Slice VIII (only for adults)

572 19 1
                                    

Тау Эмилиг өвөр дээрээ гарган суулгаж түүн рүү гүн гэгч ширтэх аж. Эмили өөртөө итгэлтэйгээр түүн рүү ширтэн уруулыг нь озон авлаа. Тау түүнээс иймэрхүү зүйлс хүлээгээгүй болоод ч тэр үү үнсэлтэнд нь удаж байж хариу өгсөн юм. Тэд хэсэг үнэсэлдсэний дараагаар Тау Эмилигийн цамцны товчинд хүрэн түүнээс зөвшөөрөл авах мэт харахад Эмили Тау руу хөөрхөн инээдээрээ инээн Таугийн хүзүүнээс барин дахин үнсэх нь тэр. Эмилигийн хувьд тэр нэгэнт л биеэ даасан насанд хүрсэн эмэгтэй шүү дээ. Анхнаасаа юу ч мэдэхгүй өсвөр насны охин шиг байхыг хүсээгүй юм.

Өнгөрсөн цаг хугацаа өнгөрсөнд, өнөөдөр бол маргаашд зориулагдана.

Тау Эмилигийн товчийг тайлах гэж хичээсэн ч нэг л болж өгөхгүй байлаа. Уг нь Тау эмэгтэй хүний хувцас тайлах ажил болон тэдэнд таашаал өгөх ажлыг хамгийн сайнаараа хийж чаддаг хүн шүү дээ.

Эмили түүнийг шоолон инээхэд Тау Эмили рүү ёжлон хараад цамцыг нь урчих нь тэр. Гэнэтийн энэ үйлдэлд нь Эмили орилоход Тау түүний цээж хэсэг рүү цоо гэгч нь ширтэх ажээ. Цонхоор тусах сарны гэрэлд Эмилигийн гайхалтай цээж улам гялалзан харагдаж байлаа. Түүний эгэм, хөх гээд бүх зүйл нь төгс мэт. Эмили түүний шархыг хөндчихвий хэмээн айж байн байн түүний хэвлий хэсэг рүү харж байлаа.

Тау: өвдөхгүй байгаа болохоор хийж байгаа ажилдаа л анхаарлаа хандуулцгаая хэмээн Эмилигийн хүзүүг үнэслээ.

Тау түүний хөхний даруулгын түгжээг тайлах үед Эмили гараараа хөхний даруулгаа тогтоон барих нь тэр. Тау түүн рүү гайхан харахад

Эмили: би хийгээгүй үнэхээр удсан

Тау инээмсэглэн: чиний жоохон охин шиг байгаа байдал чинь намайг галзууруулах нь хэмээн Эмилигийн гарыг холдууллаа.

Төгс

Тауд зөвхөн "төгс" гэдэг үг л бодогдох ажээ. Тау түүний хүзүүнээс эхлэн үнсэж доошилсоор удалгүй Эмилигийн хөх хэсэгт ирэн долоох үед Эмилигийн дуу алдах нь тэр. Тау түүнийг хөхөндөө мэдрэмтгий бас сэрлийн цэг нь хөх хэсэгтээ байдгийг нь ойлгож удалгүй амандаа хийх нь тэр. Тау Эмилигийн хөхийг хөхөх үед Эмили тэвчилгүй гиншин Таугийн толгойноос барих аж. Удалгүй Тау толгойгоо холдуулан Эмилиг босгон түүний өмдийг мөн өөрийнхөө өмдийг тайлан дахин Эмилиг өөр дээрээ суулгасан юм. Тэд удтал үнэсэлдэн нэгнээ энхрийлэх бол Эмили түүний шарахыг хөндчихвий гэхээс айж байсан юм. Гэсэн ч Тау түүний бодлыг тасладуулан зөөлнөөр өөр дээрээ суулгах аж. Эмили сүүлийн хоёр жил эрэгтэй хүнтэй бэлгийн харилцаанд ороогүй болоод ч тэр үү багахан өвдөлт мэдрэгдэж байлаа. Тау түүнийг ийм бариу байна гэж төсөөлөөгүй учраас эрхтнээ оруулаад шуудхан дуу алдах нь тэр. Эмили эв хавгүйн дээр бага багаар хөдлөх бол Тау түүний өгзөгнөөс барин дэмжиж өгч байлаа. Тау гараа Эмилигийн хилүүнд хүргэн оролдоход эцэст нь Эмили тачаангуйгаар гиншэх аж. Удалгүй Эмили улам өөртөө итгэлтэйгээр хөдлөн, халуунд үс нь задгай байсан тул нэг гараараа үсээ дээш нь овойлон хөдлөх аж. Тау Эмилигийн үзэсгэлэн гоод гайхан биширч нүд салгалгүй ширтсээр байсан юм. Тэдний энэхүү байрлалаас Таугийн эрхтэн Эмили рүү бүхлээрээ орж гаран ханаж цадашгүй таашаалыг мэдэрч байсан юм.

+September+Where stories live. Discover now