mámě neřekla, jak to doopravdy bylo, ale i tak je blbá. Její matka je blbá, ne Danča.
Díky tomu přijdu se zajímavým nápadem. Na messengeru založím skupinu a přidám do ní půlku třídy včetně Stáni a Mikyho a dalších kluků z plaveckého oddílu. Osvětlím jim situaci, ve které se ocitla Danča – jen zhruba – a jestli se ke mně nechtějí přidat s oranžovými vlasy v pondělí ve škole. Koupil jsem barvu ve spreji a můžu jim je nastříkat. Večer to hned smyjí.
Souhlasí všichni!
Oni všichni souhlasí s mým plánem a Stáňa dokonce napíše, abych té barvy koupil víc, protože to vykecal klukům z béčka a ti se chtějí taky přidat.
V pondělí ráno si všichni přivstaneme a na klučičím záchodě, kde propašujeme i pár holek, to pěkně smrdí obarvovacím sprejem, ale když dorazí Danča do třídy s čepicí na hlavě stojí to za to.
Asi minutu na nás na všechny vyjeveně zírá a když mě zahlédne málem se na místě rozbrečí dojetím. Na popud nás všech si sundá čepici a zbytek dne se usmívá.
I učitelé na nás podivně koukají, ale zeptat se, se odváží jen naše třídní Kučerová. Stáňa jí vysvětlí, že kdyby zjistila, proč je máme všichni oranžové, chtěla by taky, a to přece nemůžeme dopustit, a mrkne při tom na Danču, která zčervená.
Jenže Kučerová není blbá. Všimne si Dančina účesu a taky postřehne kdo oranžové vlasy nemá, jen to dál už nekomentuje.
Netušil jsem, co svým nápadem způsobím. Linda, jakožto organizátor všeho, co se maturity týče navrhne téma maturáku, kde by všichni měli zákaz vzít si na sebe černou barvu, a to včetně doplňků a setká se s pozitivním ohlasem. Udeřím na ni, jestli chce doopravdy udělat LGBT ples, kvůli duze, na které černá chybí, ale myslel jsem to z prdele. Jenže ona to tak doopravdy pojmenuje.
Málem si rvu vlasy.
Po škole, když splním svůj úkol rozveselit Danču a konečně na to přestanu myslet svou pozornost obrátím na Mikyho, který na mě celý den házel všelijaké signály.
Kenny: Ahoj, hele omlouvám se za ten pátek, jak se to celé dosralo. Ani jsem se nezeptal, jestli jsi v pohodě ohledně toho, že nás nachytali. Ondra už vyzvídal, ale nic ze mě nedostal :D spíš jsem ho obrátil na tebe, takže je dost možné, že se tě na to zeptá. Každopádně, co děláš v sobotu? Brácha bude s přítelkyní celý víkend pryč, tak mě napadlo oplatit ti tvou laskavost jazykem.
Miky: Nebyl za mnou. Možná se mě bojí? :D Klidně mu to vysvětli, ale ať si to nechá pro sebe...
Miky: Sex na celou noc?
Kenny: Nikomu to neřekne...
Kenny: Uvařím, koukneme na film a spoustu sexu. Ne nutně v tomto pořadí ;)
Miky: Grrr... Taky jsi mi to mohl napsat v pátek. Teď budu celý týden myslet na tvou pusu na svým péru!!
Miky: BTW... ty umíš vařit? SEXY!!
Kenny: Objednám pizzu...
Kenny: Kdybych ti napsal až v pátek, celý týden na mě vrháš chtivé pohledy, ale taky díky za živou představu, do soboty se toho stanu v kalhotách nezbavím.
ČTEŠ
Dohoda
Romance"Takže tohle je rande?" „Pro mého bratra, jsem teď na rande," přikývnu. „Ale jinak ne. Spíš to beru jako přátelský pokec. A chtěl bych ti nabídnout..." zaváhám na vteřinu. „Dohodu?" „Poslouchám." „Co bys řekl na přátelství s výhodami?" „Dobře," poký...