Tenhle příběh jsem se rozhodla, že bude mít nejspíš 40 kapitol.
Dream Pov:
„Nebylo divný, jak George zničehonic odešel? Podle mě, že není unavený." Řeknu a kluci se na mě podívají. Zamyslí se a pak Nick spustí.„Nevím, asi neměl hlad a nebo je fakt unavený. Ten výlet byl celkem dlouhý a víš jak ho takový věci dokážou unavit" Dořekne. Dobře má pravdu, ale třeba je to fakt kvůli něčemu jinému. Přišel mi dnes opravdu smutný a tak mě zajímá jestli je v pořádku. Přeci jenom je to můj nejlepší *no tak fajn hned po Sapovi* kamarád.
„Dreame... co cítíš k Georgovi? Třeba je stále smutný z toho co se mezi vámi stalo." Zeptal se mě Will a podíval se na mě.
„No nic. Jsme kamarádi a už jsme si to vyříkali, tak by neměl být už smutný" Řeknu a podívám se na Willa. On protočí panenky a dál už nic neříká. Řekl jsem snad něco špatně? Vždyť jsme si to fakt vyříkali. Raději jsem to nechal plavat a odnesl jsem talíř a počkal jsem na kluky, se kterýma jsem šel pak do chatky. George už spal v mé... mikině? Pousmál jsem se a snažil jsem se být co nejvíc potichu, abych ho nevzbudil. Lehl jsem si do postele a hned usnul.
Willbur Pov:
Reálně nechápu jak Clay může být tak slepý. Kdyby si jen věděl to, jak George na něho neustále kouká, stále o něm mluví, jak zlomený je, když ho vidí a jakoukoliv holkou, když si ho nevšímá a je kvůli tomu smutný. Prostě je zkrátka naprosto slepý a nevšímá si jak moc mu ubližuje.Rozhodl jsem se to raději neřešit a šel jsem si lehnout a spát.
RÁNO
George Pov:
Probudil jsem se asi tak okolo sedmé hodiny ráno a byl jsem první vzhůru. Posadil jsem se a zívl si. Podíval se okolo a uviděl kluky spát. Karl ležel v objetí Nicka, Ranboo v objetí Tubba, Tommy v objetí svého plyšového unicorna? Willbur- no prostě ležel a Clay objímal svou pětinu, že nebyl skoro ani vidět. Začala mě hodně bolet hlava a vzpomněl jsem si, že jsem si včera večer nevzal prášek. Sakra... proč furt zapomínám. Vzal jsem si tašku, kde jsem měl všechny prášky a tak. Vzal jsem si dva prášky, které mám předepsané od doktora a pak ještě jeden prášek proto bolesti. Nějak moc to sice nezabrali, ale alespoň ta hlava bolí o trochu míň. Byl jsem chvíli na mobilu než se kluci začali probouzet. První se probudil Clay, pak Ranboo a Tubbo, Willbur a pak Nick s Karlem. Jediný Tommy stále spal a jelikož se stále objímal se svým unicornem, tak kluci vzaly mobil a vyfotili si ho. Já jsem vstal a rychle se převlékl. Za chvíli jsme měli jít na snídani a tak jsem se ještě učesal a počkal na kluky než se taky připraví. Když se konečně připravili, tak jsme vyšli z chatky a vešli do jídelny. Já si vzal lupínky s mlékem a začal je jíst. Kluci si o něčem povídali a já je poslouchal.Když jsme všichni dojedli, tak jsme vyrazili zpět na chatku a chvíli si povídali tam. Já byl celkem dost unavený a jelikož jsem seděl vedle Claye, tak jsem si omylem položil hlavu na jeho rameno a zanedlouho jsem usnul. (Georgiii, proč furt spíš? :<)
Tak tady máte další:3 to je rychlost co:DD
Dobrou noooc/den/ráno/odpoledne/večer.-Words: 565
ČTEŠ
~A boy with a callous heart~ //DNF
FanfictionNic necítí... všechno mu je fuk. Ani na rodině mu nezáleží. Všechno je pro něj temný. Má bezcitné srdce, tvář z kamene, oči plné hněvu a smutku a duši temnou jako je on sám. Ovšem je tu chlapec, který mu je protikladem. Který k němu začne něco cítit...