BAB 44 - Berdebar

855 20 2
                                    

Kedengaran desahan keras yang kadang-kala lembut dibalik pintu kayu jati yang berukiran cantik tertutup rapat di bilik Jong. Bunyi desahan itu sayup-sayup kedengaran dari tangga yang menyambung ruang tamu dan ruangan atas rumah mewah itu.

Suasana rumah yang senyap dengan Mike yang sedang keluar dengan bapa saudaranya bersama dengan saudara maranya yang lain. Win yang pada mulanya berada di atas tubuh Jong menggerakkan tubuhnya keatas dan kebawah sambil tangannya lurus menahan tubuhnya yang duduk tegak diatas perut Jong. Matanya melihat tepat ke mata Jong yang sedang berbaring dibawah celah pahanya yang mulus pulih.

Jong menahan pinggang ramping Win yang dengan naik turun diatas perunya sambil punggungnya di gerakkan turun dan naik mengikut rentak tubuh Win yang terhenjut-henjut. Tubuh Win yang agak berbentuk kerana sering mengikuti Jong ke gym untuk bersenam. Jong turut menawarkan dirinya untuk menjadi coach kepada kesayangannya itu.

Upah? Jangan tanya, memang upah daging mampatlah yang akan diberikan.

Dari posisi duduk, Win kini berbaring diatas tilam sambil kakinya diangkat ke bahu. Aksinya itu mendedahkan lubang nikmat milik Win yang kemerahan akibat di tebuk oleh daging mentah lapan inci Jong.

"Sayang, u like it?" Soal Jong sambil pinggangnya maju mundur melagakan daging mentahnya dilagakan ke dinding anus muda Win. "Yeah abg, hit me more. Please." mendengar permintaan Win itu membuatkan Jong semakin ghairah. Hayunan pinggulnya dilajukan sehingga Win mengerang keras seakan sedang dirasuk. Matanya putih akibat sodokan padu di lubang anusnya. Nafas mereka seperti kuda yang baru saja berhenti dari berlari.

CROOTTTT!

Berdas-das cairan putih pekat dan suam dilepaskan kedalam lubang anus Win yang terasa berdenyut-denyut dengan batang Jong yang masih kembang dan berasa ngilu apabila kepala takuknya bergesel dgn dinding anus Win.

Kucupan hangat dan penuh dgn kasih sayang dihadiahkan kepada Win yang basah akibat titisan peluh dari tubuh sasa Jong yang menindih tubuh kecil Win.

.......

Ayah! Abang Win!

Kedengaran laungan suara Mike memenuhi ruangan rumah mewah itu mencari kelibat dua jejaka yang selalu berada di depan matanya setiap kali dia berada dirumah. Jong dan Win yang masih lagi berpelukan dengan tubuh mereka berpeluh-peluh dan air mani yang meleleh keluar dari pintu kenikmatan Win terus duduk dan berpandangan antara satu sama lain.

"Mereka dan balik!" Kata Win lantas menarik tangan Jong agar mengikutinya masuk kedalam bilik mandi. Namun langkahnya dilencongkan ke pintu bilik bagi memastikan tombol pintu sudah dikunci. "Mandi." Kata Win lagi sebelum air disiramkan ke tubuh Jong.

Jong hanya membiarkan Win memandikan dirinya sambil memperhatikan kesungguhan kesayangannya itu untuk menyelindungi perkara yang sedang mereka lakukan dari pengetahuan Khairi dan isterinya.

"Ini dia, baru muncul belangkas yang dua ekor ini." Seloroh Khairi sambil tersenyum kearah Jong dan Win yang baru muncul di ruang dapur. Wajah Win yang cerah dan mulus setelah mandi itu terus merona merah apabila di sakat begitu oleh si Khairi. "Abang ni, janganlah menyakat yang dua orang tu. Kan dan merah si Win tu." Sergah si Wani sambil menepuk lengan jantan suaminya.

Terasa ngilu di lubang pantat Win apabila berjalan akibat dijolok oleh Jong dalam masa lebih sejam. Khairi hanya memerhatikan bentuk pantat Win yang bulat dan lembut itu bergoyang-goyang apabila dia berjalan menuju ke singki.

'Mesti masih rapat lagi lubang Win walaupun Jong dan pernah jolok.' Ujar Khairi didalam hatinya.

Kenapa pula Khairi berfikiran sedemikian rupa apabila melihat bentuk pantat Win yang merupakan adik iparnya walaupun dia lelaki. (Kerana Win merupakan kesayangan Jong)

'Kenapa pula abang Khairi tengok aku semacam?' Soal Win didalam hatinya apabila dia terasa dirinya diperhatikan oleh Khairi yang sedang memandang dirinya tajam.



2 am...

Win keluar dari bilik Jong dan berjalan menuju ke ruang dapur untuk membasahkan tekaknya yang kering. Suasana ruang tamu yang gelap dan hanya di terangi oleh samar-samar cahaya dari dapur menjadi panduan untuk dirinya berjalan.

Sebaik saja memasuki dapur, satu susuk tubuh tinggi mengikuti langkah Win menuju ke dapur. Perlahan-lahan langkahnya dihayunkan.

PAP

Win hanya mampu menahan sodokan dari lelaki yang sangat dikenalinya yang menginap di rumahnya pada malam itu. Walaupun saiz batangnya agak kecil berbanding dengan milik Jong, namun terasa sakit kerana hayunannya yang rakus dan laju. Hanya sepuluh minit sehingga berdas-das air mani dilepaskan kedalam lubang anus Win sebelum satu kucupan dihadiahkan ke pipi munggil Win.

"Thank you sayang." Ucapnya sebelum kembali ke bilik tetamu. Win hanya berdiam diri untuk mencerna insiden yang baru saja terjadi. 'Apa yang terjadi?' Soal Win sambil berlalu ke tandas dibawah untuk membersihkan lubang anusnya agar tidak diketahui oleh Jong. Berdebar-debar dirinya apabila memikirkan kejadian sebentar tadi. 


Bersambung...


Hai semua, harap korang suka dengan bab kali ini. Maaf sebab lambat sikit publish sambungan cerita ini. Terima kasih kerana sudah menunggu dengan penuh kesabaran ya. Sayang korang semua.

Please vote dan comment untuk bab yang lebih baik pada sambungannya nanti. Terima kasih.

Abang Sado, Adik AngkatWhere stories live. Discover now