8. Kapitola

73 12 2
                                    

George Pov:
Vydal jsem se zpět do pokoje rovnou už s Tommym a Alexem. S Alexem jsme si stále povídali a zjistil jsem o něm, že bydlí v Mexiku, je mu 18 a baví se s Tommym a Willem už sedm let. Došli jsme k nám do pokoje, kde byly už Karl, Nick a Dream. Dream nás propaloval pohledem, obzvlášť mě. Sedli jsme si na postel a všichni byly zticha.

„No... tak půjdeme?" To ticho prolomí Karl a my se tedy vydáme do kina. Cestou do kina jsem si všiml, že se Dream stále na mě vražedně kouká. Reálně jestli má s něčím problém, tak ať mi ho řekne a nečumí na mě. (George zabil:o) Došli jsme do kina a zaplatili jsme vstupenky. Seděli jsme v předposlední řadě: Karl vedle Nicka, vedle Nicka Clay, vedle Claye bohužel já, vedle mě Tommy, vedle Tommyho Will a vedle Willa Quackity. Popcorn jsem si nebral, jelikož jsem na něj neměl peníze... je smutný, že všichni popcorn a pití maj a já nemám nic. No jo no... stane se...

„Georgi, ale fakt. Kdyby si chtěl ode mě popcorn, nevadí mi to" usměje se na mě Tommy sladce a já mu úsměv oplatím.

„To je dobrý... nechci" řeknu a lépe se usadím. Začne... horor a já se zhluboka nadechnu. Tak jo Georgi... tak strašný to být nemůže. Řeknu si v hlavě a v tu chvíli se film začne rozjíždět. Ano. Už na začátku. Je tam scéna při které se hrozne leknu a zakřičím. Kluci se mi zasmějou, ale naštěstí je na tom Karl stejně jak já. Dám si hlavu pod mikinu a začnu to rozdýchávat. Ano, opravdu snáším takhle horory.

Už jsem si myslel, že je to konec, ale není to ani v půlce... je půl jedenáctý večer a dávají to do půlnoci. Povzdychl jsem si a snažil jsem se nevnímal film. Po chvíli jsem zavřel oči a usnul... dopadl jsem hlavou na něco měkkého a pohodlného a tak jsem se lépe uvelebil a dál pokračoval ve spánku.

PO FILMU

„Georgi vstávej. Hej" začne mě budit Karl a já otevřu oči. Když si uvědomím, že to na čem hlavou ležím je Dreamovo rameno, tak prudce vstanu a začnu se mu omlouvat.

„Dobrý Georgi" počkat. On mě nazval jménem?!

„Chci říct Davidsone" I ostatní vypadají zaraženě a já si tedy pak vezmu svoje věci a snažím se na to nemyslet. I když jsem prospal skoro celý horor, tak se furt bojím. Ještě k tomu mi je zima, protože já idiot jsem si zapomněl mikinu a tak tu jsem pouze v tričku. Po chvíli jsem se začal i klepat zimou a ostatní si toho zřejmě všimli.

„Georgi je ti zima? Chceš si půjčit mojí mikinu?" Zeptá se Alex a já odmítnu. Ještě pak bude kvůli mě nemocnej.

„Vidím jak se klepeš, vem si ji" řekne a já se zastavím...

FLASHBACKS
Právě jdeme zpět domů z našeho rande... Toby (nemyslím Tubba) je můj přítel a dnes mě pozval na rande jelikož jsme spolu už rok. Musím říct, že to bylo skvělé! Zarezervoval nám místo v té nejdražší restauraci a bylo to úžasné! Dali jsme si společně tortily (teď nwm jak se to píše pardon) a k tomu sklenku červeného vína. Mám rád Tobiho. Miluje mě a já jeho. Cítím se s ním šťastný a volný. Volný od všeho. Vycházíme z restaurace a nahlas se smějeme, jelikož Toby řekl vtip. Poté mě chytne za ruku a usměje se.

„Není ti zima Georgie? Chceš půjčit mou mikinu?" Zeptá se, když se dotkne mé ruky. Odmítnu jeho nabídku, i když má pravdu. Opravdu je mi zima.

„Vidím jak se klepeš, vem si ji zlato" usměje se na mě a podá mi svou mikinu. S červenými tvářemi si ji převezmu a nasadím si ji. Políbím ho sladce a usměju se.

„Miluji tě" hlesnu a podívám se mu do očí.

„Já tebe"

END OF FLASHBACKS

„Georgi!" Křikne po mě Tommy a já ihned začnu vnímat. Všimnu si, že mi teče slza po tváři a tak ji rychle utřu.

„Georgi jsi v pohodě?" Zeptá se mě Alex a já kývnu na souhlas. Nejsem v pohodě...

„Jsi si jistý?" Zeptá se na oplátku Karl.

"Jo sakra! Je mi fajn" skoro až zakřičím a omluvím se. Rychlým krokem jdu ke škole a na pokoji se pak rozbrečím. Chybí mi Toby... i po tom co mi udělal...

(Ignorujte Dreamovo ruku haha)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Ignorujte Dreamovo ruku haha)

Pardooon, že včera nevyšla kapitola, ale byla jsem na očkování a tak mi bylo hodně blbě a bolela mě ruka jako celý tělo. Dnes víc kapitol bohužel nevydám, takže až zítra:)) papa.

-Words: 759

~A boy with a callous heart~ //DNFKde žijí příběhy. Začni objevovat