SEYRAN'dan
Saffet'e ulaşmamız gerekiyordu. Ablamın yerini bize birtek o söyleyebilirdi, bir fikir bulmaya çalıştım.
"Ferit halamda numarası olabilir, eğer Saffet'i ararsak, onunla sen konuşabilirsin."
"Ne konuşacağım ki?"
"Oyunla alakalı sorular sor, nasıl oyunlar seversin falan, yani zaten ilgisini başka yöne çekersen kim olduğunu bile sormaz"
"Tamam Hattuç halandan numarayı alalım"
Annemi aradım ve gizlice halamın telefonundan Saffet'in numarasını almasını istedim. Bunu gizlice yapmalıydık çünkü halama güvenmiyordum. Olaylar büyümesin diye babama haber verebilirdi. Annem bir süre sonra gizlice numarayı almış ve bana mesaj olarak atmıştı. Telefonu Ferit'e verdim hoparlörü açtı ve panik bir halde olacakları dinlemeye başladım.
"İyi günler Saffet bey"
"İyi günler" sesi çocuk gibi neşeli geliyordu.
"İnternet oyunları için aramıştım, ne tür oyunları seversiniz"
"En çok savaş oyunları severim"
"Yeni üretilmiş, hiç kimsenin keşfetmediği, yepyeni oyunlarımız var. Bunları kaçak bir şekilde teslim ediyoruz. Kimsenin daha önce görmediği oyunlarımızı isteyeceğinizi düşünüyorum."
"Beni aramakla çok doğru bir seçim yaptınız. Oyunlarınızın hepsini istiyorum, kimsenin bilmediği tüm oyunlarınız benim olsun, bol savaşlı değil mi?" Ferit bana bakıp gülüyordu. Bu kadar saf olduğunu düşünmemiştim.
"Evet tabi ki, size elden teslim edelim, hangi şehirdesiniz?"
"Beyefendi, ben İstanbul'dayım açık adres gerekiyor mu?"
"Eğer isterseniz kapınıza kadar getirebiliriz. Ama yine de siz bilirsiniz, ortak bir alanda da buluşabiliriz. Ama benim tavsiyem hem para verip hemde yerinizden olmayın ayağınıza gelsin"
"Para hiç önemli değil, ben zaten çok zenginim, ama ayağıma gelsin tabi. Enayi miyim ben. Adresi veriyorum........"
"Peki Saffet bey yarın gün içerisinde, tesliminizi yapacağız beklemede kalın. İyi günler"
"Ay heyecanlandım şimdi. İyi günler beyefendi"
Ferit telefonu kapattıktan sonra, şaşkınlık ifadesiyle karışık gülüyordu. Ben de ağzım açık duruyordum.
"Helal olsun sana Ferit, inanamıyorum. Yalnız kafama takılan birşey var, sen daha önce kaçak oyun satıcısı mıydın?"
"Hayır Seyran benimki tamamen doğaçlama yalan. Dedemden dolayı dolambaçlı çok profesyonel yalan söylerim"
"Bak ya, iyi ki söyledin, bunu öğrendiğim iyi oldu"
"Hayır Seyran, öyle değil ya, ben asla sana yalan söylemem, dedeme özel birşey bu"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALI ÇAPKINI _Alone_
FanfictionTek isteğim okumak ve kendi ayaklarımın üzerinde durmaktı. Bu hayali kurmuş olmak hata mıydı yoksa? Herşey tek gecede değişebilir mi? Değişebilir daha güzel olacaksa neden olmasın ...