9. Kapitola

80 15 4
                                    

Autorka se jde zabít.

Karl Pov:
„Dojdu zkontrolovat George..." řeknu klukům a odejdu s Nickovo a Clayovo pokoje. Zajímá mě co se stalo Georgovi... vypadal dost smutně. Došel jsem k nám do pokoje, avšak nic se neozývalo. Otevřel jsem tedy dveře a vešel do pokoje. Na posteli ležel spící George se seschlými slzami na tváři. Přišel jsem za něm a pohladil ho po tváři. (Vím že je to divný haha, že zrovna Karl hladí George po tváři) Zajímá mě co se mu stalo... pak se ho na to zeptám... asi už půjdu taky spát. Ještě jsem napsal Nickovi dobrou noc a pak jsem usnul.

George Pov:
Vzbudil jsem se a Karl byl už taky na pokoji. Byl už vzhůru a pozoroval mě.

„Um ahoj?" Řekl jsem a sedl si. On si povzdechl, vstal a šel si sednout vedle mě.

„Georgi co se děje? Proč si včera brečel?" Podíval jsem se do země a pouze jsem mlčel. Nechci nic říkat... to co se stalo mezi mnou a Tobiášem má zůstat u mě v tajnosti.

„Georgi prosím... mě můžeš věřit" pousměje se na mě a já si dam obličej ho dlaní.

„O-Ono se to těžce říká..." zavzlykám a Karl mě pohladí po zádech.

„No tak... když se svěříš, bude ti líp" Pousměje se a já se tedy zhluboka nadechnu.

„N-no... takže. Bylo mi šestnáct. Takže před dvěmi lety... když mi v patnácti zemřela mamka, tak jsem to fakt nezvládal. Často jsem pil no a tak dále... potom jsem potkal Tobiáše. Zamiloval jsem se do něj... byla to láska na první pohled. Pomáhal mi ve škole a milovali jsme se. Půjčoval mi svoje oblečení a právě i mikiny... řekl mi tu stejnou větu co včera Alex, a tak mě to rozbrečelo. Potom se stalo něco... přišel jsem k němu domů a tam jsem ho načapal s jednou holkou a on mi furt říkal, že to není tak jak to vypadá, ale bylo to tak jak to vypadalo... ve škole jsem se mu vyhýbal a pak mi jeho jeden kamarád řekl, že jsem byl jen sázka a to mi na tolik zlomilo srdce, že jsem se ve škole neukázal skoro dva měsíce" rozbrečel jsem se a Karl mě objal. Říkal mi, že to bude v pořádku, ale nebude. Nikdy už nic nebude v pořádku.

Po hodině jsem se nějak uklidnil a my jsme šli na snídani. Rovnou jsme vyzvedli Dreama, Nicka dokonce i Tommyho, Willa, Ranbooa, Tubba a Alexe. Nějak se opět spřátelili, což mě celkem i potěšilo. Vzali jsme si jídlo a všichni jsme si sedli k jednomu velkýmu stolu. Všichni si povídali a u toho se smáli a jedli. Jen já jsem tam seděl jak pecka a hrabal se v tom jídle.

„Georgi přidej se k nám" usmál se Tommy na mě.

„To je dobrý... stejně už asi půjdu" usměju se falešně na ně a odejdu. Dojdu do pokoje a jdu do sprchy. Teplá voda začne téct na moje tělo a já si to teplo užívám. Co kdybych tu nebyl? Bylo by mé rodině líp? Mají mě vůbec rádi ostatní....? Dream mě nenávidí a jsem si jistý, že i ostatní mě nesnáší, jen to nedávají najevo. Povzdychnu si a vylezu ze sprchy. Obléknu si tepláky a svou oblíbenou černou mikinu a lehnu si do postele kde jsem na mobilu. Mám ještě pár minut než začne první hodina.

Dneska nějak brzy coo jsem vydala kapitolu:DD Psala jsem totiž ve škole haha

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Dneska nějak brzy coo jsem vydala kapitolu:DD Psala jsem totiž ve škole haha. Měli jsme dvě volný hodiny a pak jsem byla prostě na mobilu. O hodinách moc pozor nedávám. Nejspíš další kapitola vyjde až o půlnoci jelikož si zase budu volat s kamarádkou do půlnoci hah.

-Words: 607

~A boy with a callous heart~ //DNFKde žijí příběhy. Začni objevovat