35. Bölüm

2.9K 156 119
                                    

SEYRAN'dan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SEYRAN'dan

Kahvaltımızı yaptığımız sırada yanımıza gelen kişi Ferit'e dönerek, onu tanıyıp tanımadığını sordu. Ferit biraz şaşkın olsa da kısa bir bakışma sonrası tebessüm etti.

"Bir an tanıyamadım kusura bakma, Gülşah ne kadar değişmişsin. Amerika yaramış sana"

"Sorma Ferit Amerika yaradı ya. Para kazanınca verecek yer bulamadım. Yüzüme botoks falan çok para döktüm. Pişmanım eski halim daha güzeldi."

"Valla Gülşah ilk defa pişman olan birini görüyorum bu konuda." diyerek gülümsedi. Ben de gülümsedim.

Gülşah bana tanışmak için elini uzattı.

"Merhaba?"

"Merhaba Gülşah, ben Seyran" dedim uzattığı eli tutarak. Ardından Ferit beni tanıttı.

"Eşim Seyran" dedi güler bir yüzle.

Gülşah bunu duyduğunda şaşırdı.

"Evlenmiştin sen evet. Ama seni eşinle görmeyi beklemiyordum." diyerek beni süzdü. Yüzünde birşeyler hoşuna gitmemiş gibi bir ifade vardı.

"Neden beklemiyordun?" diye sordu Ferit.

"Ay ne biliyim canım ya, öyle sen evlilik kafasında biri değildin o yüzden diyorum."

"Yok ben o kafada değildim ama, insan gerçekten sevdiği ruh eşini bulunca, kafa falan dinlemiyor. Sadece onunla olmak birlikte yaşamak. Her anında yanında olmak istiyor" dedi gözlerini benim gözlerimde sabitleyerek.

Ferit'in güzel cümlelerini duyan Gülşah biraz yalancı bir ifadeyle tebessüm etti.

"Sen ne yapıyorsun?" diye sorusunu yöneltti.

"İstanbul'u geziyim diye geldim. Biraz kalıp Amerika'ya döneceğim."

Muhabbet devam ederken Gülşah ayakta duruyordu ve masamıza davet etmemin, muhabbet bitecekse bitmesi açısından daha mantıklı olduğuna karar verdim.

"Oturmaz mısın Gülşah?"

"Yok sağol Seyran'cığım. Ben arkadaşlarımla geldim. Onların masasına geçeceğim. Afiyet olsun size." dedikten hemen sonra Ferit'e dönerek;

"Görüşelim ama Ferit, okey?" dediğinde içimde bir öfke belirdi. Ferit cevapladı.

"Okey"

Bu kızın hareketleri beni fazlasıyla sinirlendirmişti. Neden bu kadar cıvık davrandığını anlamamıştım. Yanımızdan ayrıldığında biraz olsun rahatladım.

"Sevgilim benim tenis kursundan arkadaşım Gülşah. Eskiden İstanbul'daydı ama sonra Amerika'ya yerleşti. Sevdin mi?"

"İyi biri" dedim sadece.

YALI ÇAPKINI _Alone_Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin