40. Kapitola

93 8 7
                                    

3. Osoba Pov:
George Davidson zemřel 7.2. (random číslo) v roce 2014 ve věku sedmnácti let na leukémii. Dream po tom co zjistil, že George zemrěl v jeho náruči odcházel zpět na kolej v depresích a snažil se neukazovat svůj smutek. Hned jak přišel na kolej, tak kluci nejspíš pochopili co se stalo a pouze Dreama objali a nic neříkali. Dream přeci jen George miloval a bylo těžké se smířit s tím, že už tu není. Tedy oni si myslí, že už tu není, ale pravdou je, že je George sleduje.

O ROK POZDĚJI

Dream Pov:
Po Georgově smrti se celkem dost věcí změnilo. Ve škole už nebyla tak šťastná nálada, Willbur se rozhodl přestat studovat a místo toho začal psát písničky a teď je dost slavný a Ranboo s Tubbem se od nás absolutně oddělili. Jen Nick, já, Tommy a Karl jsme zůstali vcelku stejní. Já jsem začal být více uzavřený a nevylízal z pokoje. Nick to pochopil a tak mě raději nechal být. Často jsem chodil ke Karlovi do pokoje a seděl na Georgovo posteli skoro celý den. Vzal jsem si jeho mikinu a i když mi byla malá, tak jsem ji i tak nosil.

S Nickem jsme se dnes šli projít a v parku na lavičce jsme se zastavili a posadili se na ní.

„Tak co... jak to zvládáš? Jsi už více v pohodě...?" Zeptal se mile Nick a pohladil mě po zádech. Upřímně ani nevím jak mi je. Cítím se stále strašně. Sice méně hůře než v ten den kdy se to stalo, ale pořád strašně.

„Ujde to" Zalžu a podívám se k nebi. Nick se na mě podívá a pak se podívá také na nebe.

„Myslíš si, že našel klid a že je mu dobře už?" Zeptal se Nick a podíval se na mě a pak zpět.

„Podle mě ano. Neboj se Nicku. Jak řekl George: Není to sbohem, ale uvidíme se později. Přeci jenom se také jednou všichni shledáme"

 Přeci jenom se také jednou všichni shledáme"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

!THE END!

Doufám, že se vám příběh líbil<33 zkusila bych napsat a vydat ještě dnes nový příběh, ale asi spíš ne. Zkusím jednou kapitoly opravit, aby tak nebyly žádné chyby a papa.

-Words: 360

~A boy with a callous heart~ //DNFKde žijí příběhy. Začni objevovat