Karl Pov:
„Kluci kde je George?!" Všiml jsem si že George někam odběhl a už se pět minut nevrací. Kluci se začali kolem sebe dívat a řekli že neví. Rozhodl jsem se ho jít hledat a nějak po půl hodině jsem šel na záchod a tam jsem slyšel potichu vzlykat někoho.„Georgi...?" Nic. Přišel jsem blíže ke kabince kde se ozývaly vzlyky a tak jsem pomalu otevřel dveře a nastavil se mi pohled na ubrečeného George.
„Georgi..." hlesl jsem a objal jsem ho. (Proč se chovaj jak couple? xD) On se po chvíli nějak uklidnil a já se ho začal ptát na to, co se stalo.
„J-Já... všichni se mi smáli a já nenávidím pozornost! Prostě proč mě všichni nesnáší...? Neměl jsem chodit na tuhle školu... měl bych se vrátit zpět no New Yorku" hlesne a vstane. Já též vstanu a podívám se na něho.
„Georgi, tohle neříkej. Máme tě rádi, protože jdi milý a zábavný. Neříkej to, že by jsi měl jet zpět do New Yorku. A je dobře, že jsi sem jel. Aspoň jsi poznal nový kamarády a my zas poznali tebe" něžně jsem se na něho pousmál a on mi milý úsměv oplatil. Setřel
si veškeré slzy z tváře a rozhodli jsme se jít do třídy na další hodinu.George Pov:
Chystá se večer a já se připravuju na tu party. Absolutně nevím co si vzít na sebe.„Karle co si bereš na sebe?!" Zakřičím na Karla a on vejde zamnou do koupelny. Vykulím oči, když vidím, že má na sobě krátkou mikinu, fialovou sukni a conversky. Dobře vypadá hot.
„chceš abych ti pomohl vybrat?" Zeptal se a usmál se. Já tedy kývl a začali jsme vybírat oblečení. Vykulil jsem oči, když mi podal modrou mikinu a modrou sukni.
„Děláš si srandu Karle?!" Vyjel jsem na něho a on se zasmál. Zavřel mě do koupelny a já se tedy převlékl...
(CUTEEE)
Podíval jsem se na sebe do zrcadla a zasténal jsem. Vyšel jsme tedy z koupelny a v pokoji byly už všichni kluci. Koukali de na mě s otevřenou pusou a já se cítil více trapně. Zakryl jsem si tvář rukama a pomalu se vydal na postel.
„Můžete se na mě přestat dívat prosím?!" Zeptal jsem se jich a oni tedy odtrhli ze mě oči, teda až na Dreama. Ten se... červenal? Dobře to ne divný. Úplně komfortně jsem se v tom necítil, ale tedy vyšli jsme ze školy a šli na tu party. Cítil jsem na sobě stále Dreamův pohled, který mě znervózňoval.
Došli jsme před obrovskou vilu s několika patry. S otevřenou pusou jsme vešli dovnitř a v tu chvíli jsem uslyšel a ucítil hlasitou hudbu a pach alkoholu. S klukama jsme se vydali k baru, kde jsme si objednali nějaký ten drink. Já si dal už na začátek tequilu a kluci něco lehčího. Koukali na mě s otevřenou pusou, když jsem jednu sklenku vypil ani ne za deset sekund. Hned jsem si objednal další a pak další a další.
„Jdeme tancovat!" Vykřikl Karl a tak jsme všichni vstali a šli na parket, kde jsme začali tančit. Smáli jsme se a užívali si tento pocit. Je to skvělý... teda bylo, než jsem ucítil dotyk na mích bocích. Otočil jsem se a tam stál nějakej opilej kluk. Bylo mu asi tak okolo dvaceti. Začal na mě šahat což mi nebylo příjemný a tak jsem se snažil ho od sebe odstrčit, což se mi nepovedlo. Chtěl jsem říct klukům o pomoc, ale když jsem se otočil, nikde nebyly. Jsem v prdeli...
Haha tady to ukončím:)) já vím jsem skvělá, že vás budu takhle napínat až do zítřka;)) no vydala jsem dvě za den takže jsem vám aspoň vynahradila ten včerejšek:DD Dobrou noc!!
-Words: 619
ČTEŠ
~A boy with a callous heart~ //DNF
FanfictionNic necítí... všechno mu je fuk. Ani na rodině mu nezáleží. Všechno je pro něj temný. Má bezcitné srdce, tvář z kamene, oči plné hněvu a smutku a duši temnou jako je on sám. Ovšem je tu chlapec, který mu je protikladem. Který k němu začne něco cítit...