Gece.. Bölüm 31

29.2K 1.4K 87
                                    

'

Hayatta hep kötü şeyler gelmez ya insanın başına. İyi şeyler de olur bir gün. Yüzümüz güler, içimize bahar gelir. Mutluluk kapıları açılır sonuna kadar.

Sevmek guzel şey. Birine karşı farklı duygular beslemek. Ne kadar kaçsan da asla inkar edemezsin bu duyguyu. Zaten bu yüzden hayatımız kolay geçmez mi? Sevmeden sevilmeden geçen bir hayat neye yarar ki.

Aşk diye bağırıyor tüm kuşlar. Bahar geliyor şimdi yüreğime. Denizin sesi eşlik ediyor bu mutlu ana. Kayalara çarpıyor haşin dalgalar.

Rüzgar vuruyor saçlarıma dalga dalga. Soğuk hava üşütmüyor bedenimi. Mutluluk kaplıyor her bir zerremi. Aşk mı bu? Karşım da gördüğüm bu adam aşkın kendisi mi?

Yavaş adımlarla yürümeye başladım. Kalbim heyecandan duracakmışçasına çarpıyor, soğuk havayı bile hissetmiyordum.

Çok değişik duygular için de ona doğru yürümeye başladım.

Tam sahilin sonun da özenle hazırlanmış bir masa, etrafı aydınlatan bir sürü küçük fener vardı.

Karşım da takım elbisesiyle beni bekleyen Demir.

Siyah takım elbisesi ona çok yakışmıştı. Siyah kesinlikle onun rengi diye düşündüm. Saçları dağınıktı ama uğraşsa bu kadar yakışamaZdı.

Sarı saçları, loş ışıkta siyah gibi gözükürken, okyanus mavisi gözleri ona eşlik ediyordu. Dikkatle gözlerime bakıyor, ağzımdan çıkacak tek bir kelimeyi sabırla bekliyordu.

Tamamen ona yaklaştığım da, gözlerinin tam içine baktım.

-Demir, dedim şaşkın çıkan ses tonumla. O kadar heyecanlıydım ki, bayılabilirdim. Parmağıyla dudağıma baskı yapıp beni susturdu. Dokunduğu yerler yanıyordu.

Elleriyle yanaklarımı sardığın da, dikkatle ona baktım.

-Ellerin bir tek benim elimi tutsun istiyorum dedi yavaşça ellerini, ellerime kenetleyerek.

Farkında olmadan soğuyan ellerim ısındı tek dokunuşuyla.

Gözlerin bir tek bana baksın. Gözlerimin tam içine bakıyordu. Göz bebeklerim bile heyecandan büyümüştü. Tarif edilemez duygularım baş göstermişti.

Dudakların bir tek benim dudaklarıma dokunsun.

Eğilip yavaşça dudaklarını dudaklarıma bastırdığın da, tüm dünyanın durduğunu ve için de sadece ikimizin kaldığını hissettim. Böyle bir duygu yoktu. Dünya üzerin de kimse böyle bir etkiye sahip değildi. Dokunduğu yerler karıncalanıyordu. Sıcak dudakları dudaklarımı esir almıştı. Ve bundan hiç şikayetçi değildi.

Yavaşça dudaklarını ayırdı.

Elime, sözlerime sahip çıkacağım. Söz veriyorum ayarlarımı düzelteceğim dedi Demir tabiriyle söz veriyordu. Bu gülümsememe neden oldu.

Eğilip elmacık kemiklerimden öptü. Bu utanmama sebep olmuştu.

Ama sende kendinle tehdit etme beni. Kendini benden uzaklaştırma

Ses tonu binlerce müziği alt edecek güzellikte bir tınıyla çıkıyordu. Karşımda çok farklı bir Demir vardı. Hiç görmediğim, bilmediğim romantik bir Demir.

Ayak uçlarımla ona doğru uzanıp, dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Böyle birşey yapacağımı beklemediğini gösteren bir tavırla önce duraksadı. Sonra sıkıca sarılıp beni öpmeye başladı.

Dudakları, dudaklarım da bir keşfe çıkmışçasına dolanıyordu.

Kalbim deli gibi atıyor, bütün düşüncelerim yok oluyordu.

Sesler - Karanlık Mavi ♣Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin