REVA'MI 3. Bölüm

2.9K 79 14
                                    

 Üzerime kilitlenen kapı açılmıştı sonunda ,gelen Hattuç halaydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üzerime kilitlenen kapı açılmıştı sonunda ,gelen Hattuç halaydı .

"Haydi kalk Seyran seni bu akşam istemeye gelecekler . Kalkta hazırlan."

"Ne diyorsun hala sen ?ne istemesi. Ben evlenmek istemiyorum. Tamam bak babamla konuşurum okul falan yok derim . Siz ne isterseniz o ,ama lütfen beni evlendirmeyin . Ben annemden ablamdan ayrılamam " Gözyaşlarım çok hızlı akıyordu şimdiden ağlamaktan tüm kirpiklerim ıslanmıştı.

"Ayrılamazsın öyle mi ? Dün ayrılıyordun ama kapının yolunu biliyorum demişsin ablana "

"Yok halam şakalaşıyorduk biz yapar mıyım ben öyle şey "

"Şakaymış ! Çocukmu eğliyorsun sen bizde yalana inanan göz varmı bak bakalım , haydi git odana yıkan paklan akşam bu iş bitecek".

Dün geceden sonra temizlenmek çok iyi geldi, tüm pisliklerden , rutubet kokusundan arındım . Peki ya ruhumdaki pislikler ,kötülükler onlar ne olacak . Hiç kimsenin düşündüğü yok benim ruhumu . Kendim bile düşünemiyorum ki , başkası nasıl düşünsün . Odamızın kapısı ablam tarafından açıldı.

"Seyran ablam daha iyi misin ?"

"Ne kadar iyi olunabilir ki ablam beni boşver. Hayallerim umutlarım yıkıldı zaten . Artık ne düşündüğümün ,ne hissettiğimin bir değeri yok . Sen ne yapıyorsun görücü gelecekti sana hani ?"

"Önemi olmaz olur mu ablam ,öyle deme . Değerlisin sen . Sana bunu hissettirecek biri elbet çıkar . "

"İstemiyorum abla , artık bir zahmet bana birileri birşey hissettirmesin . Benim iyiye ,doğruya olan inancım kalmadı . Baksana kendi babam bile tek gecede vazgeçti benden . Ya tamam boşver beni sen ne oldun ?"

"Ne olsun ablam bizde umut edilemez hiç birşey , bende senin söylediğin gibi boşuna heveslendim . Hala haber yok . En son halam Saime hanımla hamam falan birşey konuşuyordu ama fos çıktı herhalde günü kesinleşmemiş ."

"Ablam benim dert etme sen . Kısmetin seni bir yerde bekliyordur eminim ben . Kırma hevesini"

Odamıza halam girdi .

"Suna kızım sen çık ben Seyran'la konuşacam "

Ablam sessizce odayı terk ederken halam beni yıkacak o söze başladı

"Seni istemeye kim gelecek hiç sormadın ,sormazsın sen bilirim ben seni . O yüzden ben diyim bari dedim . Koca adayın çocuklu bir adam ,ama varlıklı bir ağa çokta yaşlı değil . Senin kadar toy olmasa da iyi aile , sen yine de şükret. Ne zamandır babana yalvarıyordu, senin kızlardan birini ver bana diye ama baban çocuklu adam diye sıcak bakmıyordu."

Sesler kulaklarımda yankılanıyordu ,ne demek oluyor bu ölmekten beter . Zorlukla konuştum "Şimdi ne değişti peki hala "

"Ataya , ağaya karşı gelenin yüzü gülemez Seyran kızım . Sen bunu belleyememişsin . Ama artık bellersin . "

YALI ÇAPKINI _Alone_Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin