İki yıl sonra
_________________________Dakikalardır Ferit'i denize gitmek için ikna etmeye çalışıyorum. Ama onun tek istediği havuza gitmek.
"Seyran en iyisi çocuklara soralım. Onlar nereye derse oraya gidelim"
"Çok iyi fikir"
Bakışlarımızı kısacık boylu, minicik ve tatlılık abidesi çocuklarımıza çevirdik. Afra kolluklarını şişirmeye çalışıyordu, Mert ise kum oyuncaklarıyla ahşap zemini kazmaya çalışıyordu.
"Hey çocuklar babacım buraya bakın! Size bir soru soracağım. Denize mi gidelim? Havuza mı?"
"Havujj" dedi Afra kolluklarını ağzından çıkararak.
"Hayııyy! Denijj" dedi Mert öfkeyle.
"Ferit ikisi de farklı bir yer istiyor"
"O zaman kura çekelim" diyerek bir demir para istedi Ferit.
"Demir parayı nereden bulacağım?" diye sordum.
Bir Korhan olup da demir paranın elime geçmesi kadar zor birşey yoktu. Bozuk paralarla ilgilenmiyorduk.
"Ben tam da böyle anlar için çekmeceye bir tane koymuştum" dedi Ferit ve gidip o parayı aldı.
"Evet başlıyoruz, Afra hanım yazı mı, tura mı"
"Baba men önce men" diye seslendi Mert.
"Oğlum geçen gün sen ilk oldun şimdi sıra Afra'da"
"Yajı" dedi Afra elini ağzına sokarak. Hemen müdahale ettim.
"Kızım elini ağzına sokma, kaç defa söyledim."
"Evet Mert'te tura oluyor o zaman, atıyorum" yere düşen paraya baktığımda sevinmiştim.
"Denize gidiyoruz!" dedim heyecanla.
Oğlum Mert kucağıma atladı mutlulukla. Ferit'te hemen Afra'ya sarıldı ve kibarca konuştu onunla.
"Afra deniz de çok güzel. Hem zaten bizim bahçemizde havuz var. Biz birlikte gireriz sonra babacım. Deniz çok faydalı"
"Çok mu?" dedi tatlış kızım.
"Çok birtanem"
"Tamam" dedi Afra.
Ferit bana bakarak güldü. Ne güzel bir baba olmuştu.
Hazırlandık hep birlikte. Yanımıza Şefika yiyecek birşeyler hazırladı. Piknik sepetine yerleştirdim. Çıkar ayak Afra elindeki kollukları bana uzattı.
"Anne olmuyo" dedi.
"Ben şişiririm annecim" diyerek yanına eğildim ve kollukları şişirdim.
Banyodan Ferit bana seslendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALI ÇAPKINI _Alone_
FanfictionTek isteğim okumak ve kendi ayaklarımın üzerinde durmaktı. Bu hayali kurmuş olmak hata mıydı yoksa? Herşey tek gecede değişebilir mi? Değişebilir daha güzel olacaksa neden olmasın ...