30. Bölüm

2.9K 142 63
                                    

FERİT'ten

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

FERİT'ten

Uyandığımda yanımda biricik, güzeller güzeli karım yatıyordu. Hayran olduğum saçlarını sevdim. Gözlerini araladığında uyku mahmuru bir halde bana bakıyordu.

"Günaydın Seyran'ım benim"

"Günaydın" dedi ayılmaya çalışarak.

"Sen okula ben işe, tatilimiz bitmeseydi iyiydi."

"Ferit, bitmedi de ne olur" dedi gülerek.

"Aşkım bitti, ama en kısa zamanda yeniden gidelim bu evden"

"Gidelim" dedi onaylar ve sakin olan bir bakışla.

Yaklaştım ve yanağını öptüm, dudağını da öpmek için yeltendiğimde uzaklaştı.

"Ferit saat kaç oldu?" diye konuyu değiştirmeye çalıştığını anlamıştım. Saati söyledim.

Birlikte hazırlandık, kahvaltıya indik. Dedem bize artık daha iyi davranıyordu.

"İyisiniz değil mi Seyran kızım"

"Sağolun efendim iyiyiz, siz nasılsınız?"

"İyiyiz diyelim, iyi olalım kızım, yaş ilerledikçe insanın hali de keyfide kalmıyor. Gençliğinizin kıymetini bilin"

"Haklısınız"

Kahvaltıdan sonra Seyran'la birlikte bahçeye çıktık. Görevlilerin hazırladığı arabamıza binerek yola çıktık.

"Seyran, dün gece de sordum ama, sen pek iyi gibi değilsin. Kafana birşey mi takıldı?"

"Evet, anladın. Hoş, nasıl anlamayacaksın ki, kafama birşey takıldı." dedi uzaklara dalarak.

"Önemli birşey mi?" dedim merakla.

"Önemli mi, değil mi onu bilmiyorum."

"Bana söylemeyecek misin?"

"Söyleyeceğim Ferit ama bilmiyorum, şuan değil tamam mı?"

"Peki nasıl istersen"

Okula geldiğimizde bahçede durdum.

"Gitmeden önce bir öpücük isterim. Şans öpücüğü"

"Şansın bol olsun" diyerek yanağıma uzun bir öpücük kondurdu.

"Senin de karım benim"

Şirkete geçtim ve tatilden önce yaptığım çizimlerin son halini inceledim, üzerinde biraz daha çalıştım. Birkaç tasarım haricinde Seyran'a özel bir kolye tasarlıyordum, en çok onun üzerinde çalışıyordum. Dedem de şirkete geldiğinde onun odasına giderek yaptığım tasarımları gösterdim. Hepsini olmasa da bazılarını beğendi ama en çok Seyran'a yaptığım kolye tasarımı üzerinde konuştu.

"Tam karına layık çok güzel bir kolye olmuş Ferit, bu bende kalsın yapım aşamasına göndereceğim. Aferin evlat"

"Sağol dedeciğim"

YALI ÇAPKINI _Alone_Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin