George Pov:
Vzbudil mě lehký pohyb v mích vlasech a to mě donutilo otevřít oči. Na židli vedle mě seděl spící Dream, který měl ruku u mě ve vlasů. Karla jsem tu neviděl, tak je asi u Nicka. Pomalu jsem si sedl a porozhlédl se okolo. Tenhle pokoj mi tak moc chyběl. Pomyslel jsem si a vstal jsem. Trochu se mi zamotala hlava, ale neřešil jsem to. Byla mi celkem zima a tak jsem vytáhl z batohu Dreamovu *moji* mikinu, která mě hezky zahřála. Sedl jsem si na postel tak, aby jsem byl naproti Dreamovi. Byl tak nádherný... ani nevíš jak moc tě miluju, ale ty mě ne. Proč nemůžeš být jen můj? Proč spolu nemůžeme žít bez problémů a milovat se vzájemně? Proč jsi mě ignoroval, když jsem přišel do této školy? Tvá ignorance mi tak ubližovala a ty sis toho nevšiml... proč jsi tak slepý? Proč nevidíš jak moc mi na tobě záleží? Chtěl bych ti vyznat své city, ale na to se až moc bojím. Dotkl jsem se jeho ledové tváře a pohladil ho. Z tváře jsem mu vsunul prsty do vlasů a jemně je rozcuchal. Měl tak moc hebké vlasy jako by si je každý večer myl a používal extra masky na vlasy. Byla tak hebké, že bych dokázal ho hladit po vlasech i hodiny nebo dny. On sebou mírně cukl a tak jsem pro jistotu ruku odendal. Rozhodl jsem se si dát sprchu.Dream Pov:
Cítil jsem příjemný dotyk v mích vlasech a to mě donutilo sebou lehce cuknout. Nakonec jsem příjemný dotyk v mích vlasech už necítil a tak jsem se rozhodl, že ještě na chvíli usnu.Probral jsem se po nějaké chvíli a tak jsem otevřel oči a promnul si je. Zadíval jsem se na Georgovu postel, ale on v ní neležel. Začal jsem lehce panikařit a tak jsem vstal a začal jsem vše prohledávat. Nikde nebyl a v tu chvíli se otevřeli dveře od koupelny a vyšel z ní malý brunet s vlhkými vlas a v mé mikině pouze v boxerek. Byl tak sladký, že bych ho dokázal umačkat k smrti. Rozletělo se mi v břiše přes miliard motýlů, až jsem si myslel, že se složím k zemi kvůli tomu. (Hah kéž bych tenhle pocit zažila, ale k čemu kluka:) )
„Co se děje Clayi?" On použil mé jméno. Začal jsem se lehce červenat a když si on toho všiml zazubil se a přistoupil ke mě blíž. Položil ruku na mou hruď a zadíval se mi hluboko do očí.
„copak? Přivádím tě do rozpacích?" Tak počkat- on semnou filtruje? Opravdu? Usměje se na mě. Kdybych ho neznal, tak bych teď řekl, že se chová jako jedna z těch děvek se kterými jsem spal. Nedopočítali by jste se. S každou holkou tady jsem se vyspal. No možná ne se všemi. S Nikki jsem nespal, ale k ní se nedá dostat. Každého hned pošle s prominutím do prdele a je radši sama. No, nevadí.
„Georgi přestaň." Syknu a on se usměje. Chová se jak zfetovanej. On se ke mě přiblíží a zašeptá mi do ucha.
„Copak Clayi? Líbím se ti snad?" On si myslí, že jsem gay? Nejsem gay já- ani nevím co jsem. Ale vím, že by to mohl někomu říct. Tohle co teď děláme a že se mi to líbí. Mohl by si ze mě dělat srandu...
„Georgi řekl jsem ti ať toho kurva necháš. Nechápu co děláš. Nejsem nějaký teplý buzerant jako jsi ty, tak mě tady přestaň svádět jako nějaká děvka a zmuž se" Možná jsem byl až moc nepříjemný... on se podívá k zemi a pak si sedne na postel. Počkat... on brečí? Rozbrečel jsem ho? To jsem nechtěl...
„G-Georgi promiň já-" nemohu to dopovědět jelikož mi skočí do věty.
„Ne Dreame... máš pravdu omlouvám se... nevím co se to semnou děje. Já- máš pravdu. Jsem jenom teplý buzerant, který se chová jako nějaká děvka. Já- omlouvám se... asi by jsi měl jít" řekne zlomeně a v půlce a na konci věty se mu zlomí hlas.
„Georgi to je dobrý..." snažím se ho uklidnit, ale když ho mírně pohladím po zádech, tak on sebou rychle cukne.
„Ne Dreame běž! Prosím! Chci být na chvíli sám..." já se podívám k zemi... tohle jsem posral.
„D-Dobře..." vstanu a odejdu. Naposledy se na něho podívám a pak zavřu ta sebou dveře. Jsem idiot. Bezcitnej idiot.
Okay tady nová kapitola:)) viděla jsem to video cat in blender a to je strašný... jak mohl někdo udělat něco takového a ještě k tomu dostat jen dva měsíce ve vězení? Fakt strašný to je, dnešní doba.
Dobrou noc:(/)
Love youuuuu~-Words: 768
ČTEŠ
~A boy with a callous heart~ //DNF
FanfictionNic necítí... všechno mu je fuk. Ani na rodině mu nezáleží. Všechno je pro něj temný. Má bezcitné srdce, tvář z kamene, oči plné hněvu a smutku a duši temnou jako je on sám. Ovšem je tu chlapec, který mu je protikladem. Který k němu začne něco cítit...