31. Bölüm

3K 139 77
                                    

En sevdiğimin elleri ellerimdeyken mutluluğum hep daimdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

En sevdiğimin elleri ellerimdeyken mutluluğum hep daimdi. Birlikte geçirdiğimiz her an bir diğerinden daha güzel oluyordu. Düğün hazırlıklarımız tamamdı. Okulum tatile girmeden önce, İfakat hanımla ve kendi annemle gelinlik bakmaya gitmiştik, zevkime göre en beğendiğim modeli almıştım.

Sultan'ı Gülgün hanım kibar bir dille işten çıkarmıştı. Latif Bey'le birlikte halletmişlerdi. Dicle ve kardeşi Fırat yalıda kalmaya devam ediyorlardı ve Dicle bizimle ilgileniyordu. Annesini az çok tanıdığı için bu konuda bizi değil annesini suçlu buluyordu.

Ablam ve annem de, babamdan şu ara memnunlardı. Babamın Saffet ağalarla arasındaki problemi Halis Ağa zaten çözmüştü. Kısacası korumuştu. Okulumun yarıyıl tatiline girmiştim ve ders notlarım gayet iyiydi. Düğün günümüz gelmişti ve eksik birşey yoktu.

Abidin abi işten ayrılmış ve kendine bir avm de güvenlik görevlisi vasıfında iyi bir iş bulmuştu. Kendi evine çıktı ve eşyaları ablamla birlikte aldılar. Ben ve Ferit Abidin abinin ailesi olmadığı için yanında olarak, babamın karşısına geçmiştik. Ablam için uygun bir dille konuştuk. Babam Halis Ağanın yaptığı iyiliklere gebe olduğu için sesini çıkarmadı. Zaten hayalindeki mala mülke benim sayemde sahip olduğu için ablamdan yana çok da böyle şeylere ihtiyacı yoktu. Yakın zamanda da Ablamın nişanını yapmıştık. O da artık evlilik yoluna girmişti.

Sabah kahvaltısını benim ailem de olmak üzere topluca yapmıştık. Halis Ağa ara sıra rastlayabileceğimiz gülen yüzüyle neşe saçıyordu. Her an somurtabilir ve bağırabilir ifadesi tabiki mevcuttu. Düğünümüzün yapılacağı mekana arka arkaya arabalarla gidilecekti. Şimdi hazırlanma sürecine geçmiştik. Yalıya kadınlar için kuaför çağırılmıştı. Ben ve ablam, odamızda hazırlanıyorduk. Ferit başka bir odaya geçmişti.

Saçlarımız yapılırken kahvemizi yudumluyorduk.

"Seyran ablacım, gelinliğin gerçekten çok güzel olacak. Antep'te giydiğin çok değerliydi ama bu çok daha güzel."

"Evet abla güzel ama Annemin gelinliği benim için çok değerliydi. İyi ki onu giymişim"

"Evet onu giymek sana nasip oldu. Tam da olmuştu üzerine zaten. " Gülüştük.

Saçlarım yapılmıştı ve gelinliğimi de giymiştim. Aynanın karşısına geçtiğimde fazlaca duygulandım. Gerçekten çok beğenmiştim. Ayrıca herşeyi isteyerek yaptığım için mutluydum. Daha önce giydiğim gelinliğin içinde yalan bir gülümseme takınmıştım. Şimdiyse içten ve samimi gülüyordu yüzüm. Ablam hazır olunca aşağı indi. Ben hariç yalıdaki herkes hazırdı.

Ferit odamıza girdiğinde gözleriyle beni baştan aşağı süzmüştü. Yanıma yaklaştı ve ellerimi tuttu. Damatlık takımı fazlasıyla yakışmıştı.

"Çok yakışıklısınız damat bey" dedim yüzüne yaklaşarak.

"Siz de muazzam güzel olmuşsunuz gelin hanım" dedi boynuma doğru yaklaşıp bir öpücük kondurarak.

YALI ÇAPKINI _Alone_Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin