Dream Pov:
Ten zasranej idiot mě kurva sere. Dnes jsem kvůli němu na sebe hodil ten toust s marmeládou a pak se ještě opovážil mi říct Clayi? Co si o sobě myslí. Fakt idiot. Teď máme Matiku a jelikož nemám dnes náladu na naší učitelku, tak jsem šel do pokoje své 'holky'. Ok není moje holka, jen ji využívám pro sex jako všechny holky na škole. Nesnáším ji, neumí noc dělat pořádně. Ale potřeboval jsem se nějak uklidnit. Ona mě pustila do jejího pokoje a hned mě začala líbat. A tak to pokračovalo dál a dál...George Pov:
Dream se na Matiku vypařil, zajímá mě kam šel, ale radši se o to nebudu zajímat. Závidím že Karl má někoho jako je Nick... stále se tam něčemu tlemí a nebo vidím, jak se drží za ruce. Jsou tak krásní spolu. Proč nemůžu mít někoho jako je Nick? Někoho kdo by se o mě staral a miloval jako o Karla? Život není fér.Po škole jsme si řekli, že zajdeme do kavárny a Nick řekl, že pozve i Dreama... nechci ho už vidět... snažil jsem se z toho vymluvit, ale Karl mi to nedovolil. Nakonec jsme tedy všichni čtyři šli do kavárny a začali si vybírat co si dáme. Rozhodl jsem se pro Latté a medovník. Kluci si taky něco dali a pak si tam povídali.
„A Georgi máš hodně hezký oči" řekne zničehonic Nick a já se na něho kouknu. Usměju se.
„Děkuju. Mám heterochromii. To je že jsem se narodil s každým okem jiným" řeknu nazpět. Ne že by to byla nějaká výhra. Hodně lidí si ze mě kvůli tomu utahovalo.
„A řekni nám něco o sobě" dodal Karl a já nešťastně spustil. Nemám rád pozornost..
„Tak... moje druhý jméno je Henry a narodil jsem se v New Yorku. Je to tam sice hezký, ale je to přeplněný lidmi a furt tam prší. Mám sestřičku Laylu, který je 13 a pak tátu... naše rodina není úplně bohatá. Taky jsem si na tuhle školu šetřil rok. No a... js-jsem na k-kluky... hodně lidí mě kvůli tomu nemělo rádo a občas si ze mě i utahovali. Ale už jsem si zvykl nějak, takže mi to nevadí už" řekl jsem lítostně a kluci raději nic na to neřekli. Byl jsem rád, že se na nic nevyptávali až na... Dreama.
„A co tvoje máma?" Zeptal se Dream a já se koukl do stolu. Nerad o tom mluvím...
„Zemřela když mi bylo 15... měla leukémii" řekl jsem a snažil jsem se udržet slzy. Dream chtěl ještě něco říct, ale naštěstí zrovna přišel číšník a dal nám na stůl to co jsme si objednali. Já jsem začal jíst svůj medovník a přitom pít svoje latté.
Když jsme dojedli a dopili, tak jsme šli zaplatit a když mi číšník dával účtenku, všiml jsem si, že tam rychle něco napsal a mrkl na mě jedním okem. Sevřel se mi žaludek a rychle jsem odešel. Na tý účtence bylo napsáno jeho telefonní číslo a tak jsem ho hodil do koše a dělal jakoby nic. Kluci si přede mnou povídali a smáli a mě bylo trochu líto, že jsem odkopnutý.
„Georgi! Pojď k nám!" Řekl šťastně Karl, když si mě všiml, že ni tvoje líto a já se usmál a přidal se k nim.
Na pokoji jsem se rozhodl, že se půjdu projít a tak jsem i udělal. Vyšel jsme z budovy a šel směrem k jednomu parku. Sedl jsem si na lavičku a vyndal svůj blok a začal jsem si kreslit.
„Ahoj můžu si k tobě sednout?" Řekl jeden milý blonďatý kluk, a tak jsem souhlasil. On si s úsměvem je mě sednul.
„Jsem Thomas, ale říkej mi prostě Tommy" usmál se na mě a podal mi ruku.
„George" usmál jsem se a ruku jsem přijal. Začali jsme si povídat a zjistil jsem, že mi je 18 a chodí do stejné školy jako já i do stejné třídy. Říkal jsem si, že ho odněkud znám. Je hodně milý a hodně upovídaný. Rozhodli jsme se po cca hodině, že už půjdeme do školy jelikož se začalo stmívat. Před pokojem jsme se rozloučili a tak jsem vešel k sobě do pokoje a tam seděli na zemi Karl, Nick a Dream.
„Georgi! Už jsme se o tebe báli" Dream jen přehodil oči v sloup, ale snažil jsem se to ignorovat.
„Jo jsem v pohodě. Promiň. Byl jsem s jedním teď už kamarádem" usmál jsem se a Karl se ještě zeptal s kým.
„Jmenuje se Tommy" řekl jsem s úsměvem.
„Joo toho znám. Je celkem otravný a moc ho nemusíme teda" řekl Nick a Dream se uchechtl.
„Něco k smíchu?" Zeptal jsem se vážně Dreama. On se jen zasmál a dal ruce, abych to neřešil. V tu chvíli mi začal zvonit mobil a tak jsem hovor přijal.
„Ahoj tati" řekl jsem ne moc šťastně a vešel jsem do koupelny. Tam jsem si s ním povídal o tom jak se mám a pak mi dal ségru.
„Ahoj Laylo!! Chybíš mi!" Řekl jsem šťastně. Opravdu mi chybí...
„Ahoj Gogy! Ty mě taky!" Vymyslela mi tuhle přezdívku Gogy... mám ji rád. Takhle jsme si povídali asi půl hodiny a pak jsem šel zpět do pokoje a když si mě všimli kluci utichli.
„Co je?" Zeptal jsem se a oni nic neříkali. Chovají se divně.
„Ale nic" řekl Karl a nahodil jiné téma. Pomlouvali mě? Hodil jsem to radši za hlavu a šel jsem si lehnout a za chvíli jsem usnul...
Tady je ještě jedna kapitola zítra vyjde další ig. Dobrou noc všichni!
-Words: 925
ČTEŠ
~A boy with a callous heart~ //DNF
FanfictionNic necítí... všechno mu je fuk. Ani na rodině mu nezáleží. Všechno je pro něj temný. Má bezcitné srdce, tvář z kamene, oči plné hněvu a smutku a duši temnou jako je on sám. Ovšem je tu chlapec, který mu je protikladem. Který k němu začne něco cítit...