29. Bölüm

2.8K 132 62
                                    

Sadece kendimizi düşündüğümüz ve kimseyi takmadığımız iki günlük tatilimiz sonrası kahvaltıdan sonra otele veda ettik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sadece kendimizi düşündüğümüz ve kimseyi takmadığımız iki günlük tatilimiz sonrası kahvaltıdan sonra otele veda ettik. Hayatımın en eğlenceli ve güzel günlerini geçirmiştim. Eve dönmek için yola çıkmıştık. Ferit'in telefonu çaldı, arayan, Gülgün annemdi. Konuşmaları bittiğinde Ferit bana dönerek konuşulanı söyledi.

"Seyran, akşam senin ailen bize yemeğe davetli, hep birlikteyiz yani"

"Çok iyi bir haber" dedim mutlulukla. Annemi ve ablamı çok özlemiştim. Uzun bir yolculuk sonrası yalıya vardık. Arabadan indiğimizde hizmetliler eşyalarımızı aldı. Bizde el ele salona geçtik. Halis Ağa haricinde herkes salondaydı. Bizi gördüklerinde mutlu oldular.

"Hoşgeldiniz çocuklar, özlettiniz valla" dedi Gülgün annem. Boş koltuğa oturduk yan yana. Merhabalaşma sonrası, Orhan babam Ferit'e dönerek;

"Ferit, şirket yarın seni bekler. En son çizip yapım aşamasına gönderdiğin çizimler fazla beğenildi. Ama babam üzerlerinde biraz daha çalışılsın dedi. Çok iyi ilerliyorsun"

"Gerçekten mi baba? Çok iyi haber bu.. bak gör fırtınalar estireceğim"

"Hadi bakalım canım oğlum" dedi Gülgün anne tebessüm ederek.

"Ferit, tatil yaramış sana, yüzüne renk gelmiş kardeşim" dedi Fuat abi.

"Abicim öyle yaradı ki, süperiz, gayet iyiyiz değil mi Seyran" diyerek bana göz kırptı.

"Öyle" dedim utangaç bir gülüşle.

Bir süre aile muhabbeti ederek salonda vakit geçirdik. Sonrasında Ferit'le odamıza çıktık. İçeri girdiğimizde Ferit ellerini havaya kaldırarak;

"Çöplüğümüze geri döndük be Seyrom" dedi.

"Fero bey, Fero bey formunuzdasınız"

"Tabiki Seyrom benim, karım ya, ömrüm, helalim, sen yanımdayken formumdayım"

"Bak ya laflara bak, döktürdün"

"Senden de bekleriz Seyro hanım, kocacım, aşkım birtanem falan" diyerek yanağımdan bir makas aldı ve "duşa giriyorum istersen gelebilirsin" diye devam etti.

"Yok, sen gir, akşama az kaldı, toparlanamam şimdi"

"Diyorsun" dedi gözlerini büyüterek.

"Diyorum, tabii"

"Öyle olsun, daha bol vakitte görüşürüz hanımım" dedi. Kahkaha attım.

"Bak ya" dedim gülerek. Banyoya girdi. Bende akşam için üzerime giyebileceğim güzel birşey bulmaya çalışıyordum.

Odamın kapısı tıklandı, açtığımda Sultan hanımla karşılaştım. Elinde olan birkaç dergiyi bana uzatarak;

"Seyran hanım, düğününüz için gelinlik modelleri olan dergileriniz. Buyurun, Gülgün hanım size özel seçti. En iyileri varmış içlerinde"

YALI ÇAPKINI _Alone_Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin