25. Kapitola

64 11 3
                                    

Dream Pov:
Cítil jsem se strašně... kluka kterého miluju i když o tom ani nevím, jsem mu ublížil tak moc, že se díky mě rozbrečel. Teď by mi pomohla jen jedna věc. Dojít za nějakou holkou a vyspat se s ní jako to dělám vždy, když jsem naštvaný a nebo na dně. Ale první se musím převléct, jelikož jsem spal v tom stejným co jsem měl včera. Vešel jsem do pokoje a viděl jsem něco co jsem nechtěl. Karl seděl obkročmo na Nickovi a přitom se oblizovali.

„Fuj! Nemůžete si to nechat na večer a ne na ráno?! Jo a Karle měl by jsi jít za Georgem, není... necítí se nejlépe" řeknu a podívám se k zemi. Proč mi ho je líto? Nikdy jsem se o nikoho nestaral. Starám se jen sám o sebe, tak proč bych měl i o něho? Je gay a já jsem hetero ne? Nelíbí se mi kluci.

„Dreame co jsi mu udělal?" Karl slezl z Nicka a přistoupil ke mě. Podíval se mi do očí a nahodil tázavý a starostlivý pohled. Povzdechl jsem si a rozhodl se mu říct co jsem mu řekl.

„No... prostě jako by mu přeskočilo a začal semnou flirtovat. Já to nevydržel a shodil jsem ho tě sebe a začal na něho křičet, že je jen obyčejný teplý buzerant a že ho nemiluju... no- rozbrečel jsem ho a řekl mi ať jdu pryč" Karl na mě vyjeveně kouká a pak si sebere svoje věci a připraví se k odchodu.

„Jsi debil Dreame. Nevíš co k tobě ten kluk cítí. Pro jednou tě někdo začne mít opravdově rád a ty ho od sebe odstrčíš" řekne a pak za sebou zavře dveře. Podívám se k Nickovi a ten na mě jen kouká.

„Co?" Zeptám se ho a vezmu si čisté věci na převlečení.

„Nic. Ale Karl má pravdu" To mi ještě scházelo. Jasně Karl má vždycky pravdu Nicku.

„Jdi do prdele Nicku" syknu po něm a rozhodnu se jít se převléknout a pak jsem se vydal za nějakou tou courou.

George Pov:
To co řekl Clay mě ranilo, ale měl pravdu. Jsem jen teplej buzerant a nechápu proč jsem po něm lezl. Jsem nechutný. Dělá se mi ze mě špatně. Vyruší mě z přemýšlení klepot na dveře a tak ze slušnosti řeknu 'dále' a utřu si rychle slzy. Byl to Karl. Vystoupil do pokoje a když mě spatřil, tak se vydal ke mě a objal mě.

„Georgi... Dream to tak nemyslel, jsem si jist. Neber si jeho slova k srdci. On je prostě takový" snaží se mě utěšit, ale co já vím je, že měl Clay pravdu. Jsem rád, že je Karl na mě tak milí a snaží se mě utěšit, ale věřím prostě svému. Jelikož je den školy, tak jsem se rychle přichystal, jelikož zvonilo za ani ne pět minut a s Karlem a Nickem jsme se vydali to třídy. Měli jsme dnes supl, takže hádám, že uslyším nějaký řeči od učitele. A taky jsem měl pravdu. Hned jak jsem vstoupil do třídy se na mě podívali všichni a i ředitel.

„Georgi! Jsem rád, že jsi opět ve škole! Posaď se vedle... Uh- Willbura!" Ukáže na jediné volné místo a já se pousměju a přisednu si k němu. Clay tu není... divný- chtěl jsem to doříct, ale pak do třídy vešel Clay s rozcuchanými vlasy. Byl celkem hot- ne! Uh... Georgi. Hned ale za ním se objevila nějaká blondýna s kraťasy, že ji snad vykukovalo celý její zadní pozadí. Omluvili se ředitelovi a pak si sedli do jedné z lavic.

„Takže... jen jsem vám chtěl říct to, že naše třída pojede na školu v přírodě v ———— za tři dny. Omlouvám se, že je to moc na rychlo, ale dřív nebyl čas. Rodičům jsme poslali už e-mail a veškeré informace. Georgi ty nevím jestli můžeš jet. Musí to schválit tvůj otec a hlavně i doktor jestli to je v pořádku, jelikož budeme v takových velkých chatkách a budeme hrát každý den různé hry, kdy se bude muset běhat" řekne a já řeknu, že se pak zeptám. Nevím jestli mě pustí... snad ano. Dál už nic neříká a začneme se učit. Stále se koukám na Claye, protože mě zajímá proč přišel pozdě a furt se směje s tou holkou. Pak si dali... pusu? Cítil jsem se strašně... jako by se něco ve mě zlomilo. Opět. Stále se tam něčemu smáli a já začal třást nohou a rukou. Někdo mě však uklidnil. Položil svou ruku na tu mou a byl to Will. Usmál jsem se na něho a poděkoval.

„Jasný kdykoliv. Miluješ ho? Jde to celkem vidět. Nestaral bych se moc o Dreama. Je... no prostě se o nikoho nestará a všechno mu je jedno. Dřív byl jiný, ale když mu zemřela sestra, tak se začal chovat takhle..." řekne. Podívám se na Claye smutně a fakt. Sice se s ní směje, ale upřímně to nemyslí. Tolik se skrývá za tou maskou Clayi. On se otočí a načape mě jak na něho koukám. Rychle se kouknu na učitele a pak do sešitu. Sakra. Tohle bylo trapný.

„Ale viděl si tu holku co je teď s ním? Má vytáhlý ty kraťasy tak nahoru, že ji snad jde vidět až do žaludku" řekne Willbur a začneme se smát. První jsem si myslel, že Willbur je takový zatichlý, ale když ho lépe poznáte, tak je s ním i sranda.

Tak jo přemýšlím o novém příběhu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tak jo přemýšlím o novém příběhu. Ano už teď. Mám nápady. Jeden zní takhle:
❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️
Clay je slavný známý hokejista, který chodí an střední školu, kde je zcela slavný jelikož není jen známy hokejista, ale i je model. Pak je tu Georgi, který je krasobruslař a proto se mu hodně lidí směje. Chodí na stejnou školu jako Clay a tam má pouze svého kamaráda Alexe a Willbura, kteří mu vždy pomáhají, když si z George dělají ostatní srandu. Ale co když se jednou George potká s Clayem na ledě ve stadionu a začnou se spolu bavit a pak se z toho vyvine něco více?
Dobře nějak takhle zní právní návrh a druhý:

George šikanovaný kluk, který trpí epilepsií a kvůli tomu ho lidi šikanují a ještě kvůli tomu, že je gay. George neměl nikdy tolik dobrý život. Ano, jeho rodiče jsou skvělý, ale má vůbec nějaké kamarády? Bohužel. Vyměnil tři školy za jeden rok. A pak Clay, který trpí cukrovkou, ale nikdo to neví. Jeho rodiče ho moc v lásce nemají (spíše vůbec), protože si vždy přáli mít obyčejného syna, který je populární a najde si holku, se kterou bude trávit do konce života. Ale co když Clay jednou pomůže Georgovi s jeho zachvátím a tím se spřátelí, protože si budou navzájem věřit? Co když se z jejich přátelství vyklube něco víc?

Dobře tady máte druhy návrh. Sem můžete napsat jestli chcete spíš po této Fanfikci návrh 1 a nebo návrh 2. Návrh 2 navazuje hodně na tu Fanfikci kterou jsem četla. Jelikož mi autorka toho příběhu stále neodpověděla, tak bohužel ho zatím přeložit nemůžu. Ale i tak se vám snad pak bude má další kniha líbit<33
❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️
Dobrou nooc/ráno/odpoledne/večer

-Words: 1174

~A boy with a callous heart~ //DNFKde žijí příběhy. Začni objevovat