27. Kapitola

49 10 0
                                    

Čauky jelikož nechci popisovat co se dělo ty tři dny, tak uděláme time skip:))

George Pov:
Uplynuly tři dny a byl den odjezdu. Mezitím jsem jen dokupoval nějaké věci a navštěvoval sestru. Se ségrou a Willburem jsme chodili do parku, jelikož kluci byly spolu a přišlo mi, že jsem jim tam překážel. Ségra si hodně Willa oblíbila, takže vždy jezdil semnou a povídali jsme si u nás doma.

„Nastupte do autobusu!" Zakřičel nás ředitel jelikož jede s námi na tu školu v přírodě. Sednuli jsme si s klukama dozadu a já si sedl u okna a začal jsem poslouchat písničky. Kluci si pořád povídali a já neměl náladu na to se přidat. Jelikož jsme měli jet dvě hodiny, tak jsem do chvilky usnul.

Dream Pov:
Povídali jsme si s klukama a ucítil jsem tlak na svém rameni. Podíval jsem se k oknu a všiml si, že George usnul na mém rameni. Byl roztomilý... Uh... nejsem gay.

„Dreame jak je to mezi vámi?" Zeptal se Tommy a ukázal na mě a George. Co tím myslí? Nic mezi námi není? Nebo snad ano?

„Mezi mnou a Georgem nic není." Řeknu a kluci se zasmějí.

„Co?"

„Ne nic jenom, ty nevidíš jak moc jde vidět, že tě George má rád? Fakt jsi slepý" Už na to nemám nervy. Mezi mnou a Georgem nic není, tak ať toho nechají. Vzal jsem si sluchátka a začal jsem poslouchat písničky.

TIME SKIP

Probudil mě řev ředitele, že už jsme na místě a tak jsem vzbudil i George a vzal jsem si své věci a vyšel jsem ven z autobusu. Bylo to tady fakt hezký.

„Tak jo! Vybalte si a pak si dáme sraz asi tak za hodinu zase tady a půjdeme se projít!" Všichni se rozjedou do chatek a tak s klukama vejdeme dovnitř a bylo to tu docela útulný. Žádný palandy tu nebyly, tak jsem byl celkem rád. Nenávidím palandy jednou jsem z ní spadnul přímo na záda a vyrazil jsem si dech. Já si zabral postel u okna a George vedle mě. Kluci si nějak potom přestěhovali ty postele aby byly vedle sebe a vybalili jsme si. George mi přišel nějaký přešlý a hodně slabý. Nějak jsem to neřešil a když jsme si vybalili, tak jsme šli na určený sraz a vyrazili jsme na ten výlet. Povídali jsme si s klukama a přitom se občas zasmáli. George byl ale celou dobu od nás odstraněný a nebavil se s námi. Přišel mi nějaký smutný a tak jsem se rozhodl jít za ním.

„Hej Georgi.. co se děje?" Opravdu dnes vypadal nějak smutně a tak jsem se musel zeptat. On se na mě podíval se skleněnýma očima a začal vzlykat. Já si ho přitáhl do objetí a on se po nějaký chvíli odtáhl.

„Georgi v klidu. Co se děje?" Opatrně jsem se ho zeptal a on se podíval na zem a ze země na mě.

„O-Omlouvám se ti za to, že jsem se choval jako idiot... j-já opravdu nevím co se to semnou děje. Vím, že nejsi gay a ani nejspíš bisexuál a tak se ti moc omlouvám, že jsem na tebe šahal." Řekl a já ho opět objal.

„Georgi v pořádku. Vím, že to teď nemáš úplně nejlehčí a že trpíš, proto se za nic neomlouvej. Sice nejsem gay ani bisexuál, ale mám tě rád ano? Odpouštím ti" zašeptám mu do ucha a odtáhnu se. On se pousměje a tak ho vezmu za ruku a vyrazíme za ostatními.

Když jsme dorazili k nějakýmu starýmu mlýnu, tak jsme si měli dát odpočinek a jde vidět, že George to hodně unavilo. Sedl si na lavičku co tam byla a začal zrychleně dýchat.

„Dobrý Georgi?" Optal jsem se ho a on se pousmál. Kývnul na souhlas, ale nevypadal tak. Vypadalo to tak jako by měl každou minutu omdlít. Sednul jsem si k němu a ukázal, aby si lehl na moje stehna. On tak udělal lehl na lavičku a svou hlavu položil na moje stehna a řekl jsem mu ať se klidně na chvíli prospí a opravdu za chvíli usnul.

TIME SKIP NA CHATKÁCH

Došli jsme konečně zpět k chatkám a já si hned lehl na postel a odpočíval. George si lehl na postel a vytáhl si nějaký prášky a ty pak spolkl. Nejspíš jeho medicína. Teď jsme měli volno asi tak hodinu a pak měla být večeře. Rozhodl jsem se, že půjdu na chvíli si zdřímnout a tak jsem zavřel oči a zanedlouho jsem usnul.

Pardon, že včera nic nevyšlo, ale spala u mě kamarádka<33 budu se snažit vydávat opravdu častěji, ale teď je toho nějak na mě moc a tak moc nestíhám psát

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pardon, že včera nic nevyšlo, ale spala u mě kamarádka<33 budu se snažit vydávat opravdu častěji, ale teď je toho nějak na mě moc a tak moc nestíhám psát. &

-Words: 771

~A boy with a callous heart~ //DNFKde žijí příběhy. Začni objevovat