George Pov:
Cítil jsem jak se mě někdo dotkl a tak jsem se prudce posadil a spadl jsem na zem. Opřel jsem se o zeď a začal jsem zhluboka dýchat.„V klidu Georgi... nic ti neuděláme" jemně se usmál Karl a já vydechl. Nick se na mě díval ustaraně i... Dream? On se o mě stará? Wow. Pomaličku jsem vstal šel pomalu do koupelny. Všechno mě bolelo... co se vůbec pak včera stalo? Povídal jsem si s Dreamem a pak... sakra! Já mu usnul na rameni. Začal jsem se červenat a potichu si nadávat. Když jsem udělal prudký pohyb, tak mě silně zabolelo žebro. Pomalu jsem si sundal triko i mikinu a nastavil se mi pohled na velkou červenou modřinu. Bylo jich tam více. Potichu jsem začal vzlykat a tak jsem si nandal mikinu a sedl jsem si do rohu koupelny.
„P-Proč j-já...? Proč kur-va já. Proč?!" Křikl jsem možná víc nahlas a ozvalo se ťukání na dveře.
„Umm Georgi? Jsi v pohodě?" Ozval se Karl za dveřmi. Rychle jsem si utřel slzy.
„J-Jo! Jasně...!" Řekl jsem trochu normálně, ale stejně šlo slyšet, že fajn mi není.
„Jdeme dovnitř" ozve se. Sakra... nezamkl jsem. Snažil jsem se ještě setřít slzy, ale nešlo to. Karl otevřel dveře a v nich stál Karl s Nickem a Dreamem.
„Georgi... to bude dobrý... ukaž mi to..." řekne a já zakývám na nesouhlas. Karl si ke mě sedne a opatrně mi odendá ruce z břicha a i nohy, ať je nemám úplně u těla. Pomalu mi začne sundavat mikinu a koukne se mi na rány. Kluci to jen sledují s otevřenou pusou.
„Georgi vždyť jsi úplně vyhublý..." podívá se ustaraně na mě a já se raději podívám jinam.
„Sakra... máš tady i trochu otevřenou ránu..." řekne a jde pro lékárničku. Vyndá dezinfekci a obvaz a přistoupí ke mě. Začne mi dezinfikovat ránu a já potichu syknu. Poté mi dá na ránu obvaz a já poděkuju. Nandám si opět svou mikinu a pak vstanu. Kluci mě následují a já je ujistím, že jsem v pohodě. Karl s Nickem odejdou pak na oběd a já tu zůstanu sám s Dreamem.
„Já... děkuju za to, že jsi se mě včera zastal" řekl jsem a pousmál jsem se. On jen přehodil oči v sloup.
„Fakt si myslíš, že jsem to udělal pro tebe? Kurva Davidsone, ani trochu mě nezajímáš, tak na mě kurva nemluv a nestarej se o mě" sykne a odejde. Co jsem mu udělal... nechci aby mě neměl rád. Kurva nejspíš jsem se do něho zamiloval a on mi dělá tohle. Povzdychl jsem si a na snídani jsem se vykašlal. Tentokrát jsem si první hodinu sedl s Karlem a šlo vidět, že to Tommyho trochu mrzelo. Napsal jsem mu omluvný dopis a když se na mě podíval a usmál se, tak to asi pochopil. Pak začala hodina a já se snažil se trochu soustředit. Učitel vešel do třídy a začal tam něco vykládat. Pořád jsem se koukal na Dreama... nemohl jsem na něho přestat myslet. Má nádherný vlasy, oči, styl, postavu, tělo, kterého bych se chtěl dotékat a všude ho líbat... vážně ho nejspíš miluju... sakra. Georgi... zamiloval jsi se do kluka s bezcitným srdcem...
Tady tedy máte třetí kapitolu a další vyjde až zítra. Dobrou noc! xxx
-Words: 547
ČTEŠ
~A boy with a callous heart~ //DNF
FanfictionNic necítí... všechno mu je fuk. Ani na rodině mu nezáleží. Všechno je pro něj temný. Má bezcitné srdce, tvář z kamene, oči plné hněvu a smutku a duši temnou jako je on sám. Ovšem je tu chlapec, který mu je protikladem. Který k němu začne něco cítit...