FERİT' ten ...
Hayatımın en saçma günüydü Antep'te çarşıda Abidin ile dolaşıyordum. Ne işim vardı benim burada ?İstanbul'da mis gibi zerafet içinde yaşarken. Hemde bekar bir gençken ne güzel günümü gün, gecemi gece ediyordum . Ama ne yazık ki hayatımın her anında yaptığım her şeye dedem tarafından karışılma , müdahale edilme karşılığında, ailemle yaşadığımız bu zenginliğe,zerafete sahiptim. Evet ne yazık ki , çünkü artık dedem baya abartmıştı . Takıldığım kızlarla gece bardan çıkarken magazine birkaç gecedir görüntü vermemden bıkmış olacak ki beni acilen evlendirmeye karar verdi , bu kararı tek başına bana ne düşündüğümü sormadan verdi . Boyun eğmek zorunda kaldım çünkü her ne kadar başta karşı çıksam da Korhan olmak kolay değildi ben sadece Ferit olursam bocalarım . Bu güne kadar hiç tatmadığım sadeliğe bazen özensem de ne yaparım bilemediğimden alışık olduğum hayatı terk etmek zorunda kalmamak için dedem ne derse o . Bu haberlerin önüne geçmenin tek yolu benim başımı bağlamak , ipliğimi kısa tutmakmış ,dedemin değimiyle .
Bana uygun bir kız bulmak için, İfakat yengem ve Annem daha Antep'e gelmeden İstanbul'dan haber saldılar. Sanırım bir kaçıyla görüşmüşler yarın hamam varmış , ne saçma adetler . Dedem Antepli olması sebebiyle her adete , geleneğe gözü gibi bakar . Ne mutlu ona . Malum pek yakın zamanda evleneceğim için Antep'e bir kaç gün önceden gelmiş bulunduk . Buraya gelmişken tadını çıkarmamak olmaz . Tek başıma gezme özgürlüğüm çoğu zaman yok ,az biraz şeker hastasıyım,başıma bir iş gelmesin diye yanımda her zaman Abidin olur ,o benim abim sayılır ona yakışması sebebiyle genelde ismini kısaltarak Abi derim . Karşıma bir dükkan çıktı ve o sırada Abi'nin telefonu çaldı yürümesi yarıda kesildi . Ben de dükkana gitmeye karar verdim .
"Abi ben dükkandayım , fıstık alıcam sen konuş " dedim , Abi beni başıyla onayladıktan sonra dükkana yöneldim .İçeri girer girmez yerde dökülmüş fıstıkları toplayan bir kız gördüm, bakışlarını aniden bana çevirince gözleri, gözlerimi buldu . Yemyeşil parıl parıl ,parlayan gözlerini , benim gözlerime dikti . Hemen elim güneş gözlüklerime gitti ,bu parıltıyı söndürmesine izin vermedim ,bir çırpıda çıkarıp tekrar buldum bir çift yeşil gözleri , sonrasında bakışlarım yüzünde gezindi bembeyaz teni ,pespembe dudakları , upuzun hafif sarımsı saçları . Bu kızın yerde ne işi vardı onu alıp rafa kaldırmak gerekir diye düşündüm, yok ayılmıyordum . Kızı daha fazla ürkütmemek için bakışlarımı düzelttim.
"Antep fıstığı var mı" diye sordum pek anlayamadı galiba , boş boş bakıyordu bana , acaba garip birşey mi sordum anın büyüsüyle diye düşündüm ama hayır ,gayet normal bir soru sormuştum , bir anda ağzımdan hiç beklemediğim bir şey döküldü. Gözlerinin yeşilleri elbisesinin krem rengi oluşuyla tam bir Antep fıstığını andırıyordu herhalde . Keşke benim fıstığım olsaydı diye iç geçirdim.
"Antep fıstığı diyorum sana " hayır hayır bunu söylememeliydim ,pek hırçın bir şekilde atışmaya başladı benimle , sarhoş olup olmadığımı bile sordu , benden korktumu diye düşünmeden edemedim . İçeriye dükkanda çalışan biri girince laf dalaşımız son buldu . Hadi ama çalışan değil miydi . Özürümü diledim. Utandım ama bakışlarımı asla geri çekemedim , ben baktıkça kızın utandığını hissettim ama gözlerimi asla ayırmadım . Son anda dükkandan çıkarken bir kez daha dönüp bana baksın diye yalvardı içimden bir ses , gerçekten de baktı , arkasını dönüp son kez baktı bana . Ama bu asla son olmamalıydı . Ben buraya evlenmek için gelmiştim sonuçta değil mi ? Hemde hiç fikrim sorulmadan ,pekala o zaman dedem de İstanbul'dayken burada da benim istediğim olacaktı . Bu kızdan başkasını isteyemem madem zorla evleniyorum, hayatımı geçireceğim kişiyi tanımama müsaade edilmiyor o zaman,bu dar zamanda çok uzun yıllardır tanışıyoruz hissini bana veren bu kız benim karım olmalıydı . İsminin Seyran olduğunu duydum ama yeterli değil, elinde yüzük olmaması tahmin ettiğim gibi evli veya nişanlı olmadığı izlenimini veriyordu. Bu usta kızı tanıyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALI ÇAPKINI _Alone_
FanfictionTek isteğim okumak ve kendi ayaklarımın üzerinde durmaktı. Bu hayali kurmuş olmak hata mıydı yoksa? Herşey tek gecede değişebilir mi? Değişebilir daha güzel olacaksa neden olmasın ...