//Kesit//

11.4K 412 72
                                    

'
Bir gün karanlığın hayatına küçük beyaz bir ışık girer. Başta yadırgar karanlık, kabul etmez hayatına. Ama korur onu her şeyden. Avuçlarının arasına sıkı sıkı hapseder. Farketmez, asıl kendisinin yıprattığını görmez. Işık yine de vazgeçmez karanlıktan. Ama karanlık görmez bunu, görmek istemez. Çünkü o tüm Dünya'ya hükmedecek kadar siyahtır. Küçücük bir ışık ona ne verebilir? Hiç bir şey diye düşünür. Ama o ışık öyle güçlüdür ki, alt eder karanlığı, için de bulunduğu dünyasını. Yavaş yavaş kurtarır karanlığı siyahından. İçin de ki maviliği ortaya çıkarır. Ve mavi beyaza aşık olur...

"

Merhaba (:

Demir masal mı anlatıyor dersiniz?

Bölüm biraz gecikeceği için önden kesit paylaşayım dedim (: Bazı bölümler bozulmuş, onları düzeltmeye çalışıyorum. Niye böyle oldu anlamadım.

Sizden yorum istiyorum, evet. Bundan rahatsızlık duyanlar varmış, hatta bana hakaret edecek derecede ileri gidenler..

Bir şeyi açıklamak istiyorum. Siz yorum atmayınca sadece okunma sayısıyla bu hikaye nasıl keşfedilecek? Ki ben söz verenlerin yüzde doksanı sözünü tutmamışken bir şey demiyorum. Siz yorum istiyorum diye mi bu ağır lafları bana yakıştırdınız?

Kırgınım. Yine de bir şey demiyorum. Çünkü Sözünde duran arkadaşlara büyük haksızlık olur. Siz, iyi ki varsınız.

Sizden istediğim biraz destek, biraz emeğe SAYGI. Çok mu? Öyleyse pekala...

Sağlıcakla kalın. çok çok öptüm.

Sesler - Karanlık Mavi ♣Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin