22)

412 30 2
                                    

Uprostřed noci nás probudí hlasité sténání. Usnul jsem vyčerpaný po skvělém sexu na Mikyho hrudi.

Zamžourám do tmy a Mikuláš se na mě kření. Zvuky neustávají.

„To jsou..." ukážu na zeď. „Páni. Danielka přišla o panenství. Pěkný."

Miky vyprskne smíchy. „Hold tenký zdi."

„Třeba jsme je nažhavili," mrknu na něj. Na chvíli se odmlčíme a zvědavě zaposloucháme do probíhající soulože ve vedlejší pokoji. Znovu vybuchneme smíchy, protože zaslechneme něco, co mělo být jen pro Dančiny uši. „Vím, že bychom je neměli poslouchat, ale nemůžu si pomoct."

„Počkej si zítra na Davida s Vanesou. To jsou teprve perly," chechtá se dál. „Dokud neskončí, tak rozhodně neusneme. Takže... co kdybychom..." nakloní se ke mně a spojí naše rty. Možná jsou dvě ráno, ale okamžitě na to zapomenu a zapletu Mikumu prsty do vlasů.

„Počkej," vyhrknu a odtáhnu se. „Na něco jsem si vzpomněl."

Vstanu z postele a Miky zavrčí na protest, ale nezastaví mě a svalí se zpátky do polštářů. Přejdu po tmě ke svému batohu a vytáhnu z ní obálku, která mi nedávno dorazila. Po cestě zpátky rozsvítím lampičku na nočním stolku a obálku podám Mikymu.

„Milostný dopis?" zasměje se a obálku si převezme. „Nečekal bych, že jsi romantik."

„Připomeň si to, až mi budeš strkat péro do zadku." Sednu si vedle něj na postel a pohrávám si s přívěškem kolem krku. „Můžeš to brát jako pozdní dárek k Vánocům, jenže tentokrát pro oba."

Vytáhne bílý papír a začte se do výsledků mých krevních testů. „Beru to zpět. Jestli je tohle tvůj druh romantiky, je to úchylný," zasměje se.

„Jsem zdravý," vysvětlím mu. „Žádné sexuálně přenosné choroby ani nic podobného. Od doby, co jsem si je nechal dělat naposledy spím jen s tebou. Můžeme spolu spát i bez kondomu. Jestli chceš, samozřejmě."

„Vánoční dárek pro oba?" pousměje se a já kývnu. „Ještě jsem s nikým bez kondomu nespal."

„Ani já ne," zakřením se. „Ale chtěl bys? Se mnou?"

Miky odhodí papír na stranu, uchopí můj obličej do dlaní a zase spojí naše rty. Tentokrát nemám žádný důvod se odtáhnout.

Zatlačím ho do matrace a obkročmo mu usednu do klína. Chodíme spát zásadně bez oblečení, obzvlášť když jsme spolu, takže se o sebe naše penisy okamžitě otřou. Miky nás oba vezme do ruky a dlaní sjede nahoru a dolů. Podívám se mu do očí a kousnu se do rtu.

„Vážně to chceš?" zeptá se chraplavě. „Bez ochrany?"

Přikývnu. S ním to chci rozhodně.

Zasypu mu hrdlo polibky, zatímco on popadne lubrikant z nočního stolku a nanese ho na své přirození. Nasměruju ho mezi své půlky a pomalu dosednu. Miky se zvedne do sedu a rukama drtí mé boky. Jazykem přejíždí po mé hrudi a slastně vydechne, když mě celá jeho délka naplní.

„Dobrý?" zašeptám, nebo zavzdychám.

„Skvělý," odpoví a nespouští ze mě oči.

Ve světle lampičky vidím jeho skelný pohled od vzrušení. Trochu se nadzvednu v kolenou a znovu dopadnu do jeho klína. Oba otevřeme pusu abychom zasténali, ale žádný zvuk nevydáme.

Je to stejné, ale při tom jiné. Zabořím mu prsty do vlasů a znovu se nadzvednu. Při dosedu mu vsunu jazyk do úst.

Nejraději bych zrychlil. Rozjel to na plno, protože tohle mě brzo zničí, ale Mikulášovy ruce mi to nedovolí. Cítím ho úplně všude. Nejen v sobě, kterýžto pocit se mi táhne až ke konečkům prstů u nohou, ale taky na zádech, na hrudi, na pažích, bocích, ve vlasech. Naprosto mě celého pohlcuje.

DohodaKde žijí příběhy. Začni objevovat